כרטיסי טיסה על שקיות חטיפים
צילום: יח"צ
TV

איך ל'העיף' כרטיסי טיסה כמו חטיפים ומתנת פרידה לבלאטר - בנות בפיפ"א: סקירת קריאייטיב

הצד הטוב של פיפ"א, חטיף שהוא בכלל כרטיס טיסה, שלט שיגרום לכם להזיע ופרסומת שתעצור אתכם בקולנוע. לירון בן יעקב עם סקירת הקריאייטיב העולמית
לירון בן יעקב |

1. בצל פרשיות השחיתות זה אולי הדבר הכי טוב שקרה לפיפ"א בזמן האחרון. סדרת משחקי הוידאו של פיפ"א מתוצרת EA Sports, מצרפת למהדורת 2016 נשים, כן, מהמהדורה הקרובה של פיפ"א תוכלו לשחק עם שחקניות אמיתיות מ-12 נבחרות עולמיות, מהלך מדהים בכל קנה מידה שגם פונה לפלח שוק חדש, גם מייצר אחלה באז לקראת ההשקה הקרובה וגם מראה שבפיפ"א נשארו עוד דברים טובים.

 

שחקי אותה מסי!

 

2. האינטרט מלא בכרטיסי טיסה מוזלים לרחבי אירופה של חברות לואו קוסט שונות, חברת התעופה, טראנסאוויה איירליינס המספקת טיסות לואו קוסט ללקוחותיה חיפשה דרך מקורית לבלוט בתוך השוק הרבוי ולהציג עד כמה כרטיסי הטיסה שלה זולים. החברה לקחה את כרטיסי הטיסה הזולים ביותר שלה וחיברה אותם לדבר שהכי פשוט וזול לקנות כיום - חטיפים. התוצאה? שניהם נחטפו!

 

חטיף טיסה

3. לא מוצאים זמן ללכת לחדר הכושר? מותג משקאות האנרגיה, Powerade, מביא את חדר הכושר אליכם בסדרת שלטים שמתפקדים גם כשלטי חוצות פרסומיים וגם כמתקני כושר, שגורמים לעוברים ושבים להוציא כמה שיותר אנרגיות. השלטים כוללים: קיר טיפוס, משיכת מוט ומד עוצמה והכל כדי להוכיח את הטענה שיש לכם יותר כוח ממה שאתם חושבים.

 

השלט שיכניס אתכם לכושר!

4. חברת פולקסווגן נלחמת בתאונות הדרכים וגם על הדרך במאחרים קבועים בקולנוע. החברה הציגה את טכנולוגיית גלאי הולכי הרגל החדישה שלה, בפעילות גרילה מקורית שהצליחה להפתיע את הקהל וגם את המאחרים, שככל הנראה יקדימו בפעם הבאה.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

הפרסומת שמזהה הולכי רגל - בקולנוע!

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.