הפסקת פרסומות שנת השבע
צילום: גרפיקה

הפסקת פרסומות: תחרות הקריאייטיב של שנת השבע הסתיימה - ויש לנו זוכה

תחרות הקריאייטיב של ארגון שנת השבע "הפסקת הפרסומות" שיצאה לדרכה לפני כחודשיים הגיעה לסיומה. עם שקלול ציוני השופטים נבחר הזוכה 
משה בנימין | (3)

תחרות הקריאייטיב של שנת השבע ואתר אייס הגיעה לסיומה עם שקלול ציוני השופטים (שופטי התחרות: כאן וכאן) שהוענקו לכ-100 מודעות שהוגשו במהלך החודש האחרון.

שנת השמיטה, שבה אנחנו נמצאים כיום טומנת בחובה רעיון חברתי נפלא שהוא הרבה יותר מהלכות הדת שנוגעת לעבודת האדמה, וכוללת בתוכה מבט נרחב על איכות החיים והמירוץ האינסופי. על רקע זה, אתר אייס וארגון שנת השבע יצאו בתחרות קריאייטיב נושאת פרסים לקהל הרחב תחת הקונספט של הפסקת פרסומות. לתחרות הוגשו כ-100 מודעות על ידי הקהל הרחב וכן בהשתתפות תלמידי מסלול הקופירייטינג של מכללת ACC תרצה גרנות. המודעות הועלו במהלך החודש האחרון לעמוד הפייסבוק של התחרות המשולב בעמוד הפייסבוק של ארגון שנת השבע.  ונעבור לזוכים. במקום הראשון זכתה המודעה של שרון גופר תחת השם BUY BUY. בשקלול הצבעת השופטים, המודעה של שרון זכתה למירב הנקודות, בקרב צמוד מול המקום השני. המקום הראשון אל המקום השני בתחרות הגיעה המודעה של עוזי שפירא - "חינם". המקום השני אל המקום השלישי בתחרות הגיעה המודעה של ליאור בורג, שהתכתבה עם הקמפיין המפורסם של לאומי קארד, תחת השם: "לגהץ, לגהץ, לגהץ". המקום השלישי המודעה הזוכה של שרון גופר תפורסם בשילוט חוצות מרכזי בתל אביב, למשך 10 ימים, עם קרדיט ליוצר. בנוסף, שרון יוכל לבחור מבין 4 פרסים שתכליתם הפסקה לצורך השראה ברוח הפרויקט וארגון 'שנת השבע'.   

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    דורית 23/03/2015 08:52
    הגב לתגובה זו
    אהבתי גם את המודעה הזוכה
  • 2.
    רון ופר 22/03/2015 17:53
    הגב לתגובה זו
    אני בטוח שרק טוב יצא מהבחירה הזו. זה win win קלאסי. החבר'ה נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים הקריאייטיביים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
  • 1.
    ברכות לזוכים (ל"ת)
    מיכאל 22/03/2015 17:22
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.