הפסקת פרסומות שנת השבע
צילום: גרפיקה

הפסקת פרסומות: תחרות הקריאייטיב של שנת השבע הסתיימה - ויש לנו זוכה

תחרות הקריאייטיב של ארגון שנת השבע "הפסקת הפרסומות" שיצאה לדרכה לפני כחודשיים הגיעה לסיומה. עם שקלול ציוני השופטים נבחר הזוכה 
משה בנימין | (3)

תחרות הקריאייטיב של שנת השבע ואתר אייס הגיעה לסיומה עם שקלול ציוני השופטים (שופטי התחרות: כאן וכאן) שהוענקו לכ-100 מודעות שהוגשו במהלך החודש האחרון.

שנת השמיטה, שבה אנחנו נמצאים כיום טומנת בחובה רעיון חברתי נפלא שהוא הרבה יותר מהלכות הדת שנוגעת לעבודת האדמה, וכוללת בתוכה מבט נרחב על איכות החיים והמירוץ האינסופי. על רקע זה, אתר אייס וארגון שנת השבע יצאו בתחרות קריאייטיב נושאת פרסים לקהל הרחב תחת הקונספט של הפסקת פרסומות. לתחרות הוגשו כ-100 מודעות על ידי הקהל הרחב וכן בהשתתפות תלמידי מסלול הקופירייטינג של מכללת ACC תרצה גרנות. המודעות הועלו במהלך החודש האחרון לעמוד הפייסבוק של התחרות המשולב בעמוד הפייסבוק של ארגון שנת השבע.  ונעבור לזוכים. במקום הראשון זכתה המודעה של שרון גופר תחת השם BUY BUY. בשקלול הצבעת השופטים, המודעה של שרון זכתה למירב הנקודות, בקרב צמוד מול המקום השני. המקום הראשון אל המקום השני בתחרות הגיעה המודעה של עוזי שפירא - "חינם". המקום השני אל המקום השלישי בתחרות הגיעה המודעה של ליאור בורג, שהתכתבה עם הקמפיין המפורסם של לאומי קארד, תחת השם: "לגהץ, לגהץ, לגהץ". המקום השלישי המודעה הזוכה של שרון גופר תפורסם בשילוט חוצות מרכזי בתל אביב, למשך 10 ימים, עם קרדיט ליוצר. בנוסף, שרון יוכל לבחור מבין 4 פרסים שתכליתם הפסקה לצורך השראה ברוח הפרויקט וארגון 'שנת השבע'.   

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    דורית 23/03/2015 08:52
    הגב לתגובה זו
    אהבתי גם את המודעה הזוכה
  • 2.
    רון ופר 22/03/2015 17:53
    הגב לתגובה זו
    אני בטוח שרק טוב יצא מהבחירה הזו. זה win win קלאסי. החבר'ה נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים הקריאייטיביים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
  • 1.
    ברכות לזוכים (ל"ת)
    מיכאל 22/03/2015 17:22
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.