הפסקת פרסומות שנת השבע
צילום: גרפיקה

שבוע אחרון לתחרות הקריאייטיב הפסקת פרסומות: מעל ל-70 מודעות כבר הוגשו

תחרות הקריאייטיב שעוסקת ברעיון שנת השמיטה מתקרבת לסיומה אך למאחרים עוד נותר זמן להשתתף. רגע לפני הסיום קבלו הצצה לכמה דוגמאות
משה בנימין | (1)

שבוע אחרון לפני הדד-ליין להתמודדות בתחרות הקריאייטיב של אייס וארגון שנת השבע - הפסקת פרסומות - ונכון לעכשיו מעל ל-70 מודעות הוגשו מאת עשרות מתמודדים והועלו לעמוד הפייסבוק של התחרות.

המועד האחרון להתמודדות בתחרות הפרסום שעוסקת בשנת השמיטה הוא ביום ראשון הבא, ה-1 במארס 2015. כזכור, על פי הבריף שמותג בעמוד הפייסבוק של התחרות, מטרת המודעות היא לשכנע את הציבור הרחב שלא לקנות. זאת, בהתאם לרוח הרעיון האוניברסלי של שנת השמיטה שבה על האדם לשמוט את עבודת האדמה (כמו גם ממון וכספים שחייבים לו) אותה ניתן להקביל בימינו לעבודה, למירוץ האינסופי מסביב לשעון ולצריכה הבלתי פוסקת בצידה.

רגע לפני שחלון ההזדמנויות נסגר והמודעות עוברות לידי שופטי התחרות (כאן וכאן) אתם יכולים להביט בכמה דוגמאות שעשויות לתת לכם את ההשראה המתבקשת כדי לקחת יוזמה ולהשתתף בתחרות נושאת הפרסים.

ערן סיון

נילי אושביג

יובל כוכבי

שרון גופר

יוסי דבש

דור ברצ'ר

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    הלוואי שאזכה.... (ל"ת)
    דו רה מי 23/02/2015 16:52
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.