לקחנו לתשומת ליבנו: הנה השופטות של תחרות הקריאייטיב 'הפסקת פרסומות'
לפני כשבוע עלתה באייס ידיעה שבה
נציין כי גיוס השופטים, על טהרת הגברים בלבד נעשה ללא כוונת מכוון ויעידו על כך תחרויות פרסום קודמות שנעשו מטעם אייס וכללו תמיד נשים. עם זאת, ההערה של רדו היתה נכונה ובמקומה, ואנחנו באייס ניצבים לצידה במאבקה לייצוג השוויוני. כפי שהבטחנו, אנו מתקנים את העוול וגאים להכריז על שופטות תחרות "הפסקת פרסומות" שיצטרפו לפאנל השופטים הקיים: דנה בלום סרטורי, אוראל ביתן, סיון בן חורין ועדי ליפסקי-רוגב.
הן יצטרפו לסגל השופטים שכולל את: אייל כרמי, רומם סרנגה, אלדד וינברגר, אורי גנות, שני גרשי ויריב טוויג, ויחד איתן יעמוד על סגל של 10 שופטים בסך הכל.
כאמור, התחרות נושאת הפרסים פתוחה לכולם, הן לאנשי הקריאייטיב שמועסקים במשרדי הפרסום הגדולים והן לקהל הרחב: גרפיקאים, מעצבים, אנשי קופי, פרילנסרים, משרדי פרסום קטנים מכל רחבי המדינה, סטודנטים לפרסום וכן הלאה.
כל מי שיכול ורוצה מוזמן להשתתף ולהציג את מודעת הקריאייטיב המקורית שלו בנושא,
סיון בן חורין - ראש תחום עיצוב לפרסום במחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל. לבצלאל הגיעה לפני כ-8 שנים לאחר קריירה של למעלה מעשור במשרדי פרסום בניו יורק כארט דיירקטור ומנהלת קריאיטיב. בין התקציבים שבהם טיפלה: Mercedes, Citigroup, SBC, FILA, Pfizer, Hershey's, וכו'. כמו כן, זכתה בפרסים שונים כולל מועמדות לפרס האמי ב-2001 וכניסה של אחת מעבודותיה לארכיון של ה-MoMA.
עדי ליפסקי רוגב - אשת שיווק בעלת ניסיון רב שנים בניהול ופיתוח מהלכים שיווקיים עבור מותגים מסחריים מובילים. כיהנה בעבר כסמנכ"ל לקוחות בחברת טרגט מרקט. בשנתיים האחרונות עוסקת בייעוץ שיווקי ואסטרטגי לחברות ובפיתוח תכניות שיווק וניהולן עבור מיזמים מגוונים ופרויקטים חדשניים. עדי מלווה את מיזם שנת השבע כבר למעלה משנה כחלק מצוות העמותה, בהובלת התהליך האסטרטגי לבניית המותג, פיתוח התכנית השיווקית וניהולה לאורך השנה.
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
אוראל ביתן - בימאית בתחילת דרכה, תסריטאית וקופירייטרית פרילאנס בכירה עם ותק של הפסקתי כבר לספור שנים בענף הפרסום. בין הישגיה: יצירת הסרטון מסר ליהודים שהפך לאחד מסרטוני ההסברה המוצלחים בשנה החולפת, זכייה בתחרות הבינלאומית של פסטיבל קאן בשיתוף יוטיוב עבור סרטון לעמותת love146 , זכייה בפרס כסף באפיקה עבור מודעה ל אופיס דיפו , זכייה בתחרות דג הזהב עבור מודעה ל ארגון הנוער הגאה , זכיות שונות בתחרות הקקטוס ועוד. בין התקציבים שבהן טיפלה: תנובה, סלקום, האגודה למלחמה בסרטן, פפסי, מדעטק חיפה, רשות הטבע והגנים, א.כהן איטום/העסק החדש של אחותה ועוד.
דנה בלום סרטורי - מנהלת קריאייטיב דיגיטל ב-OgilvyOne פראג. בלום סרטורי החלה את דרכה ברדיו תל אביב, ולאורך השנים עבדה במערכות שונות בתחום התקשורת כעורכת תוכן ומוזיקה, ומגישה ברדיו, בטלוויזיה ובאינטרנט. לצד העבודה ברדיו הצטרפה למקאן דיגיטל, שם בין 2010 ל-2011 עבדה לצד טל שוויגר, דניאל ברק, ניר הרשטט, דנה לפינסקי, אליזרין זרוב, יתיר קרן וניר רפואה, במה שהיה נבחרת החלומות של מקאן בדיגיטל תחת ניהולו של עופר עובד ומאוחר יותר תחת אלדד ויינברגר. בתחילת השנה השלימה את המעבר מישראל לסניף של רשת אוגילבי הבינלאומית בצ'כיה. בין התקופה במקאן למעבר לצ'כיה עבדה בלום כפרילנס קריאייטיב ויחד עם ניר רפואה במקאן רומניה עמדה מאחורי קמפיין 'בוקרשט לא בודפשט' שהפך אותה לשם מוכר באירופה לאחר שזכה באריה ברונזה בפסטיבל קאן.
- 6.סחטיין! (ל"ת)שרון אילון 04/02/2015 23:33הגב לתגובה זו
- 5.חבר של אילן 04/02/2015 20:06הגב לתגובה זוקראתי את הפוסט שלה. היא לא ביקשה ולא נעליים. היא הורתה בשפה ציוויית, כוחנית, אילן שילוחית מדוברת, כמעט מאיימת, וגם קבעה לאייס אולטימטום של זמן. המטרה היתה ראויה, חבל רק שאנשי מקאן כולם אימצו לעצמם את הכוחניות השילוחית המגעילה הזו
- 4.דורית 04/02/2015 19:08הגב לתגובה זוסחתיין על העמותה הזו. קראתי עליהם קצת באינטרנט עכשיו. מעניין
- 3.חנה ראדו - מה עם פוליטיקה? (ל"ת)רונה 04/02/2015 15:59הגב לתגובה זו
- 2.שאפו 04/02/2015 15:59הגב לתגובה זומהלך מעולה לשכם, כל הכבוד
- 1.וואו ליפסקי !! איזה תותחית (ל"ת)טל 04/02/2015 15:34הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
