כפי שפורסם באייס: המגעים הבשילו - 'מדיהנט' יטפל בפרסום הרוסי של הליכוד
הליכוד בחר במשרד הפרסום המגזרי מדיהנט לטיפול בקמפיין למגזר הרוסי. על המגעים עם המשרד שבבעלות דמיטרי גנדלמן
במקביל, מינה ראש הממשלה נתניהו את שמעון כצנלסון, לשעבר סגן ראש עיריית אשדוד ויו"ר מפעל הפיס, לראש המטה הרוסי. כזכור, לפני כחודשיים התקיימה ישיבה בהשתתפות נתניהו, גורמי הסברה ואסטרטגיה וקמפיין הבחירות של הליכוד, הוחלט להפריד את עבודת ההסברה והפרסום משאר הקמפיין. על פי אותה החלטה, דובר על כך שהמטה הרוסי יפעל עם תקציב נפרד מזה של המטה הכללי, וזאת בהתאם למהלך שקידמו יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין ויו"ר הקואליציה ח"כ זאב אלקין.
ואולם, הקמתו של המטה נתקלה בקשיים, ויועצת הקמפיין הרוסי דינה מרגולין, שהגיעה מערוץ 9, עזבה - במסגרת עזיבות של בכירים במטה הבחירות של הליכוד בשל חיכוכים עם ניר חפץ. כעת, עם הגעתו של כצנלסון, הוקם המטה עם תקציב נפרד אותו ניתן יהיה להפנות על פי צרכי המטה המגזרי.
ניר חפץ ודמיטרי גנדלמן אישרו את הפרטים.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.