הפסקת פרסומות: מי אנשי הקריאייטיב שישפטו בתחרות שנת השמיטה?
אלדד וינברגר, שני גרשי, יריב טוויג, אורי גנות ואייל כרמי הם שופטי תחרות הקריאייטיב הפסקת פרסומות של אייס וארגון שנת השבע שיצאה לאחרונה לדרכה, ומודעות ראשונות כבר עלו לגלריית המודעות בעמוד הפייסבוק של התחרות.
כאמור, התחרות נושאת הפרסים פתוחה לכולם, הן לאנשי הקריאייטיב שמועסקים במשרדי הפרסום הגדולים והן לקהל הרחב: גרפיקאים, מעצבים, אנשי קופי, פרילנסרים, משרדי פרסום קטנים מכל רחבי המדינה, סטודנטים לפרסום וכן הלאה.
כל מי שיכול ורוצה מוזמן להשתתף ולהציג את מודעת הקריאייטיב המקורית שלו בנושא,
המודעה הזוכה תקבע על ידי שופטי התחרות - 5 אנשי קריאייטיב מובילים מצמרת תעשיית הפרסום: אלדד וינברגר, אורי גנות, שני גרשי, יריב טוויג ואייל כרמי. השופטים יעניקו לכל מודעה ציון בהתאם למקוריות, רלוונטיות ודיוק במסר. בשקלול הסופי, לאחר איסוף המודעות, בחינתן וחישוב הציון נכריז כאן על המודעה הזוכה.
אלדד וינברגר - כיום משמש וינברגר בתפקיד המשנה למנכ"ל באתר mako מבית זכיינית ערוץ 2 קשת. עד לשנת 2013 שימש כמנכ"ל מקאן דיגיטל וסמנכ"ל הקריאייטיב של מקאן אריקסון. וינברגר הצטרף למקאן בשנת 2001 כקופירייטר, ובתחילת 2009 מונה לתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב של הקבוצה. קודם לכן שימש במשך שנתיים כסמנכ"ל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל. עם סיום דרכו של עופר עובד כמנכ"ל מקאן דיגיטל, מונה וינברגר לתפקיד במקומו.
שני גרשי - גרשי הוא סמנכ"ל הקריאייטיב היוצא של גיתם BBDO ממנו פרש בתחילת השנה. גרשי החל את דרכו לפני 11 שנים בענף. הוא הצטרף לגיתם BBDO ב-2011 לתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב. לפני כן, את 7 השנים הראשונות שלו בענף הוא עשה באדלר חומסקי כמנהל קריאייטיב. תחתיו נוהלה פעילות הקריאייטיב של כמה מלקוחות הדגל של המשרד: אסם, מפעל הפיס, אופל, ריגלי, פפסי, קבוצת ד"ר גב, האגודה למלחמה בסרטן ועוד.
בין השאר הוביל גרשי את פיתוח השפה הפרסומית של מותג הבית של אסם, היה שותף לזכייה במכרז מפעל הפיס, הוביל את מהלכי "אראלה" למנוי פיס, את מהלכי "חישגד, בוא'נה זה אחלה כסף" ועוד רבים נוספים. כמו כן, בתקופת גרשי זכה המשרד במקום השני בתחרות הקקטוס האחרונה ובמקום הראשון בתחרות דג הזהב לפני שנתיים.
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
יריב טוויג - כיום בעליה של סוכנות פרסום עצמאית ועד לפני מספר שנים סמנכ"ל קריאייטיב במשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי. במאי 2013, לאחר קריירה של 15 שנים במשרדים מובילים בענף הפרסום טוויג יצר לדרך עתמאית והשיק את סוכנות הפרסום. הוא החל את דרכו במשרד הפרסום רבן ומשם עבר למקאן בטרם הגיע לשלמור אבנון עמיחי. לאחר שסיים את דרכו בשלמור, הצטרף טוויג לברוקנר נטע יער בו שימש כסמנכ"ל קריאייטיב במהלך השנה האחרונה.
בין התקציבים הבולטים בהם טיפל טוויג נמנים אורנג' ודפי זהב, מרצדס, סמארט, טמבור, היינץ, גינדי, פוקס הום, קלירקס, שפ"ם, עצו"ם, לתת, עצו"ם ומהלכי הפרסום למען השבתו של גלעד שליט. על רשימת ההישגים הקריאיטיביים שלו נמנים זכיות ב- 3 אריות בפסטיבל Cannes Liones וזכיות בתחרויות בינלאומיות ולוקאליות רבות נוספות.
אורי גנות - קופירייטר ביהושע tbwa, מרצה לארגונים וחברות, מבכירי תעשיית הפרסום בארץ. בעל 17 שנות ניסיון בענף הפרסום והתקשורת, אייש קשת של תפקידים בכירים במשרדי הפרסום הגדולים והמובילים בישראל. בין היתר פוגל לוין o&m, באומן בר ריבנאי satchi & satchi, גיתם bbdo ,יהושע tbwa, שמעוני פינקלשטיין draftfcb, דרורי שלומי bbdo. במהלך השנים עבד על תקציבי פרסום רבים ביניהם: פלאפון, בזק, מגדל, כלל, סובארו , אלפא רומאו,יגואר, עונות, גלי אלדן, תלמה, טרה, פרימור, עריית ת"א-יפו ועוד. על עבודותיו זכה בפרסים רבים בארץ ובחו"ל.
אייל כרמי - בימים אלו משמש כרמי כסמנכ"ל הקריאייטיב של משרד הפרסום Q דיגיטל. לפני כן שימש כמנהל הדיגיטל הראשי של y&r ישראל עד לשנת 2013 אז פרש מהמשרד. כרמי הוא מוותיקי תעשיית הדיגיטל בישראל. הוא החל את דרכו ב-1999 ב-IOL ולאחר מיזוגה עם וואלה עבר למשרד האינטראקטיב אידיאולוג'יק, לצידם של המייסדים ינון לנדנברג ודורון טל. לאחר 7 שנים באידיאולוג'יק הצטרף כרמי לארק אינטראקטיב, אז בבעלותם המשותפת של תימור גורדון וגלר נסיס. לאחר שנתיים בארק עבר למקאן דיגיטל, בו שימש כסמנכ"ל קריאייטיב פחות משנה, בתקופת בה ביצע המשרד את תהליך הטמעת הדיגיטל.
רומם סרנגה - לשעבר מנהל קריאייטיב בגיתם BBDO, אחד הקופירייטרים הבכירים בענף, אחראי לקמפיינים רבים ביניהם "ישראל מתייבשת" של רשות המים. לאחרונה ייסד משרד פרסום ייחודי: Probon - משרד פרסום למטרות טובות, המתמחה בעבודה עם עסקים וארגונים שמקדמים פרויקטים ששמים במרכזם את הרווח האנושי ולא רק את הרווח הכלכלי.
- 4.כשרון נשי 03/02/2015 14:46הגב לתגובה זוואף לא אישה אחת...
- 3.חנה רדו 30/01/2015 22:08הגב לתגובה זואיןנאף שופטת? איך כל פעם כולכם נופלים לבור השובניסטי הזה
- 2.שווה 29/01/2015 07:28הגב לתגובה זואחלה רעיון . אני בעד...
- 1.טבעו8ני 27/01/2015 17:39הגב לתגובה זוקצת גול עצמי, אבלאני בעד

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.