הפסקת פרסומות שנת השבע
צילום: גרפיקה
תחרות שנת השמיטה

עצרו לרגע! אייס ו'שנת השבע' מציגים את תחרות הקריאייטיב 'הפסקת פרסומות'

ברוח שנת השמיטה, אנחנו מציעים לכם אתגר קריאייטיב נושא פרסים ותהילה. המטרה: מודעה שתשכנע שלא חייבים לקנות שום דבר כדי להיות מאושר
משה בנימין | (5)

מתי בפעם האחרונה עצרתם לרגע אחד כדי לנשום, לפתוח את הריאות, לפתוח את היד ואת הלב ופשוט להירגע? אז זהו, הגיע הזמן, ואנחנו כאן כדי לתת לזה במה ולהפיץ את הבשורה הלאה.

שנת השמיטה, שבה אנחנו נמצאים כיום טומנת בחובה רעיון חברתי נפלא שהוא הרבה יותר מהלכות הדת שנוגעת לעבודת האדמה, וכוללת בתוכה מבט נרחב על איכות החיים והמירוץ האינסופי. על רקע זה, אתר אייס וארגון שנת השבע מציגים לקהל הרחב תחרות פרסום נושאת פרסים תחת הקונספט של הפסקת פרסומות .

תחרות הפרסום שמיועדת לקהל הרחב סופגת השראה ישירה משנת השמיטה. בשנת המנוחה שמגיעה אחת ל-7 שנים, אנחנו רוצים ליצור בעזרתכם קמפיין פרסום שיאמר דווקא את הדבר ההפוך - קמפיין שיאמר לצרכנים שהם ממש בסדר כמו שהם והם ממש לא צריכים לקנות שום דבר כדי להיות מאושר.

המטרה היא לשכנע, לרגש, ליצור הזדהות ולעורר השראה. לא קיטש מתקתק וגם לא Ad Busting אנטי-צרכני. רק רגע אחד מדויק של הפסקה ממסע הקניות האינסופי בדרך אל האושר. ההשתתפות בתחרות פתוחה לכולם, הן לאנשי הקריאייטיב שמועסקים במשרדי הפרסום והן לקהל הרחב: גרפיקאים, מעצבים, אנשי קופי, פרילנסרים, משרדי פרסום קטנים מכל רחבי המדינה, סטודנטים לפרסום וכן הלאה.

כל מי שיכול ורוצה מוזמן להשתתף ולהציג את מודעת הקריאייטיב המקורית שלו בנושא, בעמוד הפייסבוק של הפרויקט. בעמוד הפעילות מחכה לכם הבריף המלא של אתגר הקריאייטיב וכן אפליקציה ידידותית שבאמצעותה תוכלו להעלות את הכרזות המקוריות שלכם לגלריה (ללא הגבלת כמות למשתמש). התאריך האחרון להעלאת מודעות והשתתפות בתחרות הוא 26 בפברואר והזוכה יוכרז במהלך השבוע הראשון של חודש מרץ.

המודעה הזוכה תקבע על ידי שופטי התחרות: סמנכ"לי קריאייטיב מובילים ובעלי ניסיון, שיעניקו לכל מודעה ציון בהתאם למקוריות, רלוונטיות ודיוק במסר. בשקלול הסופי, לאחר איסוף המודעות, בחינתן וחישוב הציון נכריז כאן על המודעה הזוכה.

ולא נשאיר אתכם בידיים ריקות: המודעה הזוכה תפורסם בשילוט חוצות מרכזי בתל אביב, למשך 10 ימים, עם קרדיט ליוצרים. בנוסף, הזוכה יוכל לבחור מבין 4 פרסים שתכליתם הפסקה לצורך השראה ברוח הפרויקט וארגון 'שנת השבע'.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

פרויקט 'שנת השבע' מאחד קבוצה של יוצרים ואנשי שיווק ומדיה, שמבקשים להביא את בשורת השמיטה אל הקהל הישראלי של המאה ה-21, ולחשוף אותו לרלוונטיות המפתיעה של הרעיון היהודי העתיק. מאחורי הפרויקט עומדים ארי ברגמן, פרופ' דן אריאלי, יאיר טבול, נתן אמיד, עדי ליפסקי רוגב, אלי ויסברט ואריק וייס.

כאמור, התחרות פתוחה לקהל הרחב ולכל שאלה, הארה והערה אתם מוזמנים לפנות אלינו במייל: [email protected] או בעמוד הפייסבוק של תחרות הקריאייטיב.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אמממממ וואחד בריף ... (ל"ת)
    Jo 18/01/2015 17:31
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    שאפו, רעיון גדול (ל"ת)
    מישהו 18/01/2015 16:26
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    סוף סוף תחרות שמחוברת לצרכנים (ל"ת)
    ולא לאגו של משרדים 18/01/2015 14:00
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אחלה רעיון ! בהצלחה (ל"ת)
    איש שיווק 18/01/2015 13:57
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    באמת בריף קשה... (ל"ת)
    כחלון 18/01/2015 13:40
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.