עצרו לרגע! אייס ו'שנת השבע' מציגים את תחרות הקריאייטיב 'הפסקת פרסומות'
מתי בפעם האחרונה עצרתם לרגע אחד כדי לנשום, לפתוח את הריאות, לפתוח את היד ואת הלב ופשוט להירגע? אז זהו, הגיע הזמן, ואנחנו כאן כדי לתת לזה במה ולהפיץ את הבשורה הלאה.
שנת השמיטה, שבה אנחנו נמצאים כיום טומנת בחובה רעיון חברתי נפלא שהוא הרבה יותר מהלכות הדת שנוגעת לעבודת האדמה, וכוללת בתוכה מבט נרחב על איכות החיים והמירוץ האינסופי. על רקע זה, אתר אייס וארגון
תחרות הפרסום שמיועדת לקהל הרחב סופגת השראה ישירה משנת השמיטה. בשנת המנוחה שמגיעה אחת ל-7 שנים, אנחנו רוצים ליצור בעזרתכם קמפיין פרסום שיאמר דווקא את הדבר ההפוך - קמפיין שיאמר לצרכנים שהם ממש בסדר כמו שהם והם ממש לא צריכים לקנות שום דבר כדי להיות מאושר.
המטרה היא לשכנע, לרגש, ליצור הזדהות ולעורר השראה. לא קיטש מתקתק וגם לא Ad Busting אנטי-צרכני. רק רגע אחד מדויק של הפסקה ממסע הקניות האינסופי בדרך אל האושר. ההשתתפות בתחרות פתוחה לכולם, הן לאנשי הקריאייטיב שמועסקים במשרדי הפרסום והן לקהל הרחב: גרפיקאים, מעצבים, אנשי קופי, פרילנסרים, משרדי פרסום קטנים מכל רחבי המדינה, סטודנטים לפרסום וכן הלאה.
כל מי שיכול ורוצה מוזמן להשתתף ולהציג את מודעת הקריאייטיב המקורית שלו בנושא,
המודעה הזוכה תקבע על ידי שופטי התחרות: סמנכ"לי קריאייטיב מובילים ובעלי ניסיון, שיעניקו לכל מודעה ציון בהתאם למקוריות, רלוונטיות ודיוק במסר. בשקלול הסופי, לאחר איסוף המודעות, בחינתן וחישוב הציון נכריז כאן על המודעה הזוכה.
ולא נשאיר אתכם בידיים ריקות: המודעה הזוכה תפורסם בשילוט חוצות מרכזי בתל אביב, למשך 10 ימים, עם קרדיט ליוצרים. בנוסף, הזוכה יוכל לבחור מבין
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
פרויקט 'שנת השבע' מאחד קבוצה של יוצרים ואנשי שיווק ומדיה, שמבקשים להביא את בשורת השמיטה אל הקהל הישראלי של המאה ה-21, ולחשוף אותו לרלוונטיות המפתיעה של הרעיון היהודי העתיק. מאחורי הפרויקט עומדים ארי ברגמן, פרופ' דן אריאלי, יאיר טבול, נתן אמיד, עדי ליפסקי רוגב, אלי ויסברט ואריק וייס.
כאמור, התחרות פתוחה לקהל הרחב ולכל שאלה, הארה והערה אתם מוזמנים לפנות אלינו במייל: [email protected] או בעמוד הפייסבוק של תחרות הקריאייטיב.
- 5.אמממממ וואחד בריף ... (ל"ת)Jo 18/01/2015 17:31הגב לתגובה זו
- 4.שאפו, רעיון גדול (ל"ת)מישהו 18/01/2015 16:26הגב לתגובה זו
- 3.סוף סוף תחרות שמחוברת לצרכנים (ל"ת)ולא לאגו של משרדים 18/01/2015 14:00הגב לתגובה זו
- 2.אחלה רעיון ! בהצלחה (ל"ת)איש שיווק 18/01/2015 13:57הגב לתגובה זו
- 1.באמת בריף קשה... (ל"ת)כחלון 18/01/2015 13:40הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
