עצרו לרגע! אייס ו'שנת השבע' מציגים את תחרות הקריאייטיב 'הפסקת פרסומות'
מתי בפעם האחרונה עצרתם לרגע אחד כדי לנשום, לפתוח את הריאות, לפתוח את היד ואת הלב ופשוט להירגע? אז זהו, הגיע הזמן, ואנחנו כאן כדי לתת לזה במה ולהפיץ את הבשורה הלאה.
שנת השמיטה, שבה אנחנו נמצאים כיום טומנת בחובה רעיון חברתי נפלא שהוא הרבה יותר מהלכות הדת שנוגעת לעבודת האדמה, וכוללת בתוכה מבט נרחב על איכות החיים והמירוץ האינסופי. על רקע זה, אתר אייס וארגון
תחרות הפרסום שמיועדת לקהל הרחב סופגת השראה ישירה משנת השמיטה. בשנת המנוחה שמגיעה אחת ל-7 שנים, אנחנו רוצים ליצור בעזרתכם קמפיין פרסום שיאמר דווקא את הדבר ההפוך - קמפיין שיאמר לצרכנים שהם ממש בסדר כמו שהם והם ממש לא צריכים לקנות שום דבר כדי להיות מאושר.
המטרה היא לשכנע, לרגש, ליצור הזדהות ולעורר השראה. לא קיטש מתקתק וגם לא Ad Busting אנטי-צרכני. רק רגע אחד מדויק של הפסקה ממסע הקניות האינסופי בדרך אל האושר. ההשתתפות בתחרות פתוחה לכולם, הן לאנשי הקריאייטיב שמועסקים במשרדי הפרסום והן לקהל הרחב: גרפיקאים, מעצבים, אנשי קופי, פרילנסרים, משרדי פרסום קטנים מכל רחבי המדינה, סטודנטים לפרסום וכן הלאה.
כל מי שיכול ורוצה מוזמן להשתתף ולהציג את מודעת הקריאייטיב המקורית שלו בנושא,
המודעה הזוכה תקבע על ידי שופטי התחרות: סמנכ"לי קריאייטיב מובילים ובעלי ניסיון, שיעניקו לכל מודעה ציון בהתאם למקוריות, רלוונטיות ודיוק במסר. בשקלול הסופי, לאחר איסוף המודעות, בחינתן וחישוב הציון נכריז כאן על המודעה הזוכה.
ולא נשאיר אתכם בידיים ריקות: המודעה הזוכה תפורסם בשילוט חוצות מרכזי בתל אביב, למשך 10 ימים, עם קרדיט ליוצרים. בנוסף, הזוכה יוכל לבחור מבין
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
פרויקט 'שנת השבע' מאחד קבוצה של יוצרים ואנשי שיווק ומדיה, שמבקשים להביא את בשורת השמיטה אל הקהל הישראלי של המאה ה-21, ולחשוף אותו לרלוונטיות המפתיעה של הרעיון היהודי העתיק. מאחורי הפרויקט עומדים ארי ברגמן, פרופ' דן אריאלי, יאיר טבול, נתן אמיד, עדי ליפסקי רוגב, אלי ויסברט ואריק וייס.
כאמור, התחרות פתוחה לקהל הרחב ולכל שאלה, הארה והערה אתם מוזמנים לפנות אלינו במייל: [email protected] או בעמוד הפייסבוק של תחרות הקריאייטיב.
- 5.אמממממ וואחד בריף ... (ל"ת)Jo 18/01/2015 17:31הגב לתגובה זו
- 4.שאפו, רעיון גדול (ל"ת)מישהו 18/01/2015 16:26הגב לתגובה זו
- 3.סוף סוף תחרות שמחוברת לצרכנים (ל"ת)ולא לאגו של משרדים 18/01/2015 14:00הגב לתגובה זו
- 2.אחלה רעיון ! בהצלחה (ל"ת)איש שיווק 18/01/2015 13:57הגב לתגובה זו
- 1.באמת בריף קשה... (ל"ת)כחלון 18/01/2015 13:40הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
