שרון ברוקנר
צילום: יח"צ

עשה את שלו ביוניברסל: שרון ברוקנר מצטרף לטוויסטד- מונה לסמנכ"ל לקוחות

ברוקנר היה זה שעמד מאחורי התסבוכת של יוניברסל עם אספרסו קלאב ונספרסו. אלון מוליאן: "התרשמנו מהיצירתיות במהלך של אספרסו קלאב"
משה בנימין | (18)

שרון ברוקנר , "הש.ג" מהתסבוכת של חברת יוניברסל מקאן בפרשת סרטוני הפרסומת של נספרסו ו אספרסו קלאב מצטרף ל טוויסטד לאחר שסיים את דרכו (לפני כחודשיים) ביוניברסל מקאן. ברוקנר ימונה לסמנכ"ל לקוחות במשרד הפרסום בבעלותם של אלון מוליאן , קרן פרידמן ו אייל גן מור .

בציניות או שלא, אלון מוליאן מבעלי טוויסטד אמר לאייס: "התרשמנו מהמהלך של אספרסו קלאב ומהיכולת להוביל לקוח לחדשנות, יצירתיות ותעוזה". וליאן הוסיף ואמר כי "אנחנו בונים קבוצה של אנשים מוכשרים שביחד הופכים את טוויסטד לאחת הסוכנויות הבולטות בשוק. אנחנו ממשיכים את המומנטום עם שחקן נשמה מבטיח ומבטיחים שנה מרגשת ושמחה".

בטוויסט מציינים כי לברוקנר (38) הניסיון והיכולת בזירת האופליין, בה טוויסטד מנסה לייצר אחיזה, ובזירת הדיגיטל, ליבת פעילותה של טוויסטד. מעבר לניהול לקוחות המשרד, על כתפיו של ברוקנר תונח משימת האינטגרציה אל מול הלקוחות של שירותי קבוצת טוויסטד המורכבת ממשרד הפרסום, סוכנות הפרפורמנס וסוכנות המובייל החדשה, MOBIX שמושקת בימים אלה.

ברוקנר, בוגר תואר ראשון במנהל עסקים, שימש בעבר כמנהל השיווק של דרמלוג'יקה , כסמנכ"ל לקוחות ב מומה וכאמור, בשנים האחרונות, ניהל יחידה עצמאית שתפקדה כסוכנות פרסום ביוניברסל מקאן.

תגובות לכתבה(18):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 17.
    מעריצה 28/09/2015 21:06
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה הורס אחד!
  • 16.
    טובה! (ל"ת)
    ארמדיל 12/01/2015 01:31
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    שמעון הצדיק 06/01/2015 12:20
    הגב לתגובה זו
    מה יהיה עם טוויסטד? עד מתי נאכל פרסומות לקונדומים?
  • 14.
    מתי מוליאן יפסיק 06/01/2015 09:47
    הגב לתגובה זו
    למדיה 4 פעמים בשבוע
  • 13.
    ליאת 06/01/2015 08:45
    הגב לתגובה זו
    מזל טוב מוכשר אחד, מגיע לך ומגיע לטוויסטד
  • 12.
    י. הלוי 05/01/2015 21:03
    הגב לתגובה זו
    המון בהצלחה
  • 11.
    דילדו 05/01/2015 20:45
    הגב לתגובה זו
    שרון אתה מבין למה נכנסת?
  • 10.
    גיא 05/01/2015 20:28
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד על המהלך, נחמד לראות שיש עוד אנשים רעבים להצלחה בשוק!
  • 9.
    שני 05/01/2015 17:52
    הגב לתגובה זו
    יאללה תתחתן כבר יא זקן!!
  • 8.
    תותח על, הרווחתם! (ל"ת)
    אביתר סדון 05/01/2015 17:23
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    בחירה מאוד גרועה! (ל"ת)
    אלון 05/01/2015 16:52
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מוכשר אחד, מלא בהצלחה! (ל"ת)
    קובי 05/01/2015 16:51
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    ברוקנר תעשה לי ילד! (ל"ת)
    קרן 05/01/2015 16:50
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    הילה 05/01/2015 16:42
    הגב לתגובה זו
    לב טוב, בחור זהב, עד שהוא מקבל את הסעיף ;))
  • 3.
    כן, כי זה בטח הוא אחראי לקריאייטיב היצירתי (ל"ת)
    האמיתי 05/01/2015 16:17
    הגב לתגובה זו
  • האמיתי יותר 05/01/2015 19:24
    הגב לתגובה זו
    מי שעומד מאחורי הדברים שלו , אל לא להתבייש בזהותו
  • 2.
    תותח!! המשך הצלחה, טוויסטד זכו (ל"ת)
    ענבי 05/01/2015 16:15
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ברוקנר תותח!!! (ל"ת)
    איתמר 05/01/2015 16:11
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.