אדם אבנון
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

משרדי WPP יהיו שכנים? לאחר JWT, ב-y&r נבחן מעבר לבניין אלקטרה החדש

בעוד כשבוע, כפי שפורסם באייס, יעבור JWT ישראל למשכנו החדש בבניין אלקטרה ברחוב הרכבת. y&r שצפוי לשוב מהרצליה לתל אביב יהפוך לשכן?
משה בנימין | (4)

בלי קשר למיזוג עם jwt שנבדק בעבר וכבר ירד מהפרק בהוראת הבוס מרטין סורל, ייתכן ומשרד הפרסום y&r ישראל יעבור לבניין אלקטרה החדש ברחוב הרכבת 58, אליו ייכנס בשבוע הבא JWT ישראל - כך נודע לאייס.

כזכור, כפי שפורסם באייס לראשונה, משרד הפרסום JWT עוזב את בניין אלקטרה ברחוב יגאל אלון כאשר משכנו החדש יהיה בקומה ה-13 של בניין אלקטרה ברחוב הרכבת 58. JWT ויתר על הקומה ה-25 בבניין אלקטרה לטובת גוגל (תמורת פיצוי כספי) שביקשה להמשיך את הרצף הנדל"ני שלה מקומה 31 עד 26.

משרד הפרסום y&r ישראל, שבעבר, בגרסת שלמור אבנון עמיחי ישב ברחוב רוזאניס בשכונת נאות אפקה שבצפון תל אביב, עבר לפני כשנתיים להרצליה בה הוא ממוקם עד היום. לאייס נודע כי המשרד שוקל בימים אלו את חזרתו לתל אביב ואחת האופציות היא בניין אלקטרה החדש ברחוב הרכבת. אופציה זו נחשבת לבעלת סיכוי גבוה שכן בניין זה כבר אושר על ידי הנהלת WPP העולמית, ומעבר אליו עשוי לקצר את תהליך האישור בפני נציגי הבעלים.

עם זאת יצוין כי בעבר המשרד בחן מעבר לבניין אלקטרה ברחוב יגאל אלון, שאושר אף הוא על ידי נציגי WPP, אך זה לא יצא לפועל בסופו של יום. במשרד הפרסום אומרים לאייס כי "אכן, המשרד צפוי לשוב לתל אביב ואחת האופציות שנבחנות בימים אלו הוא בניין אלקטרה ברחוב הרכבת".

בתוך כך, לאייס נודע כי בשעה האחרונה נועדו לפגישה שלומי אבנון, נציג WPP בישראל ומי ששימש כראש תחום המיזוגים והרכישות באירופה, ואייל חומסקי, מבעלי אדלר חומסקי. בשבועות האחרונים דווח כי בין WPP העולמית לבעלי אדלר חומסקי מתקיימות שיחות בנוגע לעסקה שבמסגרתה החברה העולמית תרכוש מניות באדלר חומסקי שנכון להיום נמצא בהסכם ייצוג בלבד עם WPP.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    טפו טפו טפו 04/12/2014 19:12
    הגב לתגובה זו
    נאחס עם נאחס
  • 1.
    א. 03/12/2014 16:23
    הגב לתגובה זו
    בלי הכסף של החברה העולמית הם כבר היו סוגרים את הבסטה
  • שימון 03/12/2014 20:03
    הגב לתגובה זו
    עשית להם ביקורת ראיית חשבון, ראית את כל האמת, ועכשיו אתה משתף פה את כולם. לא יפה
  • בפועל צודק. ראיתי את הספרים. (ל"ת)
    א. 04/12/2014 10:54
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״