yes. ברונזה ב-Cresta
צילום: צילום מסך

לא רק באפי: ההצלחה של yes ומקאן ממשיכה עם ברונזה בתחרות ה-Cresta

מקאן ו-yes שעובדים יחד שנים רבות חותמים חודש מושלם. רונה יעקבי: "כיף לגלות שאין סתירה בין הצלחה שיווקית לעבודה קריאיטיבית יוצאת דופן"
משה בנימין | (5)

תחרות הפרסום הבינלאומית Cresta נחתמה אתמול עם בשורה משמחת עבור משרד הפרסום מקאן תל אביב. המשרד זכה בפרס הברונזה עבור שניים מסרטי הפרסומת של חברת הלווין yes במסגרת סדרת ה-Emotions.

לתחרות שהליך השיפוט שלה נערך בו זמנית ב-8 ערים (ברצלונה, בודפשט, אדינבורו, פרנקפורט, מוסקבה, סנטיאגו, סנטה ברברה בארה"ב ושנגחאי) על ידי 100 אנשי קריאייטיב בכירים, הוגשו השנה עבודות מ-50 מדינות שונות מסביב לעולם. מתוכן עברו לשלב הפיינליסטים עבודות של 33 מדינות שעמדו בסך הכל על 276 פרסומות ב-12 קטגורויות. בשלב הגמר הוענקו פרסים ל-77 עבודות בלבד, המהוות כ-28% ממספר העולים לגמר.

הזכייה של מקאן תל אביב ו-yes חותמת חודש מוצלח במיוחד עבור משרד הפרסום והלקוח שעובדים יחד כבר שנים רבות. לפני כ-3 שבועות זכו מקאן ו-yes בפרס האפי פלטינום - קטגוריה רבת חשיבות שמודדת הישגים ואפקטיביות של מהלכי שיווק ופרסום לאורך מספר שנים. בקטגוריה זו זכה המשרד עבור העבודה לחברת הלווין yes "נגד כיוון התנועה: נצחון האיכות על המחיר".

הזוכים: הזקנה והפוקר

רונה יעקבי, סמנכ"ל קריאטיב במקאן תל אביב: "שבועיים אחרי הזכייה של yes באפי פלטינום כיף לגלות שאין סתירה בין הצלחה שיווקית לעבודה קריאיטיבית יוצאת דופן. אני שמחה שהרגשות שלנו הגיעו אפילו לניו יורק".

קרדיטים: ניהול לקוח: עדי אורן, אור זר אביב, אפרת כהן, יעל מיכאל; סמנכ"ל קריאטיב: רונה יעקבי; קריאטיב: עידן קרביץ, עידו בן דור, מל כספי; במאי: שחר סגל; חברת הפקה: POV

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    נייס (ל"ת)
    ג׳יזס 21/10/2014 11:58
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    תחרות זניחה 21/10/2014 11:38
    הגב לתגובה זו
    לחלוטין אין סתירה שאתה מקבל הערכה מתחרות זניחה שכזאת.לפעמים עדיף לא להגיב. אגב, מה קרה בגולדאן דראם? עוד תחרות דרג ב'? אפילו לשם זה לא הספיק
  • יוסי 21/10/2014 12:30
    הגב לתגובה זו
    רק בארץ יודעים מה זה גולדן דראם. הcresta הרבה יותר חשובה
  • שתי תחרויות זניחות 21/10/2014 14:16
    זה לא מגיע לקרסולים של קאן , קליו וכולי.סרטים ילדותיים מבית היוצר של מקאן
  • שתי תחרויות זניחות 21/10/2014 14:16
    זה לא מגיע לקרסולים של קאן , קליו וכולי.סרטים ילדותיים מבית היוצר של מקאן
אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.