לקראת המאבק בתקציב המדינה - שכר איגוד לשכות המסחר משרד יחסי ציבור
*** חברת הייעוץ האסטרטגי-תקשורתי רובינס-שטינמץ תנהל את מערך הייעוץ האסטרטגי-תקשורתי של איגוד לשכות המסחר. מדובר בארגון הגג של המגזר העסקי המהווה את ארגון המעסיקים הגדול בישראל בתוכו למעלה מ-80 ענפים פעילים שונים במשק.
החברה שבניהולם של צביקה רובינס ורועי שטינמץ, תלווה את האיגוד, בין השאר, במאבקים על רקע התמודדות של המגזר העסקי עם תקציב המדינה המתוכנן, וכן במאבק הדגל אותו מנהל האיגוד כנגד מתן האישורים החריגים להעלאות הארנונה.
בעבר ליווה 'רובינס-שטינמץ' את האיגוד במאבקים שונים שניהל, וכעת הוחלט לשכור את שירותי החברה שוב, והוא יפעל לצד מחלקת הדוברות של איגוד לשכות המסחר.
*** עורכת הדין הילה ימיני מונתה לסמנכ"ל בחברת ספוט תקשורת ואסטרטגיה בבעלות ליאור רוטברט וגלעד היימן. ימיני היא בעלת תואר ראשון במדעי המדינה ותקשורת ציבורית ובעלת תואר ראשון ושני במשפטים, שימשה ב-3 שנים האחרונות כמנהלת מחלקת הלקוחות המשפטיים במשרד.
*** מסעדה באבא יאגה שכרה את שירותיו של משרד תווית יחסי ציבור.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
