אסף אזולאי. מנכ"ל BBDO IM
צילום: יח"צ

BBDO IM תעניק ייעוץ אסטרטגי לתאגיד האנרגיה הבינ"ל 'שניידר אלקטריק'

לאחר הליך מכרזי נבחר משרד הייעוץ מקבוצת גיתם, בניהולו של אסף אזולאי לטיפול בזירה הציבורית-תקשורתית ולייעוץ אסטרטגי שיווקי
כתבי אייס | (2)

התאגיד הבינ"ל "שניידר אלקטריק", המתמחה בניהול אנרגיה ובפתרונות להתייעלות אנרגטית בחר לאחר הליך מכרזי את BBDO IM מבית גיתם, לניהול הזירה הציבורית-תקשורתית ולייעוץ אסטרטגי שיווקי.

שניידר אלקטריק (Schneider Electric) היא חברה בינלאומית שמקורה בצרפת, ונסחרת בבורסה של פריז. היא פעילה ביותר מ-100 מדינות, ומעסיקה מעל ל-150 אלף עובדים ברחבי העולם. החברה פועלת ישירות בישראל החל משנת 1985 ומציעה פתרונות משולבים במגזרים שונים בתחומי האנרגיה והתשתיות, תהליכים תעשייתיים, בקרת מבנה, דטה סנטר ונוכחות ביישומי דיור ובתים חכמים.

פיליפ ברמי, מנכ"ל שניידר אלקטריק: "שניידר אלקטריק הינה החברה המובילה בארץ בתחום ניהול האנרגיה, ומקדמת פרויקטים רבים הן עם המגזר העסקי והן עם הציבורי. במקביל לקחנו על עצמנו לקדם את תחום ההתייעלות האנרגטית בארץ, ועל כן אנו מרחיבים את פועלנו בתחום הציבורי-תקשורתי".

אסף אזולאי, מנכ"ל BBDO IM: "אנו גאים לשתף פעולה עם שניידר אלקטריק - החברה לניהול האנרגיה המובילה בישראל, שהיא חלק מחברה בינלאומית מהגדולות בתחומה. אנו בטוחים שבעבודה משותפת נביא להישגים ולמיצוב החברה בישראל בהתאם למטרותיה העסקיות".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    25/08/2014 14:01
    הגב לתגובה זו
    ואת צוותו ה"מהולל"?
  • 1.
    אסף אזולאי אימפריה!!!!!! (ל"ת)
    רינו 22/08/2014 09:47
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.