
הכי טוב שהיה ב-Secret? נט"ל חושפת טראומות מ'צוק איתן' ומציעה עזרה
ביחס ישר לאימוץ אפליקציית Secret על ידי ברנז'ת ענף הפרסום, תעשיית הסטארט-אפ (עוד לפני הפרסומאים), קהילת התקשורת ושאר הציבור - כך נוספים מדי יום מהלכי הפרסום שמחפשים לנצל את הטרנד כדי לקדם מסרים. זו של עמותת נט"ל מצליחה לייצר הלימה מעניינת בין השירות אותו מעניקה העמותה לרעיון המרכזי של "אפליקציית הסודות".
מהלך 'פרו-בונו' (התנדבותי) של סוכנות הפרסום Twentythree (ארז רובינשטיין ויוסי צרפתי) עלה בימים האחרונים על מסכי האפליקצייה בצורה של סודות שמגלים את הכאב והטראומה שחשים אנשים בציבור הישראלי על רקע מבצע 'צוק איתן' או הדים של טראומות עבר ממבצעים ומלחמות עבר.
פוחדת נורא - סוד ב-Secret
- 9.אורי בר 04/08/2014 18:38הגב לתגובה זוא. הקומוניקט הזה באייס, הביא יותר חשיפה מאשר הסטטוס וחצי שפורסמו בסיקרט. ב. מעניין נורא (סתאם, לא באמת מעניין כי התשובה ברורה) אם קהל המטרה של המגה קמפיין הזה - נמצא בסיקרט. ג. לא נמאס כבר מהקומוניקטים האלה של כל נאד קריאייטיבי שתוקעים, מיד מגיע לאייס. חוסר בחומרים טובים, אה? ד. מה לא עושים בשביל פרס... מביך. ה. ממתין לאחת התגובות של יוסי/ארז או שניהם (ר' תגובתם למגיב 2) שיסבירו לי כמה אני צר עין, כמה אני קנאי, כמה אני לא מבין שזה היום הטרנד סוג הפרסום הזה.
- 8.ניר 04/08/2014 18:32הגב לתגובה זולתת יד ולהוריד את אפליקציות האשפתות הזו, יותר גרוע מטוקבקים אונימיים.
- 7.אריק 04/08/2014 16:15הגב לתגובה זולקוחות גדולים, יעשה לכם רק טוב להעביר חלק מהתקציב שלכם לשם רק טוב
- 6.להסכמה החלק לצד שמאל 04/08/2014 15:22הגב לתגובה זוהאפליקציה הזו עוברת התעללות כי 90% מהאנשים שהורידו אותה הם גייז או/ו אנשי שיווק או פרסום או מדיה חברתית. אחרי שבוע זה כבר הקמפיין ה3 שזוכה לחשיפת אפס בפועל אבל מיד רצים להוציא הודעה לאייס. מאמין שאנשי מקצוע אמיתיים פה מבינים שזה ניסיון מביך לנסות ולרדוף אחרי טרנד בכל מחיר. תרגיעו בחייכם. אתם מוציאים שם עוד יותר רע למקצוע פרסום (הרי מומחה מדיה חברתית זו בכלל המצאה)
- 5.חנן 04/08/2014 15:19הגב לתגובה זונשאים נחשפים בסיקרט. שאפו!!
- 4.חתואל 04/08/2014 14:43הגב לתגובה זונשאים נחשפים בסיקרט! שאפו!
- 3.michal 04/08/2014 14:27הגב לתגובה זומרגש מאד מאד
- 2.מי ראה את זה וכמה פניות זה הביא? (ל"ת)פלנר 04/08/2014 14:10הגב לתגובה זו
- בטוח שאתה פלנר? 04/08/2014 16:20הגב לתגובה זומישהו אחד ראה והתקשר? דיינו. מישהו אחד ראה, הבין שהוא/היא לא היחידים? דיינו. אתה ראית? נחשפת עכשיו את השם נט״ל ונחשפת לפועלה של העמותה הזו? דיינו. תפיץ את זה בפייס שלך כדי שגם חברים שלך ייחשפו למסר החשוב? דיינו. ונתן לך השראה לעשות מעשה טוב במקום להוציא תסכולים בטוקבקים אנונימיים? גם דיינו. מקווה מאד שכפלנר, אין לך את הסמכות לסרס רעיונות, כי הטרנד הכי גדול בשנים האחרונות הוא לעשות מהלכים נקודתיים ולקבל את החשיפה דרך המדיה שמספרת ומפיצה את המהלך. בזבזתי עליך יותר מדי מילים. דיינו.
- 1.בהחלט הכי טוב. שימוש נכון בפלטפורמה (ל"ת)דורה החוקרת 04/08/2014 13:55הגב לתגובה זו