לביא מדיה שילוט חוצות
צילום: לביא מדיה

עיריית בת-ים מחפשת זכיין פרסום: יוצאת במכרז על שילוט החוצות בעיר

במסמכי המכרז מציינת העירייה כי הזוכה "יכין ויתקין על חשבונו את פרסומי העירייה, כולל עיצוב". החוזה יהיה ל-3 שנים עם אופציה להארכה של שנתיים
משה בנימין | (3)

עיריית בת-ים יוצאת במכרז על שילוט החוצות ברחבי העיר. משך תקופת ההסכם עם הזכיין הנבחר יהיה ל-3 שנים ממועד החתימה עם אופציה ל-2 הארכות בנות 12 חודשים כל אחת, דהיינו שנתיים נוספות. היום האחרון להגשת מועמדות הוא ה-19 באוגוסט - כך נודע לאייס.

במסמכי המכרז מציינת העירייה כי הזוכה יחויב לשפץ, להקים ולתחזק את המתקנים. עוד מציינת העירייה כי הזוכה במכרז יכין ויתקין על חשבונו את פרסומי העירייה, כולל עיצובם הגרפי, ייצורם והצבתם במתקנים הכלולים במכרז זה. לפי תנאי העירייה על המשתתף במכרז להיות בעל ניסיון קודם בתחום פרסום חוצות, שיווק שלטי פרסום וכיו"ב, ובתנאי שמשך הניסיון לא יפחת מ-60 חודשים ב-5 השנים האחרונות.

בנוסף, רשאים להשתתף במכרז אך ורק מציעים בעלי ניסיון של 3 התקשרויות לפחות בשנה האחרונה בתחום פרסום חוצות, שיווק שלטי פרסום וכיו"ב, בהיקף כספי שנתי של דמי זיכיון בסך של לפחות 500 אלף שקל כולל מע"מ עבור כל התקשרות.

סעיף נוסף שהמעוניינים יידרשו לתת עליו את הדעת נוגע לכוונת עיריית בת ים לבצע במהלך תקופת ההסכם עבודות - להסדרת נתיבי התנועה הציבורית, ועבודות להסדרת נתיבי תחבורה עירונית ברחובות שונים ברחבי העיר בת ים. בעקבות עבודות אלו יתכן ויחולו שינויים ברחובות הנ"ל במיקום המתקנים נשוא המכרז, מספרם ודגמיהם, לעומת אלה הקיימים במועד פרסום המכרז, ובמהלכם לא יוכל הזוכה לנצל בחלק מהמתקנים נשוא המכרז, או בכולם. את זכויות הפרסום שיוענקו לו בהסכם, או לחלופין, יידרש הזוכה להעתיקם על חשבונו המלא, למקום חלופי כפי שתורה לו העירייה.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    גונב מגנב 05/08/2014 09:07
    הגב לתגובה זו
    בטוח שעם ראש עירייה שומר חוק גם המכרז בטווווווווווח יהיה חוקי וכשר
  • 1.
    גדעון 03/08/2014 18:08
    הגב לתגובה זו
    חבל שלא מאפשרים לעסקים קטנים ומתחילים להיכנס לתחום
  • באמת? 04/08/2014 16:24
    הגב לתגובה זו
    לשוק השלטים הגועש של בת ים חייבים זכיין עם נסיון זהו שוק בוער זכיינים קטנים שיתחילו בערים פחות מבוקשות כמו ת"א למשל
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״