עיריית בת-ים מחפשת זכיין פרסום: יוצאת במכרז על שילוט החוצות בעיר
עיריית בת-ים יוצאת במכרז על שילוט החוצות ברחבי העיר. משך תקופת ההסכם עם הזכיין הנבחר יהיה ל-3 שנים ממועד החתימה עם אופציה ל-2 הארכות בנות 12 חודשים כל אחת, דהיינו שנתיים נוספות. היום האחרון להגשת מועמדות הוא ה-19 באוגוסט - כך נודע לאייס.
במסמכי המכרז מציינת העירייה כי הזוכה יחויב לשפץ, להקים ולתחזק את המתקנים. עוד מציינת העירייה כי הזוכה במכרז יכין ויתקין על חשבונו את פרסומי העירייה, כולל עיצובם הגרפי, ייצורם והצבתם במתקנים הכלולים במכרז זה. לפי תנאי העירייה על המשתתף במכרז להיות בעל ניסיון קודם בתחום פרסום חוצות, שיווק שלטי פרסום וכיו"ב, ובתנאי שמשך הניסיון לא יפחת מ-60 חודשים ב-5 השנים האחרונות.
בנוסף, רשאים להשתתף במכרז אך ורק מציעים בעלי ניסיון של 3 התקשרויות לפחות בשנה האחרונה בתחום פרסום חוצות, שיווק שלטי פרסום וכיו"ב, בהיקף כספי שנתי של דמי זיכיון בסך של לפחות 500 אלף שקל כולל מע"מ עבור כל התקשרות.
סעיף נוסף שהמעוניינים יידרשו לתת עליו את הדעת נוגע לכוונת עיריית בת ים לבצע במהלך תקופת ההסכם עבודות - להסדרת נתיבי התנועה הציבורית, ועבודות להסדרת נתיבי תחבורה עירונית ברחובות שונים ברחבי העיר בת ים. בעקבות עבודות אלו יתכן ויחולו שינויים ברחובות הנ"ל במיקום המתקנים נשוא המכרז, מספרם ודגמיהם, לעומת אלה הקיימים במועד פרסום המכרז, ובמהלכם לא יוכל הזוכה לנצל בחלק מהמתקנים נשוא המכרז, או בכולם. את זכויות הפרסום שיוענקו לו בהסכם, או לחלופין, יידרש הזוכה להעתיקם על חשבונו המלא, למקום חלופי כפי שתורה לו העירייה.
- קבוצת גבאי תקדם פרויקט רחב במתחם בלפור בבת ים
- תשואה של 12% בשנה; האם בת ים היא הזדמנות?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 2.גונב מגנב 05/08/2014 09:07הגב לתגובה זובטוח שעם ראש עירייה שומר חוק גם המכרז בטווווווווווח יהיה חוקי וכשר
- 1.גדעון 03/08/2014 18:08הגב לתגובה זוחבל שלא מאפשרים לעסקים קטנים ומתחילים להיכנס לתחום
- באמת? 04/08/2014 16:24הגב לתגובה זולשוק השלטים הגועש של בת ים חייבים זכיין עם נסיון זהו שוק בוער זכיינים קטנים שיתחילו בערים פחות מבוקשות כמו ת"א למשל
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
