גיוס הון ראשון ל-screenz: קרן Marker LLC תשקיע 5 מיליון דולר בחברה
לאחר ההצלחה עם הפורמט החדש של הריאליטי 'הכוכב הבא', מגיע שלב גיוס ההון של חברת Screenz. חברת הקרוס מדיה הישראלית, מקבוצת The Box, השלימה סבב גיוס הון חיצוני ראשון לחברה. ההשקעה בהיקף של 5 מיליון דולר נעשתה על ידי קרן ההשקעות האמריקאית Marker LLC.
Screenz שנוסדה בשנת 2012 ומנוהלת על ידי אלי אוזן, עומדת מאחורי הטכנולוגיה שעליה מבוסס הפורמט החדש של הריאליטי 'הכוכב הבא'. החברה מתקדת בשילוב שבין תוכן לטכנולוגיה, ובמסגרת זו הציגה יחד עם זכיינית ערוץ 2 'קשת' את הפיתוח שמאפשר לצופים בבית להצביע עבור המתמודדים, או להדיח אותם באמצעות המסכים שברשותם, במובייל ובאייפד. מרכז הפעילות של החברה ממוקם בתל אביב ומשרדים נוספים בלוס אנג'לס, ניו יורק, לונדון, מינכן וסאו פאולו.
לאחרונה הודיעו Screenz ו-Google על שיתוף פעולה בינלאומי, שבאמצעותו ל-Screenz תיהיה גישה לתשתית הטכנולוגית של גוגל, שיתוף הפעולה יאפשר לחברה להרחיב את מוצריה למספר רב של מדינות באופן סימולטאני באמצעות אפליקציות ייעודיות שפותחו לכל מדינה. בכך מציעה Screenz לחברות הפקה וערוצי טלוויזיה ליצור אינטראקציות בזמן אמת לאסוף ולנתח מידע מעשרות מיליוני צופים ההופכים למשתמשים בעת הצפייה.
ריק סקנלון, שותף בקרן ההשקעות: "Marker LLC היא השחקן המוביל כיום בתחום הטלוויזיה האינטראקטיבית ואין ספק כי היא מנווטת את התעשייה לעבר העתיד. Screenz כבר יצרה וניהלה באופן ראוי להערכה חוויות אינטראקטיביות בסדרי גודל בינלאומיים ואנו שמחים להיות שותפים להתפתחותה".
אלי אוזן, מנכ"ל Screenz: " תעשיית הטלוויזיה משתנה בצורה דרסטית עקב ההתפתחות הטכנולוגית והרגלי הצריכה החדשים אצל הצופה. מפיתוח התוכן ועד למודלים העסקיים, אנו ניצבים מול תקופה מלאה בהזדמנויות לייצר שפה טלוויזיונית מרובדת ומעניינת יותר. אנו גאים כי MARKER LLC, אחת מקרנות ההון סיכון המובילות, חוברת אלינו למסע הזה".
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
