איידס משאיר מזכרת
צילום: יח"צ

סקס לא מוגן משאיר מזכרת שלא תרצו לקחת אתכם: y&r בקמפיין בארים חדש

משרד הפרסום תרם את חבילת המדיה בה זכה במסגרת תחרות פרסום של 'לוקיישן' לועד למלחמה באיידס. הקמפיין יעלה במאות בארים ומועדונים
משה בנימין | (3)

משרד הפרסום y&r ישראל שמזה שנים מטפל בתקציב הפרסום של הוועד למלחמה באיידס (וגם זכה באמצעותו בפרסים רבים על עבודותיו לארגון) מראה את נאמנותו כשהחליט לתרום את חבילת המדיה בה זכה לטובת קמפיין בארים חדש לרגל פתיחת חודש המודעות לבדיקות HIV/איידס. הקריאייטיב בקמפיין המודעות החדש הוא תחת הקונספט של "סקס לא מוגן עלול להשאיר מזכרת. גשו להיבדק". המודעה מציגה את כדורי הבדולח המוכרים לתיירים ממקומות רבים בעולם, בהם מוצגים מיניאטורות של אייקונים מקומיים, ונמכרים כמזכרות פופולריות. על דרך זו, מוצגת מחלת האיידס כמזכרת שאף אחד לא רוצה שתשאר עימו. הקמפיין יעלה במעל ל-100 בארים ומועדונים מובילים ברחבי הארץ. הכרזות יתלו במוקדי בילוי מרכזיים בערים: ירושלים, תל אביב, באר שבע, גבעתיים, רחובות, חיפה, ראשון לציון, הרצליה, רעננה, אשקלון, נס ציונה, וחולון. כאמור, הקמפיין התאפשר לאחר שהמשרד y&r ישראל זכה בחבילת מדיה במסגרת תחרות פרסום מטעם חברת המדיה 'לוקיישן'. "מסקרים שערכנו ישנו אחוז משמעותי באוכלוסייה המקיים יחסי מין מזדמנים לא מוגנים, רבים מהם צעירים, ואחת הדרכים המרכזיות לבלום את התפשטות הנגיף היא איתור אנשים החיים עם HIV והנגשת הטיפול הרפואי עבורם. אנחנו קוראים לאנשים שקיימו יחסי מין לא מוגנים לגשת ולהיבדק גם בשביל בריאותם וגם בשביל בריאות הפרטנרים המיניים שלהם" אומר ד"ר יובל לבנת, מנכ"ל הוועד למלחמה באיידס. עוד הוא הוסיף "אנחנו רוצים להודות ל- y&r ישראל על תרומתם המתמשכת להעלאת המודעות הן בתרומת חבילת הפרסום והן על הקראייטיב". בהמשך החודש צפויים בוועד למלחמה באיידס לצאת למבצע 'ביעור ספק', שבו יינתנו 50% הנחה על בדיקות HIV/איידס מהירות ואנונימיות במהלך חול המועד של חג הפסח. כמו כן, במשרד עתידים להמשיך את הקמפיין באופן ייחודי עם חלוקת כדורי בדולח כגון אלו המופיעים במודעה. כדורים אלו מיוצרים בימים אלו בסין ועם הגעתם יוצבו במקומות בילוי ברחבי הערים הגדולות. קרדיטים: מנהל קריאייטיב ראשי: גיא בר, מנהל קריאייטיב: דרור נחומי, קופי: עוז פרנקל, צילום: מנחם רייס, אמנית: לנה גוברמן, ארטדיירקטור: שי ישראל, ניהול לקוח: מורן דרזי, הלית קראוס, הפקה: שירה רובס, לירונה ספיבק.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    סתם מישהו 10/04/2014 09:53
    הגב לתגובה זו
    עוז פרנקל
  • 2.
    מנחם רייס 09/04/2014 20:57
    הגב לתגובה זו
    מקסים, רק חבל שלא טרחו לרשום בקרדיטים גם את שמו של הצלם: מנחם רייס שתרם מזמנו ומיכולותיו למען מטרה חשובה זו.
  • 1.
    מגניב :) (ל"ת)
    שמיל 09/04/2014 19:26
    הגב לתגובה זו
יונית לוי חדשות 12
צילום: צילום מסך קשת 12
רייטינג

קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי

רשת מנצלת את הרייטינג הגבוה של "האח הגדול" עד תום, ואילו קשת יציבה עם רייטינג גבוה לכל מהדורות החדשות שלה
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, כשאמש רואים ירידה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 12.1% רייטינג ו-303 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-191 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.4% ו-165 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 2.4% בלבד וכפי שכתבנו, ממשיכה לרדת מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 70 אלף צופים בלבד. 


רשת, שמובילה ברצועת הפריים טיים בזכות "האח הגדול", לא מורידה אותו מרצועת הפריים טיים ומשתמשת בו כדי לשפר עמדות, בייחוד לאור שאר הרצועות שמשודרות לפני השעה 21:00, שבהן היא במקומות ה-2 וה-3. אז מלך הריאליטי של רשת, "האח הגדול" הוביל הפעם ל-17.3% רייטינג בלבד ו-437 אלף צופים. הריאליטי של קשת נמצא במקום השני, עם 15.1% ו-411 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 226 אלף צופים ורייטינג של 7.3%. במקום האחרון היה "המרדף" השעשועון של כאן11 עם 4.1% רייטינג ו-101 אלף צופים בלבד. 


רצועות נוספות

רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה בפער גדול אף יותר היא ברצועת הלייט נייט, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 11.6% רייטינג ו-271 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-167 אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", וייטינג של 2.4% ו-78 אלף צופים. ושוב, אנחנו רואים שגם תכנית הלייט נייט שבתחתית הדירוג עדיין מעל כמות הצופים של מהדורת החדשות המרכזית של כאן11. 

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-89 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה השיגה 2% רייטינג ו-45 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.7% רייטינג בלבד ו-36 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.7% רייטינג ו-40 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד. 

רצועה אטרקטיבית נוספת, גם היא בשליטה מסורתית של קשת, ובה "שש עם עודד בן עמי" מובילה עם רייטינג של 6.5% ו-169 אלף צופים. אחריה נמצאת "ריקלין ושות'", של ערוץ 14 עם 3.8% רייטינג ו-87 אלף צופים, ואילו את הרשימה סוגר ערוץ 13, רשת, בתכנית "חדשות שש עם מאיה ראכלין ", שלה 2% רייטינג ו-57 אלף צופים בלבד.

יונית לוי חדשות 12
צילום: צילום מסך קשת 12
רייטינג

קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי

רשת מנצלת את הרייטינג הגבוה של "האח הגדול" עד תום, ואילו קשת יציבה עם רייטינג גבוה לכל מהדורות החדשות שלה
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, כשאמש רואים ירידה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 12.1% רייטינג ו-303 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-191 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.4% ו-165 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 2.4% בלבד וכפי שכתבנו, ממשיכה לרדת מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 70 אלף צופים בלבד. 


רשת, שמובילה ברצועת הפריים טיים בזכות "האח הגדול", לא מורידה אותו מרצועת הפריים טיים ומשתמשת בו כדי לשפר עמדות, בייחוד לאור שאר הרצועות שמשודרות לפני השעה 21:00, שבהן היא במקומות ה-2 וה-3. אז מלך הריאליטי של רשת, "האח הגדול" הוביל הפעם ל-17.3% רייטינג בלבד ו-437 אלף צופים. הריאליטי של קשת נמצא במקום השני, עם 15.1% ו-411 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 226 אלף צופים ורייטינג של 7.3%. במקום האחרון היה "המרדף" השעשועון של כאן11 עם 4.1% רייטינג ו-101 אלף צופים בלבד. 


רצועות נוספות

רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה בפער גדול אף יותר היא ברצועת הלייט נייט, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 11.6% רייטינג ו-271 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-167 אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", וייטינג של 2.4% ו-78 אלף צופים. ושוב, אנחנו רואים שגם תכנית הלייט נייט שבתחתית הדירוג עדיין מעל כמות הצופים של מהדורת החדשות המרכזית של כאן11. 

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-89 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה השיגה 2% רייטינג ו-45 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.7% רייטינג בלבד ו-36 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.7% רייטינג ו-40 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד. 

רצועה אטרקטיבית נוספת, גם היא בשליטה מסורתית של קשת, ובה "שש עם עודד בן עמי" מובילה עם רייטינג של 6.5% ו-169 אלף צופים. אחריה נמצאת "ריקלין ושות'", של ערוץ 14 עם 3.8% רייטינג ו-87 אלף צופים, ואילו את הרשימה סוגר ערוץ 13, רשת, בתכנית "חדשות שש עם מאיה ראכלין ", שלה 2% רייטינג ו-57 אלף צופים בלבד.