סקס לא מוגן משאיר מזכרת שלא תרצו לקחת אתכם: y&r בקמפיין בארים חדש
משרד הפרסום y&r ישראל שמזה שנים מטפל בתקציב הפרסום של הוועד למלחמה באיידס (וגם זכה באמצעותו בפרסים רבים על עבודותיו לארגון) מראה את נאמנותו כשהחליט לתרום את חבילת המדיה בה זכה לטובת קמפיין בארים חדש לרגל פתיחת חודש המודעות לבדיקות HIV/איידס.
הקריאייטיב בקמפיין המודעות החדש הוא תחת הקונספט של "סקס לא מוגן עלול להשאיר מזכרת. גשו להיבדק". המודעה מציגה את כדורי הבדולח המוכרים לתיירים ממקומות רבים בעולם, בהם מוצגים מיניאטורות של אייקונים מקומיים, ונמכרים כמזכרות פופולריות. על דרך זו, מוצגת מחלת האיידס כמזכרת שאף אחד לא רוצה שתשאר עימו.
הקמפיין יעלה במעל ל-100 בארים ומועדונים מובילים ברחבי הארץ. הכרזות יתלו במוקדי בילוי מרכזיים בערים: ירושלים, תל אביב, באר שבע, גבעתיים, רחובות, חיפה, ראשון לציון, הרצליה, רעננה, אשקלון, נס ציונה, וחולון.
כאמור, הקמפיין התאפשר לאחר שהמשרד y&r ישראל זכה בחבילת מדיה במסגרת תחרות פרסום מטעם חברת המדיה 'לוקיישן'. "מסקרים שערכנו ישנו אחוז משמעותי באוכלוסייה המקיים יחסי מין מזדמנים לא מוגנים, רבים מהם צעירים, ואחת הדרכים המרכזיות לבלום את התפשטות הנגיף היא איתור אנשים החיים עם HIV והנגשת הטיפול הרפואי עבורם. אנחנו קוראים לאנשים שקיימו יחסי מין לא מוגנים לגשת ולהיבדק גם בשביל בריאותם וגם בשביל בריאות הפרטנרים המיניים שלהם" אומר ד"ר יובל לבנת, מנכ"ל הוועד למלחמה באיידס. עוד הוא הוסיף "אנחנו רוצים להודות ל- y&r ישראל על תרומתם המתמשכת להעלאת המודעות הן בתרומת חבילת הפרסום והן על הקראייטיב".
בהמשך החודש צפויים בוועד למלחמה באיידס לצאת למבצע 'ביעור ספק', שבו יינתנו 50% הנחה על בדיקות HIV/איידס מהירות ואנונימיות במהלך חול המועד של חג הפסח. כמו כן, במשרד עתידים להמשיך את הקמפיין באופן ייחודי עם חלוקת כדורי בדולח כגון אלו המופיעים במודעה. כדורים אלו מיוצרים בימים אלו בסין ועם הגעתם יוצבו במקומות בילוי ברחבי הערים הגדולות.
קרדיטים: מנהל קריאייטיב ראשי: גיא בר, מנהל קריאייטיב: דרור נחומי, קופי: עוז פרנקל, צילום: מנחם רייס, אמנית: לנה גוברמן, ארטדיירקטור: שי ישראל, ניהול לקוח: מורן דרזי, הלית קראוס, הפקה: שירה רובס, לירונה ספיבק.
- 3.סתם מישהו 10/04/2014 09:53הגב לתגובה זועוז פרנקל
- 2.מנחם רייס 09/04/2014 20:57הגב לתגובה זומקסים, רק חבל שלא טרחו לרשום בקרדיטים גם את שמו של הצלם: מנחם רייס שתרם מזמנו ומיכולותיו למען מטרה חשובה זו.
- 1.מגניב :) (ל"ת)שמיל 09/04/2014 19:26הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
