
המקבץ, והפעם: כנס הרצליה, קמרה אובסקורה, ושינויים ב'גולדפינגר תקשורת'
*** חברת דבי תקשורת בבעלותו של משה דבי, תנהל את המערך התקשורתי של כנס הרצליה הנערך על ידי המכון למדיניות ואסטרטגיה במרכז הבינתחומי הרצליה. הכנס יתקיים ב-8-10 ביוני השנה ויעסוק השנה בהשפעת הטלטלה האזורית ועתיד המזרח התיכון על תפיסת הביטחון של ישראל.
כנס הרצליה מתקיים זו השנה ה- 14 ברציפות, והוא הבמה המרכזית בישראל לליבון סוגיות מדיניות ואסטרטגיות. הכנס משמש מקום מפגש לאישים רמי דרג מהארץ ומהעולם בתחומי הממשל, העסקים, הדיפלומטיה, הביטחון, התקשורת והאקדמיה, לדיון בסוגיות הלאומיות, האזוריות והעולמיות שעל סדר היום.
'דבי תקשורת' ליוותה את האירועים והכנסים מהמובילים בישראל: ועידת הנשיא, פורום סבן לדיאלוג בינ"ל במזרח התיכון, נאום הנשיא ברק אובמה בבנייני האומה, כנס קיסריה, הכנס השנתי של לשכת עורכי הדין, Peace Tour של קבוצת הכדורגל ברצלונה בישראל, ועוד.
*** ואילו משרד יחסי הציבור לוטן תדמיות קיבל מספר לקוחות חדשים: מחלקת האומנות והתרבות במשרד תטפל בבית הספר לאומנות קמרה אובסקורה שהוקם ב-1978 ומכשיר בוגרים בענפי האמנות, תעשיית הקולנוע, המדיה והתקשורת. המחלקה תטפל גם באומנית רונית פירסט, באומנים הבינ"ל ג'ודי בכר וגבי שדה, ובמרסלה סקלי.
המחלקה העסקית תטפל באיגוד מזומן שהוא יוזמה שאמורה לחולל שינוי בהרגלי הצריכה של הקהל הישראלי.
*** החברה הישראלית One Hour Translation, שכרה את שירותיהם של 2 משרדי יח"צ - בניו יורק ובלונדון, שינהלו את קמפיין יחסי הציבור של החברה העוסקת בתרגומים בינ"ל. רק לפני כחודשיים השלימה החברה גיוס הון בהיקף 10 מיליון דולר מקרן פורטיסימו. מדובר על 2 משרדי יח"צ מובילים בניו יורק ובלונדון: 5wPR האמריקאית ו-Kreab & Gavin Anderson הבריטית.
*** משרד יחסי הציבור גולדפינגר תקשורת משנה את מבנה הפעילות במחלקת תקשורת, ועובר לעבוד באשכולות מקצועיים. במסגרת השינוי, הצטרפה רוית שמעוני לצוות הניהולי במשרד ותעמוד בראש אשכול לקוחות לצד שרון בלום, שהצטרפה גם היא למשרד בשנה האחרונה.
שמעוני, שב-3 השנים האחרונות הייתה יועצת תקשורת בכירה, טיפלה במסגרת עבודתה במשרד בתיקים מרכזיים, בהם האיחוד האירופי, חברות תרופות וארגוני חולים, מכללת סמינר הקיבוצים, בית החולים פלימן ועוד. בלום עבדה בשנים האחרונות כיועצת תקשורת בשטרן אריאלי ובבן חורין אלכסנדרוביץ'. בתפקידה הנוכחי בלום אחראית על הפעילות התקשורתית של לקוחות מגוונים בתחומי הבריאות, החינוך, התקשורת והמאבקים הציבוריים, בהם CNN, ועד עובדי משרד החוץ, ועד עובדי בית החולים הדסה, עמותת אחת מתשע, ועוד.
- 1.כנס הרצליה היה ונשאר חוברת מצומקת וחסרת חשיבו (ל"ת)אויר מהביל 25/03/2014 22:47הגב לתגובה זו