יום עמוס ברפיד: חברת החוצות מסיימת את עידן הבורסה ונכנסת לתחום הקירות
קבוצת רפיד מתחילה את השבוע האחרון של פברואר 2014 עם שתי בשורות חדשות. האחת נוגעת לסיום הרשמי של דרכה בבורסה, והשנייה להשקת חברת בת חדשה שתתחרה בתחום הקירות בו לא הייתה פעילה.
לאחר שנתיים שבהן מניית רפיד לא נסחרה, ולמעשה שהתה ברשימת השימור של הבורסה לניירות ערך, מוזגה רפיד לתוך חברת בת של הכשרת הישוב ובך הפכה לפרטית ונמחקה רשמית מהבורסה. היום (יום א') הוציאה החברה הודעה לבורסה, ובה הפרטים על הסכם המיזוג. המהלך שיצא לדרכו בספטמבר 2013 נועד כדי לקלוט בדרך של מיזוג את כל פעילותה, התחייבויותיה ונכסיה של רפיד על ידי הכשרת הישוב - בעלת השליטה.
באותו המועד, באסיפת בעלי העניין הביעו ישראל ודפנה פלדמן המחזיקים ב-4.99% מהמניות, את התנגדותם למהלך המיזוג וזה נדחה. בסוף דצמבר 2013 הגישה הכשרת הישוב כנגד פלדמן תביעה לסעד הצהרתי בבית משפט בו טענה כי הוא בעל עניין שלילי באישור עסקת המיזוג. מהלך זה הוביל לפשרה לפיה פלדמן יצביע בעד המיזוג וימונה במקביל לדירקטור בחברה הממוזגת.
במסגרת הסכם המיזוג, ובמטרה להעביר את רפיד לשליטה מלאה, תעניק הכשרת הישוב לחברת החוצות הלוואה בסך השווה לסך התמורה שעתידה להיות משולמת במזומן לבעלי המניות מן הציבור של החברה. דהיינו, הלוואה שבאמצעותה תוכל לרכוש רפיד את חלקם של בעלי המניות מן הציבור, שהם בעלי מניות החברה שאינם הכשרת הישוב, הכשרה תקשורת או פלדמן.
הכתובת הייתה על הקיר
כאמור, לצד החדשות מכיוון מבנה הבעלות על החברה קבוצת רפיד הקימה חברת בת לפרסום על גבי קירות. התחום שבו החברה הוותיקה לא הייתה פעילה בו נשלט על ידי הדיה, לביא מדיה, פרסום ברעם ו-Huge מדיה.
הפרויקט הראשון של חברת הבת הוא פרסום של חברת רולקס על גבי קיר ענק ברחוב רוטשילד פינת נחלת בנימין בתל אביב. בעקבותיו יעלה על הקיר כבר השבוע, פרסום לחברת אדידס, לקראת מרתון תל אביב, עם המסר "Boost your run tlv". מרפיד נמסר, כי בשלושת החודשים הקרובים תשיק חברת הבת החדשה קירות במקומות נוספים, כאשר החוזים העתידיים כבר נרכשו על ידי גורמים מענף האופנה ומענף המזון.
מהלך זה נחשב לראשון (והמשמעותי) של יוסי ירקוני, המנכ"ל החדש של קבוצת רפיד. הקבוצה כוללת את 'רפיד ויז'ן', 'מאור' ופעילות המסכים תחת השם STREET TV.
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- בסימן העסקה: הרייטינג עלה בכל מהדורות החדשות
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- 5.מיכאל 24/02/2014 14:42הגב לתגובה זוקיר גרוע ומוסתר על ידי בניין יושב בחלק הכי דרומי שלא נחשף לאף אחד. פשוט בושה להגיד שזאת הכניסה שלהם לשוק, חוסר הבנה ברור למבנה של קיר , לפורמט ודמי שכירות מופקעים לכלום ושום דבר , מקווה שיש להם כיסים עמוקים .
- 4.חוסר הבנה מוחלט בשוק הקירות, הנפילה צפוייה. (ל"ת)גיא 24/02/2014 14:10הגב לתגובה זו
- 3.בוקי 23/02/2014 21:50הגב לתגובה זוהאיש שגמר את אריאלי. ממקום 7 לקריסה מוחלטת
- 2.יוסי עפיפוני 23/02/2014 18:39הגב לתגובה זוקיר מעפן , לא רואים אותו בכלל מוסתר על ידי מבנה בסוף רוטישילד . בהצלחה "בכניסה" לתחום .
- 1.נייס ! (ל"ת)23/02/2014 18:13הגב לתגובה זו

העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
ככל שמתקרב מועד העסקה (וכן ככל שהזמן המצטבר של השבתות והחגים הולך ומצטבר), כך אנחנו רואים עלייה בצפייה במהדורות החדשות והנתונים גבוהים מאשר בתקופתו הקודמות, כשסך כל הצופים עדיין עומד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים.
חדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, כל פעם במרווחים גדולים יותר, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של חדשות 12 של קשת עמדה אמש על 18.1% רייטינג עם 463 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 5.6% רייטינג ו-152 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 4.8% רייטינג עם 129 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים בלבד.
פריים טיים ושאר מהדורות החדשות
בפריים טיים, המשך המהדורות הראה את קשת ממשיכה עם 16.9% רייטינג ו-434 אלף צופים ואילו רשת עם 6.3% ו-169 אלף צופים. לאחר מכן, בפריים טיים, "אור ראשון" לא שיחזרה את הרייטינג של הפרק הראשון, אך עדיין הובילה עם 15.4% ו-387 אלף צופים, ואילו הפטריוטים היציבה והמוצלחת הצליחה לגבור על שעשועון של רשת, כשעמדה על 9.2% רייטינג ו-264 אלף צופים, בעוד "כלוב הזהב" עמד על 8.8% רייטינג ו-234 אלף צופים. "שיר אחד" של כאן11 זכה ל-3.5% רייטינג בלבד ופחות ממאה אלף צופים, עם 79 אלף צופים בלבד.
גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם של חדשות 12 עם אלמז עמד על 6% ו-134 אלף צופים בעוד החדשות של רשת בהגשת לוסי עמדו על 3% רייטינג ו-68 אלף צופים בלבד. לאחר מכן, ב-17:00, "שבת בחמש" עם גדעון של חדשות 12 היה על 7.9% ו-189 אלף צופים בעוד משדר החדשות של לוסי עלה ל-4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים.
- בסימן העסקה: הרייטינג עלה בכל מהדורות החדשות
- מהדורות החדשות השתלטו על הפריים טיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פגוש את העיתונות היתה מול מוריה וברקו, ובשתי הרצועוה, המוקדמת והרגילה, היתה במקום הראשון עם 9.4% רייטינג ו-252 אלף צופים במוקדמת ו-10.7% רייטינג ו-292 אלף צופים במהדירה הרגילה, בעוד מוריה וברקו היו על 4.7% ו-107 אלף צופים במוקדמת ו-4.2% רייטינג ו-103 אלף צופים במהדורה הרגילה.
ברצועה המאוחרת "אברי ושרקי" של קשת היו על 8% רייטינג ו-189 אלף צופים, בעוד לקט של "הצינור" הניב 4.8% רייטינג בלבד עם 120 אלף צופים.

העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
ככל שמתקרב מועד העסקה (וכן ככל שהזמן המצטבר של השבתות והחגים הולך ומצטבר), כך אנחנו רואים עלייה בצפייה במהדורות החדשות והנתונים גבוהים מאשר בתקופתו הקודמות, כשסך כל הצופים עדיין עומד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים.
חדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, כל פעם במרווחים גדולים יותר, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של חדשות 12 של קשת עמדה אמש על 18.1% רייטינג עם 463 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 5.6% רייטינג ו-152 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 4.8% רייטינג עם 129 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים בלבד.
פריים טיים ושאר מהדורות החדשות
בפריים טיים, המשך המהדורות הראה את קשת ממשיכה עם 16.9% רייטינג ו-434 אלף צופים ואילו רשת עם 6.3% ו-169 אלף צופים. לאחר מכן, בפריים טיים, "אור ראשון" לא שיחזרה את הרייטינג של הפרק הראשון, אך עדיין הובילה עם 15.4% ו-387 אלף צופים, ואילו הפטריוטים היציבה והמוצלחת הצליחה לגבור על שעשועון של רשת, כשעמדה על 9.2% רייטינג ו-264 אלף צופים, בעוד "כלוב הזהב" עמד על 8.8% רייטינג ו-234 אלף צופים. "שיר אחד" של כאן11 זכה ל-3.5% רייטינג בלבד ופחות ממאה אלף צופים, עם 79 אלף צופים בלבד.
גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם של חדשות 12 עם אלמז עמד על 6% ו-134 אלף צופים בעוד החדשות של רשת בהגשת לוסי עמדו על 3% רייטינג ו-68 אלף צופים בלבד. לאחר מכן, ב-17:00, "שבת בחמש" עם גדעון של חדשות 12 היה על 7.9% ו-189 אלף צופים בעוד משדר החדשות של לוסי עלה ל-4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים.
- בסימן העסקה: הרייטינג עלה בכל מהדורות החדשות
- מהדורות החדשות השתלטו על הפריים טיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פגוש את העיתונות היתה מול מוריה וברקו, ובשתי הרצועוה, המוקדמת והרגילה, היתה במקום הראשון עם 9.4% רייטינג ו-252 אלף צופים במוקדמת ו-10.7% רייטינג ו-292 אלף צופים במהדירה הרגילה, בעוד מוריה וברקו היו על 4.7% ו-107 אלף צופים במוקדמת ו-4.2% רייטינג ו-103 אלף צופים במהדורה הרגילה.
ברצועה המאוחרת "אברי ושרקי" של קשת היו על 8% רייטינג ו-189 אלף צופים, בעוד לקט של "הצינור" הניב 4.8% רייטינג בלבד עם 120 אלף צופים.