יום עמוס ברפיד: חברת החוצות מסיימת את עידן הבורסה ונכנסת לתחום הקירות

לאחר כשנתיים ברשימת השימור של הבורסה, ממוזגת רפיד לתוך חברת בת של הכשרת הישוב. במקביל היא משיקה חברת בת שתתחרה בתחום הקירות
משה בנימין | (5)

קבוצת רפיד מתחילה את השבוע האחרון של פברואר 2014 עם שתי בשורות חדשות. האחת נוגעת לסיום הרשמי של דרכה בבורסה, והשנייה להשקת חברת בת חדשה שתתחרה בתחום הקירות בו לא הייתה פעילה.

לאחר שנתיים שבהן מניית רפיד לא נסחרה, ולמעשה שהתה ברשימת השימור של הבורסה לניירות ערך, מוזגה רפיד לתוך חברת בת של הכשרת הישוב ובך הפכה לפרטית ונמחקה רשמית מהבורסה. היום (יום א') הוציאה החברה הודעה לבורסה, ובה הפרטים על הסכם המיזוג. המהלך שיצא לדרכו בספטמבר 2013 נועד כדי לקלוט בדרך של מיזוג את כל פעילותה, התחייבויותיה ונכסיה של רפיד על ידי הכשרת הישוב - בעלת השליטה.

באותו המועד, באסיפת בעלי העניין הביעו ישראל ודפנה פלדמן המחזיקים ב-4.99% מהמניות, את התנגדותם למהלך המיזוג וזה נדחה. בסוף דצמבר 2013 הגישה הכשרת הישוב כנגד פלדמן תביעה לסעד הצהרתי בבית משפט בו טענה כי הוא בעל עניין שלילי באישור עסקת המיזוג. מהלך זה הוביל לפשרה לפיה פלדמן יצביע בעד המיזוג וימונה במקביל לדירקטור בחברה הממוזגת.

במסגרת הסכם המיזוג, ובמטרה להעביר את רפיד לשליטה מלאה, תעניק הכשרת הישוב לחברת החוצות הלוואה בסך השווה לסך התמורה שעתידה להיות משולמת במזומן לבעלי המניות מן הציבור של החברה. דהיינו, הלוואה שבאמצעותה תוכל לרכוש רפיד את חלקם של בעלי המניות מן הציבור, שהם בעלי מניות החברה שאינם הכשרת הישוב, הכשרה תקשורת או פלדמן.

הכתובת הייתה על הקיר

כאמור, לצד החדשות מכיוון מבנה הבעלות על החברה קבוצת רפיד הקימה חברת בת לפרסום על גבי קירות. התחום שבו החברה הוותיקה לא הייתה פעילה בו נשלט על ידי הדיה, לביא מדיה, פרסום ברעם ו-Huge מדיה.

הפרויקט הראשון של חברת הבת הוא פרסום של חברת רולקס על גבי קיר ענק ברחוב רוטשילד פינת נחלת בנימין בתל אביב. בעקבותיו יעלה על הקיר כבר השבוע, פרסום לחברת אדידס, לקראת מרתון תל אביב, עם המסר "Boost your run tlv". מרפיד נמסר, כי בשלושת החודשים הקרובים תשיק חברת הבת החדשה קירות במקומות נוספים, כאשר החוזים העתידיים כבר נרכשו על ידי גורמים מענף האופנה ומענף המזון.

מהלך זה נחשב לראשון (והמשמעותי) של יוסי ירקוני, המנכ"ל החדש של קבוצת רפיד. הקבוצה כוללת את 'רפיד ויז'ן', 'מאור' ופעילות המסכים תחת השם STREET TV.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    מיכאל 24/02/2014 14:42
    הגב לתגובה זו
    קיר גרוע ומוסתר על ידי בניין יושב בחלק הכי דרומי שלא נחשף לאף אחד. פשוט בושה להגיד שזאת הכניסה שלהם לשוק, חוסר הבנה ברור למבנה של קיר , לפורמט ודמי שכירות מופקעים לכלום ושום דבר , מקווה שיש להם כיסים עמוקים .
  • 4.
    חוסר הבנה מוחלט בשוק הקירות, הנפילה צפוייה. (ל"ת)
    גיא 24/02/2014 14:10
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    בוקי 23/02/2014 21:50
    הגב לתגובה זו
    האיש שגמר את אריאלי. ממקום 7 לקריסה מוחלטת
  • 2.
    יוסי עפיפוני 23/02/2014 18:39
    הגב לתגובה זו
    קיר מעפן , לא רואים אותו בכלל מוסתר על ידי מבנה בסוף רוטישילד . בהצלחה "בכניסה" לתחום .
  • 1.
    נייס ! (ל"ת)
    23/02/2014 18:13
    הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |


טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״