רייטינג

בישלו שיא עונתי: 39% למשימת ארוחת הבוקר האולטימטיבית של 'מאסטר-שף'

ערוץ 10 רשם אחוזים בודדים עם 'אמבוש' בשידור חוזר, ו'מאמא ליגה'. יום ו': יותר מ-28% ל'ארץ נהדרת'. יום ה': 25.3% לתחקיר הירקות של 'קשת'
אלכסנדר כץ | (1)

עוד ערב מוצלח לריאלי הבישולים של קשת, עם נתון שיא עונתי. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי מאסטר-שף (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-39%.

מנגד, שידור חוזר של אמבוש (ערוץ 10) הסתפק ב-3.3%, ומאמא ליגה (ערוץ 10) קיבלה 5.1%.

'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) עם נדב בורנשטיין, קיבלה 22%, 'רוצים הביתה' (חדשות 2) זכתה ב-14.5%, וסרט של הרשות השנייה 'שבלולים בגשם' (ערוץ 10) הסתפק ב-2.2%.

בגזרת החדשות: 'חדשות השבת' (חדשות 2) עם נתון גבוה של 27.8%, מול 'המגזין' (ערוץ 10) שקיבלה 10.5%, שיא רייטינג מאז חודש מאי האחרון. 'רואים עולם' (ערוץ 1) קיבלה 6.1%, 'חדשות השבת' (ערוץ 1) עם 4.4%. 'משבת עד שבת' (ערוץ 9) רשמה 1.6%.

שישי

'ארץ נהדרת' (קשת, ערוץ 2) רשמה 28.3%, מול שידור חוזר של 'המתנחל' (ערוץ 10) שקיבלה 4.6%. שידור חוזר של 'יום האם' (קשת, ערוץ 2) עם 12.9%, '2 על 2' (קשת, ערוץ 2) רשמה עם 8.8%, והסרט 'אמן האשליות' (ערוץ 10) עם 1.8%.

בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) עם 18.6%, 'שישי' (ערוץ 10) עקפה שוב את 'יומן' (ערוץ 1) עם 5.9% מול 5.1% לאנשי רוממה. 'סדר עולמי' (ערוץ 9) עם 1.4%.

חמישי

תחקיר 'זהירות, ירקות' (קשת, ערוץ 2) עם גלית גוטמן, רשם נתון של נאה של 25.3%, מול משחק היורוליג בין מכבי תל אביב לבאיירן מינכן (ערוץ 10), שקיבל 12.2%.

'פלפלים צהובים' (קשת, ערוץ 2) עם 19.5%, 'העולם הלילה' (קשת, ערוץ 2) הניבה 11.3%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-9.3%, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 9.1%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 7.5%.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

לוהט בלילה: 'החדשות הלילה' (חדשות 2) קיבלה 7.1%, מול 'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 4.6%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' קיבלה 23.4%, מול 'חדשות 10' עם 9.7%. 'חדשות 19:00' (ערוץ 9) הניבה 2.9%, ב-21:00 המהדורה הסתפקה ב-0.5%.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ליאת 18/02/2014 15:31
    הגב לתגובה זו
    נתוני רייטינג על סמך אותה חלוקה ממקורות אחרים. שוב בימי רביעי וחמישי נעלמות מהטבלה תוכניות שצריכות להיות שם על סמך הן הרייטינג והן הנתונים האחרים מה הסיבה לכך שכן למעשה הטבלה היומית לא משקפת ויוצרת מצג שקרי .
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.