לא רק סקרלט ג'והנסן: תקציב הרשתות החברתיות של סודהסטרים - לדבי&רון
מותג ברי המשקאות הביתיים סודה סטרים (שזכה לכותרות בארה"ב) בחר בחברת דבי & רון לנהל את תקציב הפרסום ברשתות החברתיות שלה ושל מותג בריטה.
הפרויקט הראשון בו תטפל החברה במסגרת העבודה המשותפת הוא ליווי השקת מותג בריטה ברשתות החברתיות ותמיכה תוכן דיגיטלית לשיתוף הפעולה עם תוכנית הפריים טיים "מאסטר שף".
חברת דבי& רון, שהוקמה על ידי איש הפרסום רון שלי ואיש יחסי הציבור משה דבי לפני כ-3 שנים, מנהלת את תקציבי הדיגיטל של נשיא המדינה שמעון פרס, דלק מנטה, רשת קפה ג'ו, מאפיות אנג'ל, מותג מוצרי השיער מישל מרסייה, קרן הון סיכון JVP ועוד. ב-2013 זכתה החברה בפרס קמפיין השנה בתחרות האריה השואג לשנת 2013 על השקת פעילות הדיגיטל של הנשיא שמעון פרס.
רון שלי, מנכ"ל דבי & רון: "סודהסטרים עברה מהפך משמעותי בשנים האחרונות. בעזרת מהלכים יצירתיים הפך המותג לחדשני, צעיר ותוסס ולכן החיבור הוא טבעי ונכון. סודהסטרים הבועטת תמשיך להתסיס את לקוחותיה גם ברשתות החברתיות ובפלטפורמות המובייל. דבי&רון רואה את עצמה מובילה בתחום האופטימיזציה של התוכן וככזו היא משמשת שותפה אסטרטגית של לקוחותיה לאורך כל שרשרת יצירת התוכן, ומייצרת עבורם חשיפה איכותית לקהל היעד ולהנעה לפעולה".
- 2.ג. עמיחי 28/01/2014 00:12הגב לתגובה זוזכו בפרס? הביאו קריאייטיב? השתתפו בקאן?
- 1.רויטל (ל"ת)תותחים אוהבת ומתגעגע 27/01/2014 13:40הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
