קמפיין ההסתדרות עם צופית גרנט יוצא לדרך: "המטרה - לחזק את גל ההתאגדויות"

הקמפיין לעידוד התאגדויות עובדים יעלה הערב לאוויר. עופר עיני: "להבטיח שכל עובד ידע על זכותו להתאגד". צופית גרנט: "להגן על האנשים החשופים"
משה בנימין | (10)

קמפיין הפרסום של ההסתדרות הכללית החדשה יוצא היום (יום ג') לדרכו. בקמפיין שמאחוריו עומד משרד הפרסום לעומק התודעה מככבת אשת התקשורת צופית גרנט. הקמפיין יעלה תחת הסיסמה "כשאתם מאוגדים - אתם חזקים". מדובר במהלך הפרסומי המשמעותי ביותר של ההסתדרות מאז הקמפיין האחרון שעלה בשנת 2008 ועסק בהעלאת המודעות למהפכת הזכויות בתחום הפנסיה.

הקמפיין לעידוד ההתאגדות מושק זמן קצר לאחר ששנת 2013 הוכתרה כשנת שיא לעבודה המאורגנת בישראל. לאחר תקופה ארוכה של דעיכה, תועדה בשנים האחרונות תנופת התאגדות אשר סחפה אחריה עשרות אלפי עובדים. מתחילת השנה בלבד התאגדו בהסתדרות כ-100 גופים המקיפים למעלה מ-26 אלף עובדים. יצויין, כי השנה ניתן גם פסק דין תקדימי שאוסר על המעבידים להתערב בהתאגדות עובדיהם.

עופר עיני, יו"ר ההסתדרות: "המטרה של הקמפיין הנוכחי היא לחזק את גל ההתאגדויות ולהבטיח שכל עובד וכל עובדת בארץ, במגזר הציבורי ובמגזר הפרטי כאחד, ידעו על זכותם להתאגד, יכירו את פסק-דין פלאפון ויתארגנו בהסתדרות כדי להגן על זכויותיהם ולהשיג שיפור משמעותי בתנאי עבודתם".

אבי ניסנקורן, יו"ר האגף לאיגוד מקצועי: "התארגנות עובדים היא אחת מזכויות היסוד של חברה דמוקרטית ודרך מרכזית לצמצום הפערים והעוני בישראל. ההסתדרות תעמוד לימין כל עובד הרוצה לממש זכותו זאת".

בנוסף לערוצי המדיה המקובלים, הקמפיין יכלול אתר ייעודי שהוקם לצורך המהלך ובמסגרתו יונגש לגולשים מידע בסיסי על זכות ההתאגדות ואפשרות ליצור קשר מיידי עם נציגי חדר המצב בהסתדרות. בשלב הראשון של הקמפיין יעלה תשדיר מרכזי שיעסוק בעידוד ההתאגדות ובשלב השני תשודר סדרת סרטונים שבמרכזם סיפורי ההתאגדויות במשק דרך עיניהם של העובדים.

צופית גרנט, הפרזנטורית של הקמפיין: "החיבור שלי לקמפיין נובע מהרצון האישי להגן על האנשים החשופים. אותם מאות אלפי עובדים שנותנים את הלב והנשמה שלהם למען המעביד על בסיס יומיומי, מבלי לחשוב שיום אחד כל זה עלול להסתיים. אני מאמינה שמישהו צריך להשמיע את קולם, לחזק אותם ולעמוד לצידם. מישהו צריך לתת להם את התחושה שברגע האמת, הם לא יהיו שם לבד".

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    אבי 10/02/2014 17:00
    הגב לתגובה זו
    אם היית יודעת כמה אבסורד שלעומק התודעה שמעסיקה אנשים בלי חוזה בשכר גלובלי בשעות לא מוגדרות ולפעמים לא הגיוניות. הם אלה שאת הולכת לפרסם איתם את מאבק העובדים!!! און זיו וארז הם שםוט עושקים את העובדים שלהם וזה קורה מתחת לאף שלך. תתפלי בעובדי משרדי הפרסוםץ
  • 9.
    אביבה 04/02/2014 20:25
    הגב לתגובה זו
    אני מזמינה אותך לשמוע ולראות איך מעביד חזק קונה את ההסתדרות והעובד נופל לידיים שלהם ומתמודד לבד
  • 8.
    עבודה בעיניים ההסתדרות לאחר 25 שנים עברו צד (ל"ת)
    אביבה 04/02/2014 20:23
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    אדי לפיד 01/02/2014 20:24
    הגב לתגובה זו
    אני חבר הסתדרות. לא עזרו מיותרים.מקבלים כספים לחנם ועוד עוזרים לתאגידים הגדולים,אני נלחם במקום עבודתי שמגובה ע"י ההסתדרות ואני בטמטומי פניתי לקבל מהם ייעוץ וסיוע.חהחהחהחהחהחה.
  • 6.
    ארז מיטל 01/01/2014 14:19
    הגב לתגובה זו
    מה שעלה אתמול הוא רק החלק הראשון בקמפיין. בהמשך החלק של צופית מקבל הרבה יותר משמעות. חכה/י ותראה/י. כמו שגם כתוב בכתבה עצמה: "בשלב השני תשודר סדרת סרטונים שבמרכזם סיפורי ההתאגדויות במשק דרך עיניהם של העובדים"
  • 5.
    מי שעורר את גל ההתאגדות זה כח לעובדים! (ל"ת)
    ההסתדרות ביזיון 01/01/2014 11:43
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אברם 01/01/2014 11:35
    הגב לתגובה זו
    תזכירו לי למה צריך את צופית שם? מה הרלוונטיות שלה? מה היא מעניית? את מי היא מייצגת? חבל על בזבוז הכסף. כשיש רעיון לא צריך סלב. ועד שיש רעיון, היו חייבים להשחיל סלב.
  • 3.
    ראיתי בטלוויזיה - פרסומת טובה (ל"ת)
    שלומית 01/01/2014 11:01
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    פרסומת חזקה! (ל"ת)
    דני 01/01/2014 08:43
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בלאנקו 31/12/2013 19:09
    הגב לתגובה זו
    ומי יגן על עובדי הפרסום המנוצלים תדיר?
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |


טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״