קמפיין ההסתדרות עם צופית גרנט יוצא לדרך: "המטרה - לחזק את גל ההתאגדויות"

הקמפיין לעידוד התאגדויות עובדים יעלה הערב לאוויר. עופר עיני: "להבטיח שכל עובד ידע על זכותו להתאגד". צופית גרנט: "להגן על האנשים החשופים"
משה בנימין | (10)

קמפיין הפרסום של ההסתדרות הכללית החדשה יוצא היום (יום ג') לדרכו. בקמפיין שמאחוריו עומד משרד הפרסום לעומק התודעה מככבת אשת התקשורת צופית גרנט. הקמפיין יעלה תחת הסיסמה "כשאתם מאוגדים - אתם חזקים". מדובר במהלך הפרסומי המשמעותי ביותר של ההסתדרות מאז הקמפיין האחרון שעלה בשנת 2008 ועסק בהעלאת המודעות למהפכת הזכויות בתחום הפנסיה.

הקמפיין לעידוד ההתאגדות מושק זמן קצר לאחר ששנת 2013 הוכתרה כשנת שיא לעבודה המאורגנת בישראל. לאחר תקופה ארוכה של דעיכה, תועדה בשנים האחרונות תנופת התאגדות אשר סחפה אחריה עשרות אלפי עובדים. מתחילת השנה בלבד התאגדו בהסתדרות כ-100 גופים המקיפים למעלה מ-26 אלף עובדים. יצויין, כי השנה ניתן גם פסק דין תקדימי שאוסר על המעבידים להתערב בהתאגדות עובדיהם.

עופר עיני, יו"ר ההסתדרות: "המטרה של הקמפיין הנוכחי היא לחזק את גל ההתאגדויות ולהבטיח שכל עובד וכל עובדת בארץ, במגזר הציבורי ובמגזר הפרטי כאחד, ידעו על זכותם להתאגד, יכירו את פסק-דין פלאפון ויתארגנו בהסתדרות כדי להגן על זכויותיהם ולהשיג שיפור משמעותי בתנאי עבודתם".

אבי ניסנקורן, יו"ר האגף לאיגוד מקצועי: "התארגנות עובדים היא אחת מזכויות היסוד של חברה דמוקרטית ודרך מרכזית לצמצום הפערים והעוני בישראל. ההסתדרות תעמוד לימין כל עובד הרוצה לממש זכותו זאת".

בנוסף לערוצי המדיה המקובלים, הקמפיין יכלול אתר ייעודי שהוקם לצורך המהלך ובמסגרתו יונגש לגולשים מידע בסיסי על זכות ההתאגדות ואפשרות ליצור קשר מיידי עם נציגי חדר המצב בהסתדרות. בשלב הראשון של הקמפיין יעלה תשדיר מרכזי שיעסוק בעידוד ההתאגדות ובשלב השני תשודר סדרת סרטונים שבמרכזם סיפורי ההתאגדויות במשק דרך עיניהם של העובדים.

צופית גרנט, הפרזנטורית של הקמפיין: "החיבור שלי לקמפיין נובע מהרצון האישי להגן על האנשים החשופים. אותם מאות אלפי עובדים שנותנים את הלב והנשמה שלהם למען המעביד על בסיס יומיומי, מבלי לחשוב שיום אחד כל זה עלול להסתיים. אני מאמינה שמישהו צריך להשמיע את קולם, לחזק אותם ולעמוד לצידם. מישהו צריך לתת להם את התחושה שברגע האמת, הם לא יהיו שם לבד".

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    אבי 10/02/2014 17:00
    הגב לתגובה זו
    אם היית יודעת כמה אבסורד שלעומק התודעה שמעסיקה אנשים בלי חוזה בשכר גלובלי בשעות לא מוגדרות ולפעמים לא הגיוניות. הם אלה שאת הולכת לפרסם איתם את מאבק העובדים!!! און זיו וארז הם שםוט עושקים את העובדים שלהם וזה קורה מתחת לאף שלך. תתפלי בעובדי משרדי הפרסוםץ
  • 9.
    אביבה 04/02/2014 20:25
    הגב לתגובה זו
    אני מזמינה אותך לשמוע ולראות איך מעביד חזק קונה את ההסתדרות והעובד נופל לידיים שלהם ומתמודד לבד
  • 8.
    עבודה בעיניים ההסתדרות לאחר 25 שנים עברו צד (ל"ת)
    אביבה 04/02/2014 20:23
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    אדי לפיד 01/02/2014 20:24
    הגב לתגובה זו
    אני חבר הסתדרות. לא עזרו מיותרים.מקבלים כספים לחנם ועוד עוזרים לתאגידים הגדולים,אני נלחם במקום עבודתי שמגובה ע"י ההסתדרות ואני בטמטומי פניתי לקבל מהם ייעוץ וסיוע.חהחהחהחהחהחה.
  • 6.
    ארז מיטל 01/01/2014 14:19
    הגב לתגובה זו
    מה שעלה אתמול הוא רק החלק הראשון בקמפיין. בהמשך החלק של צופית מקבל הרבה יותר משמעות. חכה/י ותראה/י. כמו שגם כתוב בכתבה עצמה: "בשלב השני תשודר סדרת סרטונים שבמרכזם סיפורי ההתאגדויות במשק דרך עיניהם של העובדים"
  • 5.
    מי שעורר את גל ההתאגדות זה כח לעובדים! (ל"ת)
    ההסתדרות ביזיון 01/01/2014 11:43
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אברם 01/01/2014 11:35
    הגב לתגובה זו
    תזכירו לי למה צריך את צופית שם? מה הרלוונטיות שלה? מה היא מעניית? את מי היא מייצגת? חבל על בזבוז הכסף. כשיש רעיון לא צריך סלב. ועד שיש רעיון, היו חייבים להשחיל סלב.
  • 3.
    ראיתי בטלוויזיה - פרסומת טובה (ל"ת)
    שלומית 01/01/2014 11:01
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    פרסומת חזקה! (ל"ת)
    דני 01/01/2014 08:43
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בלאנקו 31/12/2013 19:09
    הגב לתגובה זו
    ומי יגן על עובדי הפרסום המנוצלים תדיר?