צילום: Getty images Israel

המקבץ: רויטל יכין-קרקובסקי עוזבת את 'דבי תקשורת' לטובת הקרן לידידות

יכין תשמש כסמנכ"ל בקרן ותנהל את מחלקת ההסברה ואת קשרי החוץ ושיתופי הפעולה. וגם: על התקציבים החדשים של 'לוטן' ו'סברינה בלחסן'
כתבי אייס | (2)

רויטל יכין קרקובסקי, המשנה למנכ"ל משרד יחסי הציבור דבי תקשורת, עוזבת את המשרד, ומונתה לסמנכ"ל הקרן לידידות בראשותו של הרב יחיאל אקשטיין. יכין קרקובסקי תהיה שותפה להקמה ויישום פרויקטים חברתיים ברמה הלאומית והמקומית. היא תנהל גם את מחלקת ההסברה בקרן ואת קשרי החוץ ושיתופי פעולה עם גופים חיצוניים.

בכך חותמת יכין קרקובסקי עשור ב'דבי' במסגרתו הקימה וניהלה את חטיבת המוסדות והארגונים הבינ"ל וחטיבת הכנסים בחברה. בין היתר טיפלה בפורום סבן לדיאלוג אסטרטגי ישראלי-אמריקאי, פתיחת מרכז רבין בשנת העשור לרציחתו, ו-ועידות הנשיא וביום הולדתו ה-90 של נשיא המדינה.

"אני מסיימת עשור של עשייה מרובה, מאתגרת ומשמעותית במשרד יחסי הציבור המוביל בישראל", מסרה רויטל יכין קרקובסקי, "זכיתי לעבוד עם משה דבי, אדם נדיר ואיש מקצוע מצוין שאפשר לי להתפתח בחברה ולנהל לצידו. אני מתרגשת לעבור לקרן לידידות ולהיות בצוות שיוביל אותה בשנים הקרובות. הקרן בהנהגתו של הרב אקשטיין משפיעה מדי יום על חייהם של עשרות אלפי אזרחים בישראל ואף עתידה להעמיק את השפעתה בשנים הקרובות".

משה דבי הוסיף: "רויטל הייתה ב'דבי תקשורת' מיום הקמתה והיא עוזבת כאשר החברה הינה אחת מחברות יחסי הציבור המובילות והמקצועיות בישראל. לרויטל יש חשיבה אסטרטגית יוצאת דופן. היא יודעת לנהל מצבים מורכבים תוך מתן פתרונות בצורה המיטבית והאפקטיבית ביותר. אני בטוח כי יכולותיה המנהיגותיות, הניהוליות והמקצועיות יתרמו להצלחתה של הקרן לידידות בשנים הקרובות".

ויש גם תקציבים

משרד יחסי הציבור יוספה תקשורת המשותף ליוספה לבריק בלזר ולמשרד הפרסום ציבלין תקשורת צעירים, מצרף 3לקוחות חדשים: פארק המצפה התת ימי באילת, איגי דיין(משינה) והרכב הצללים באלבום חדש ורדיו הילדים האינטרנטי קולי אוזן.

חברת יחסי הציבור לוטן תדמיות חתמה לאחרונה על הסכם ניהול האסטרטגיה התדמיתית והתקשורתית של אופני סגל. לקוח זה מצטרף לחברות אחרות מתחום התעשייה, הייצור והטכנולוגיה ב'לוטן תדמיות', בהם כותנה-כותנה, במבולנד, קרסטרון, ייגר פתרונות אוורור ועוד.

חברת 'אופני סגל' מפתחת ומייצרת אופניים העשויים ממגנזיום, תוך התמחות בייצור אופני רכיבה מקצועיים המיועדים לכביש והרים.

משרד סברינה בלהסן תקשורת ויחסי ציבור, תחל לטפל ברשת האופנה הגרה המפעילה 26 חנויות ברחבי הארץ. כמו כן יעבוד המשרד עם מעצבת האופנה עמית איילון, ועם רשת הביגודיות של ויצו המפעילה עשרות ביגודיות, חנויות יד שנייה בהן ניתן לרכוש בגדים אופנתיים לילדים, נשים וגברים במחירים סמליים.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    על נפוטיזם מדברים פה? (ל"ת)
    יואב 08/12/2013 21:27
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בודווווו 06/12/2013 13:18
    הגב לתגובה זו
    רויטל יכין-קרקובסקי היא היא wonderwoman האמיתית.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.