'בלי 3 ראשי עיר שנאשמים בפלילים, התקשורת לא הייתה מכסה את הבחירות'
מה יכול לעודד את הישראלים להצביע? אם זה תלוי באביב בושינסקי, יועץ תקשורת לשעבר ומרצה בקריה האקדמית אונו, האחריות מוטלת על התקשורת. בשיחה עם אייס אומר בושינסקי, כי "מה התקשורת לא מציפה, לא קיים".
ולמה הוא מתכוון? "אם התקשורת מחליטה לכסות את
פתאום יום לפני הבחירות שומעים על ירי במועמד בלוד, מישהו יודע מה קורה שם בכלל? בבחירות שומעים שבית שמש חצויה ואולי אפילו תפוצל ל-2 ערים - חרדית וחילונית. ידענו מזה? אנחנו לא מתעניינים, וזה בדיוק הנקודה שהתקשורת צריכה להיכנס אליה", טוען בושינסקי. "הנה, הקמפיין של רונן המתלונן היה טוב, אבל מעט מדי ומאוחר מדי. בוא נעשה פינה במשך חודשים על חודשים מעין הפקעת שידור על ידי הרגולטור לטובת מה שקורה ברשויות המקומיות והעיריות".
"התקשורת נתפסה לנישות - הפלילי והקומבינה, כי זה דבר שהיא אוהבת לעסוק בו. אבל אני באמת מאמין שיש לה גם שליחות מסוימת, שליחות חברתית, אז כמו שיש פינת תרבות בטלוויזיה, אז שתהיה פינת בחירות מקומיות גם אם אין לזה רייטינג, אז הרגולטור צריך לחייב אותה. אם רוצים שאנשים יהיו מעורבים בחיים פה, אז צריך לרתום את התקשורת לצורך זה".
לבושינסקי גם בטן מלאה על התנהלות התקשורת בסיקורו של משה ליאון, שהפסיד שלשום לניר ברקת בבחירות בירושלים. "גילוי נאות - אנחנו ידידים ועבדו יחד אצל נתניהו בקדנציה הראשונה שלו בראשות הממשלה, אבל בחרו להציג אותו באור שלילי, וזה בגלל שיש אנשים שהתקשורת לא אוהבת, למשל את דרעי וליברמן. הציגו כאילו ליאון הוא קומבינה, כאילו הוא בובה של דרעי וליברמן, אבל מסתבר שהקומבינה הגדולה הייתה של ברקת עם המתמודד החרדי חיים אפשטיין שקיבל כמה אחוזים (ערוץ 10 פרסם כי ברקת סיכם עם אפשטיין כי הוא לא יסיר את מועמדותו, ימשוך קולות מליאון, וימונה לסגן ראש העירייה, א"כ)".
לדבריו, "התקשורת לא אוהבת ש"סניקים, היה קמפיין מתוזמן של התקשורת, בעיקר של מעריב. התקשורת תפסה צד ברור, בגלל שהיא חילונית ושונאת את דרעי".
- 3.אביב בושינסקי-לך תמכור חמוצים! (ל"ת)שונא שקרנים 24/10/2013 19:20הגב לתגובה זו
- 2.שלי 24/10/2013 18:00הגב לתגובה זובחלק השני אני באמת חושבת שליאון זה קומבינה שלא הייתה צריכה להיעשות
- 1.דכאון 24/10/2013 17:15הגב לתגובה זועוד מעט אני אלך לשירותים כי יש פרסומת לנייר טואלט בשירותים. אנשים - קחו אחריו תעל עתידכם!! נמאס מהשטיפת מוח
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
