ערן גפן
צילום: יח"צ

לקוח הדגל הראשון: GefenTeam של גפן מצטרף למערך הפרסום של קוקה-קולה

במהלך החודשים האחרונים עבד הצוות של GefenTeam בצמוד למשרד הפרסום Q דיגיטל של דני צ'חנובר על קמפיין השמות האישיים בפחיות ובקבוקים
משה בנימין | (23)

מערך הפרסום של קוקה-קולה ישראל מבית החברה המרכזית למשקאות קלים מתחיל להיבנות במתכונותו החדשה. לאחר ש-Q דיגיטל של דני צ'חנובר זכה לטפל במספר קמפיינים במהלך השנה האחרונה, מצטרף אליו משרד הפרסום שהוקם לאחרונה על ידי ערן גפן - GefenTeam. בכך ניתן לסכם סופית את עידן אידיאולוג'יק בקוקה קולה. בחברה המרכזית אישרו לאייס כי גפן מצטרף כספק שירותי פרסום.

המשבצת אותה אמור גפן למלא היא בגזרת הקריאייטיב והחדשנות על בסיס עולמות הדיגיטל. כזכור, גפן שב לישראל במהלך השנה האחרונה לאחר שניסה את כוחו בניו יורק עם החברה הבינלאומית שהקים (Fangager -המנהלת עמודי פייסבוק למותגים בשימוש אוהדי המותג). במהלך החודשים האחרונים גיבש סביבו צוות של עובדים והקים את סוכנות הפרסום GefenTeam. קוקה קולה מהווה עבורו לקוח הדגל הראשון שיעניק לו במה מכובדת לתצוגת תכלית שעשויה להזרים אליו לקוחות נוספים.

גורמים בשוק הפרסום מציינים כי גפן יעבוד עם קוקה קולה במתכונת של ריטיינר עבור קריאייטיב, בנפרד מהביצוע, ההפקה וההוצאה לפועל של הרעיונות - תחום זה יופקד בידיהם של גופים כגון Q דיגיטל, בנוסף לשאר פעילויות הדיגיטל עליהן מופקד משרדו של צ'חנובר.

ניסוי הכלים הראשון של צוותי הפרסום של קוקה קולה החל בחודשים האחרונים ובא לידי ביטוי פומבי לאחרונה. זאת, במסגרת שיתוף פעולה בין המשרד של גפן (GefenTeam) ושל צ'חנובר (Q דיגיטל) על קמפיין הפחיות והבקבוקים הממותגים בשמות אישיים שהושק בשבוע החולף.

תקרית קלה נרשמה בשבוע שעבר כשגפן פרסם בעמוד הפייסבוק שלו פוסט על קמפיין הפחיות והבקבוקים הממותגים עבור קוקה קולה, ובו תייג גם בכירים מצוות השיווק של קוקה קולה ובראשם אלון זמיר, סמנכ"ל השיווק של קוקה קולה ישראל. מאוחר יותר הפוסט הוסר, לאחר שהובהר לגפן כי גישת התקשורת האישית שלו מול חבריו בפייסבוק והקהל הרחב עשויה להתנגש בפעילות ה-PR של המותג.

ערן גפן סירב להגיב לידיעה.

תגובות לכתבה(23):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 18.
    מאיה חפר 23/05/2013 15:48
    הגב לתגובה זו
    קוקה קולה לא אוהבת לשלם, לא על קריאטיב, לא על מדיה ולא על שרות עכשיו בואו נראה איך יניוב שלקח את המדיה כמעט בחינם, יצליח להביא תוצאות על הקמפיינים בדיגיטל על הקריאטיב הראוותני והתדמיתי שגפן יודע לייצר וגם הדיפלומט צכנובר לא יצליח לגשר על התת רמה של יוניון והשואו אופ של גפן
  • 17.
    גפן נשמה וולקאם בק (ל"ת)
    איילה 19/05/2013 20:18
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    דני 16/05/2013 14:42
    הגב לתגובה זו
    הצליח להפיל את קוקה-קולה בפח ועוד לגנוב את הקרדיט מדני צ'כנובר. הרי מאז שעזב את שלמור, האיש לא הצליח לייצר דבר אחד מוצלח: הקים סטארט אפ מהפכני בקול תרועת יח"צ רמה, שינה באמצע את הרעיון (בשקט בשקט), עקר לניו יורק, בקול תרועת יח"צ רמה, חזר עם הזנב בין הרגליים, הצטרף בקול תרועת יח"צ רמה לנהל את הקמפיין של שלי יחימוביץ' שכידוע - היה אחד הקמפיינים הכושלים. עשה קמפיין "למען-הקריאייטיב-בישראל" - שחוץ מיח"צ לעצמו, לא יצא מזה כלום, כצפוי. כל זה לא מפריע לו להמשיך וליחצ"ן את עצמו כאילו המציא את הפרסום. קיצר, קשקוש מטבע בפחית. אוי אוי, טל רבן הפתי הזה...
  • 15.
    עייף 15/05/2013 08:36
    הגב לתגובה זו
    איש חלול ומעצבן שעשה דרך לא דרך בעולם הדיגיטל והתמזל מזלו להיות חבר של גדעון עמיחי. הפך את עורו עשרות פעמים בכל הנוגע למהות עיסוקו בחו"ל, אבל תמיד דאג לשדר תדמית של מצליחן, ממשיך דרכו של גדעון. אכלנו את הסיפורים שלך במשך שנים, אבל די! הדיגיטל כבר לא נחלתו של הפרסומאי, נגמר העידן הזה ובעידן החדש אתה נראה יותר עלוב מאי פעם, אין לך מה להציע, אז מספיק לאונן על חשבוננו יש עשרות מוכשרים ומצליחים ממך ולשם שינוי גם צנועים
  • 14.
    זה נעשה בהולנד 12/05/2013 06:28
    הגב לתגובה זו
    זה לא שהוא הגה הרעיון לשמות על פחיות זה היה בקולה גם בהולנד...לא מקורי אבל רעיון טוב
  • 13.
    קוקה קולה עשו שופינג בחנו את כל סוכנויות בארץ (ל"ת)
    צ׳רלי 10/05/2013 08:47
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    סביון בר סבר 09/05/2013 22:11
    הגב לתגובה זו
    אם גפן העלה לפייסבוק שלו משהו על החברה המרכזית מבלי לקבל את אישורם לפני כן זה כנראה הפרוייקט האחרון שלו שם...
  • שטויות אתה מדבר 12 (ל"ת)
    א 14/05/2013 21:41
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    בהצלחה (ל"ת)
    רותם 09/05/2013 20:09
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    קוקה קולה תמיד מסמנים את הכיוון (ל"ת)
    ליאת 09/05/2013 19:21
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    ערן 09/05/2013 18:41
    הגב לתגובה זו
    חשבתי שגפן יביא לשוק משהו חדש. בסוף קיבלנו עוד משרד דיגיטל. ואפילו כזה שלא יודע לבצע אלא רק להביא רעיונות. חבל
  • 8.
    קוקה קולה אוהבים קריאטיב (ל"ת)
    איתי 09/05/2013 18:07
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    בושה 09/05/2013 18:06
    הגב לתגובה זו
    לא יודע מה יותר מביש. גפן שמעיז להציע רעיון שנעשה עבור לא פחות מאשר אותו המותג באסטרליה או הלקוח שמתגאה בחיקוי המותג האוסטרלי. חדשנות?!?@#$?!@#$??~??
  • עופרה 11/05/2013 12:41
    הגב לתגובה זו
    לפני כמה שנים. וגםצזה היה שוס קטן מאוד. תעזבו את האוסטרלים בשקט
  • 6.
    מי שנדפק פה זה קיו דיגיטל (ל"ת)
    09/05/2013 17:21
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    קולה כבר עשתה את זה 09/05/2013 16:58
    הגב לתגובה זו
    http://www.brandchannel.com/home/post/coc a-cola-australia-share-a-coke.aspx
  • גלובלי 09/05/2013 17:06
    הגב לתגובה זו
    כל החומרים מחו״ל רק מתורגמים אז מה הידיעה החדשותית?
  • גאגא 09/05/2013 19:28
    גישת התקשורת האישית בפייסבוק זה כל מה שיש לגפן להציע, וגם הרבה מינוף עצמי בלה בלה גלעד שליט הגשה לקאן בללה בלה ניו יורק שקר כלשהו אפליקציה אפליקציה דיגיטל אדפטציה קוקה קולה קוקה קולה ן הכל רעיונות של אנשים אחרים לא יאומן כמה ואקום יש בבלון ריק אחד, איך שם את עצמו בשורה אחת עם אידיאולוג׳יק זה לא ברור
  • 4.
    09/05/2013 16:58
    הגב לתגובה זו
    את זה בכלל?!?
  • גם לקופירייטר משלמים על רעיונות (ל"ת)
    09/05/2013 17:33
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    יוניוב 09/05/2013 16:47
    הגב לתגובה זו
    מתי המדיה גם עוברת ליוניון?
  • 2.
    קמפיין השמות - גרוע, לא מקורי ומשעמם (ל"ת)
    09/05/2013 16:46
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בפעם השלישית 09/05/2013 16:40
    הגב לתגובה זו
    מהלך השמות על הבקבוקים מאוד חדשני ודיגיטלי. אפילו לא מזכיר בקצת את הגביעים עם התמונות של דנונה ואת השלטים עם שמות המשפחה של שטראוס. אכן פריצת דרך