פרסום ראשון

רולדין וזרמון מסיימים את ההתקשרות: החלו במגעים עם מספר משרדים

משרד הפרסום זרמון DDB נפרד מתקציב הפרסום של רשת רולדין. בשבועות האחרונים החלו בעלי הרשת במגעים עם מספר משרדים בענף לקראת מעבר
משה בנימין | (9)

זרמון DDB שהחל להראות לאחרונה סימני התאוששות ייפרד בקרוב מתקציב הפרסום של רשת רולדין. התקציב טופל בשנתיים האחרונות במשרד הפרסום ובחלוקת התקציבים בין אילון זרמון לשותפו הקודם הדר גודלמן היה תחת ניהולו של גולדמן.

לאייס נודע כי במהלך השבועות האחרונים החלו בעלי רשת רולדין, האחים קובי ואבי חקק במגעים ראשוניים עם מספר משרדים בענף לקראת מעבר אפשרי מזרמון DDB למשרד פרסום אחר. גורמים בסביבת המשרד מוסרים כי לפני מספר שבועות ביקש זרמון DDB לסיים את ההתקשרות עם תקציב הפרסום מסיבות של חוסר רווחיות למשרד. לדבריהם, בעלי רולדין ביקשו ממשרד הפרסום להמשיך לטפל בתקציב עד לסוף חודש אפריל כאשר במקביל הם החלו באיתור משרד חלופי. ברולדין סירבו להגיב לדברים אלו.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

על פי יפעת בקרת פרסום עמד ב-2010 תקציב הפרסום של רולדין על כ-3 מיליון שקלים בפועל. ב-2011 עמד התקציב על כ-2.2 מיליון שקלים בפועל. הרשת הוקמה ב-1987 וכיום מפעילה 38 סניפים.

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    מישל 24/04/2012 13:37
    הגב לתגובה זו
    נו אז היה חרא של לקוח ,אבל מה שבטוח שהיה לו חרא של משרד .בתחרות מי יותר חרא אין לי ספק שזכה המשרד. אני הולך לקנות איזה עודה אצל רולדין כשי לחגוג
  • 7.
    יוסי 24/04/2012 11:29
    הגב לתגובה זו
    תלמדו להפסיד בכבוד
  • 24/04/2012 11:40
    הגב לתגובה זו
    אחת הבעיות בענף הזה שלקוחות בעייתיים תמיד מוצאים בית ולא מתחנכים. זבל עובר מיד ליד
  • 6.
    מאחל לכל משרד אילון אחד (ל"ת)
    צודק 24/04/2012 10:17
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    רדיו 24/04/2012 10:05
    הגב לתגובה זו
    רוב בעלי רשתות בתי הקפה הם אנשים לא משכילים ולא מבינים יעוץ פרסומי (שוב אני מציין רוב). ככה זה כשאתה מגיע לגודל כזה במזל ובעצם אתה חושב שאתה מבין. אז בעלי רולדין הפסיקו לקנות מדיה דרך משרד פרסום כי אתם לא רווחיים ולא אהודים שם והתחילו לקנות מדיה ישירות מהמדיה. מחירים זולים יותר גם אם אומרים לכם אחרת. אחד שיודע.
  • 4.
    יקי 23/04/2012 18:22
    הגב לתגובה זו
    לקוחות שמתנהגים כאילו מוכרים בורקס בשכונה... מי צריך לקוח כזה בכלל
  • 3.
    סופרוויזרית 23/04/2012 18:22
    הגב לתגובה זו
    הלקוח הכי גרוע EVER טוב שהוא הלך
  • 2.
    אחד שיודע ופוגע 23/04/2012 18:20
    הגב לתגובה זו
    הלקוח הראשון שאילון זרמון פיטר אחרי שהוא קנה את הדר הוא רולדין. לקוח לא ריווחי, שונא פרסום, יחסי אנוש גרועים, מיררו פה את חיי העובדים, מעולם לא שילמו (את השקל וחצי שהוציאו) בזמן ואחרי כל זה עוד התחננו להישאר.
  • 1.
    23/04/2012 18:12
    הגב לתגובה זו
    כמות הזבל שהתקציב הזה מייצר היתה הופכת אותו ללא רווחי גם ב 10