אחרי הקבלות מגיע הצ'ק: יו"ר פובליסיס מוריס לוי יקבל בונוס של 16 מיליון אירו

תחת ניהולו של לוי שהסכים לפני מספר שנים להאריך את כהונתו, הצליחה קבוצת הפרסום העולמית לעמוד ביעדיה הפיננסיים וכעת מגיע שלב התשלום
משה בנימין | (4)

הקוראים יוסי לובטון ויורם באומן מבאומן בר ריבנאי שעומדים להירכש על ידי פובליסיס העולמית, ישמחו בוודאי לדעת שהקבוצה העולמית יודעת איך לתגמל את מי שעומד ביעדים.

היו"ר הכל יכול של קבוצת הפרסום הצרפתית פובליסיס, מוריס לוי עתיד לקבל בחודשים הקרובים חבילת בונוסים בשווי של 16 מיליון אירו. על פי דיווחים בחו"ל, שאושרו על ידי פובליסיס העולמית, המענק שיועבר לידי לוי יתווסף לשכרו הקבוע.

בפובליסיס העולמית הסבירו כי המענק מגיע ללוי בהתאם להסכם שנחתם עימו בשנת 2003, במסגרתו עוכב הבונוס ונשמר עד למועד התשלום שהוגדר מראש ל-2012. המענק ללוי הותנה ב-2 סעיפים שהושלמו על ידו: הראשון היה שהיו"ר יישאר בתפקידו עד ל-2011 והשני דרש עמידה ביעדיה הפיננסיים של קבוצת הפרסום הבינלאומית.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    לי לך 02/04/2012 11:08
    הגב לתגובה זו
    אחרי הפיטורים מגיע הצ'ק: יו"ר פובליסיס מוריס לוי יקבל בונוס של 16 מיליון אירו
  • 3.
    80 פאקין מיליון שקל בונוס (ל"ת)
    שרון 28/03/2012 13:35
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    כמעט ח"י מיליוני יורו, כמה כסף... (ל"ת)
    כרמית 28/03/2012 13:13
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    באומן יקבל 16 שקל במקרה הטוב כבונוס (ל"ת)
    28/03/2012 13:12
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.