ממשיכים לשנה שלישית: אינסייט תספק שירותי ניהול תוכן למכללה למנהל

החברה, בהובלת ענת בן בסט ופזית דניאל, תהיה אחראית על ניהול פרויקטים רבים, ביניהם הפקה וגיבוש ניוזלטרים והפקת אתרי תוכן חדשים
כתבי אייס | (4)

חברת 'אינסייט', המתמחה בניהול תוכן לאינטרנט, נבחרה זו השנה השלישית לשמש כספקית התוכן של המסלול אקדמי המכללה למינהל.

החברה, בהובלת ענת בן בסט ופזית דניאל, תהיה אחראית על ניהול פרויקטים רבים, ביניהם הפקה וגיבוש ניוזלטרים והפקת אתרי תוכן חדשים. בנוסף, אינסייט תהיה ממונה על הקמת פרויקטים מוטי תוכן אשר יציעו מידע חדשותי ובהם יהיו מעורבים סטודנטים הלומדים במכללה למינהל, וכן תבנה מהלכי תוכן בזירה הדיגיטלית למגוון קהלי המכללה למינהל בהם סטודנטים, מועמדים ללימודים, בוגרים, סגל אקדמי ומנהלי ועוד.

בני אלון, סמנכ"ל השיווק במסלול האקדמי המכללה למינהל: "אינסייט הוכיחה את עצמה שוב ושוב במהלך השנים האחרונות כאשר סייעה בידנו בקידום פרויקטים חדשנים בתחום התוכן והרשתות החברתיות, בהבנת השוק ובהבנה מוצרית של העולם האקדמי בו המסלול האקדמי המכללה למינהל פועל".

מאינסייט נמסר: "אנו שמחים ונרגשים להמשיך ולעבוד מול המסלול האקדמי המכללה למינהל, זה תענוג לעבוד מול לקוח בעל חשיבה חדשנית, אשר מבין את חשיבות התוכן כערך מוסף לארגון, חושב תמיד צעד אחד קדימה, ופתוח לרעיונות ויצירתיות עם דגש על הזירה התכנית והדיגיטאלית".

בין לקוחותיה הנוספים של חברת אינסייט ניתן למנות את בנק מסד, קרן דואליס, דורות מוצרי שום ותיבול ועוד.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    זהר שלו 10/01/2012 08:52
    הגב לתגובה זו
    ניסיון של שנים עם פזית וענת מניב תוצאות מדהימות. לייק!
  • 3.
    מעניין מי מזיין את מי (ל"ת)
    נירו 09/01/2012 21:55
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    כל הכבוד תותחיות! (ל"ת)
    יורם 09/01/2012 21:27
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    משה 09/01/2012 17:45
    הגב לתגובה זו
    הרבה טכניקה, הרבה התעסקויות קטנות. אבל בתכלס - המרכז הבינתחומי עושה להם אקדמיה.
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.