ממשיכים לשנה שלישית: אינסייט תספק שירותי ניהול תוכן למכללה למנהל
חברת 'אינסייט', המתמחה בניהול תוכן לאינטרנט, נבחרה זו השנה השלישית לשמש כספקית התוכן של המסלול אקדמי המכללה למינהל.
החברה, בהובלת ענת בן בסט ופזית דניאל, תהיה אחראית על ניהול פרויקטים רבים, ביניהם הפקה וגיבוש ניוזלטרים והפקת אתרי תוכן חדשים. בנוסף, אינסייט תהיה ממונה על הקמת פרויקטים מוטי תוכן אשר יציעו מידע חדשותי ובהם יהיו מעורבים סטודנטים הלומדים במכללה למינהל, וכן תבנה מהלכי תוכן בזירה הדיגיטלית למגוון קהלי המכללה למינהל בהם סטודנטים, מועמדים ללימודים, בוגרים, סגל אקדמי ומנהלי ועוד.
בני אלון, סמנכ"ל השיווק במסלול האקדמי המכללה למינהל: "אינסייט הוכיחה את עצמה שוב ושוב במהלך השנים האחרונות כאשר סייעה בידנו בקידום פרויקטים חדשנים בתחום התוכן והרשתות החברתיות, בהבנת השוק ובהבנה מוצרית של העולם האקדמי בו המסלול האקדמי המכללה למינהל פועל".
מאינסייט נמסר: "אנו שמחים ונרגשים להמשיך ולעבוד מול המסלול האקדמי המכללה למינהל, זה תענוג לעבוד מול לקוח בעל חשיבה חדשנית, אשר מבין את חשיבות התוכן כערך מוסף לארגון, חושב תמיד צעד אחד קדימה, ופתוח לרעיונות ויצירתיות עם דגש על הזירה התכנית והדיגיטאלית".
בין לקוחותיה הנוספים של חברת אינסייט ניתן למנות את בנק מסד, קרן דואליס, דורות מוצרי שום ותיבול ועוד.
- 4.זהר שלו 10/01/2012 08:52הגב לתגובה זוניסיון של שנים עם פזית וענת מניב תוצאות מדהימות. לייק!
- 3.מעניין מי מזיין את מי (ל"ת)נירו 09/01/2012 21:55הגב לתגובה זו
- 2.כל הכבוד תותחיות! (ל"ת)יורם 09/01/2012 21:27הגב לתגובה זו
- 1.משה 09/01/2012 17:45הגב לתגובה זוהרבה טכניקה, הרבה התעסקויות קטנות. אבל בתכלס - המרכז הבינתחומי עושה להם אקדמיה.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמי הזיז את מדורת השבט שלי?
המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על 5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר.
פריים טיים
לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי
היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת
שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת
סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה
סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
טלגרף (אתר הטלגרף)Daily Mail רוכשת את הטלגרף ב-655 מיליון דולר ומשנה את מפת הכוחות
שינוי במפת התקשורת הבריטית; הדיילי עשוי להפוך לבעל השפעה ענקית על הציבור הבריטי
Daily Mail & General Trust (DMGT) הודיעה על הסכם לרכישה של Telegraph Media Group, החברה שמוציאה לאור בין היתר את העיתונים The Daily Telegraph ו-The Sunday Telegraph, בעסקה ששוויה נאמד בכ-500 מיליון ליש"ט (כ-655 מיליון דולר). ההודעה הדרמטית מגיעה ימים ספורים בלבד לאחר ש-RedBird Capital Partners, קרן ההשקעות האמריקאית, פרשה באופן פתאומי מהסכם רכישת הטלגרף.
העסקה הזו מהווה רעידת אדמה של ממש בנוף התקשורת הבריטי, שכן היא יוצרת למעשה כוח משמעותי בשדה התקשורת הימני-שמרני בבריטניה. השילוב בין DMGT, שכבר שולטת ב-Daily Mail, אחד העיתונים בעלי התפוצה הגדולה ביותר באי הבריטי, לבין קבוצת הטלגרף היוקרתית, ייצור קבוצת מדיה בעלת השפעה אדירה על עיצוב דעת הקהל הבריטי. מדובר בקונגלומרט תקשורתי שישלוט במיליוני קוראים ויחזיק בכוח פוליטי וחברתי שקשה להפריז בחשיבותו.
התזמון של הרכישה אינו מקרי. היא מגיעה בתקופה פוליטית רגישה במיוחד בבריטניה, כאשר מפלגת Reform UK של נייג'ל פאראג' צוברת תאוצה משמעותית בסקרים, ובמקביל מפלגת הלייבור של ראש הממשלה קיר סטארמר סובלת מירידה חדה בתמיכה הציבורית. בתקופות כאלה של תנודתיות פוליטית, השליטה בכלי תקשורת משפיעים הופכת לנכס אסטרטגי קריטי עבור עיצוב השיח הציבורי והשפעה על תוצאות בחירות עתידיות.
מההיבט העסקי, הרכישה משקפת את המציאות הקשה שבה נתונה תעשיית העיתונות המודפסת. המודל העסקי המסורתי קורס תחת הלחץ הדיגיטלי, כאשר הכנסות מפרסום צונחות בקצב מסחרר וכמויות ההדפסה מצטמצמות מדי שנה. קבוצות המדיה הגדולות נאלצות להסתגל במהירות למציאות החדשה של מנויים דיגיטליים, פלטפורמות סטרימינג ותוכן מותאם אישית. במובן הזה, הרכישה היא לא רק מהלך התרחבות אלא גם צעד התגוננות הכרחי ליצירת סינרגיות תפעוליות וחיסכון בעלויות.
- פרשת ג'פרי אפשטיין: אהוד ברק שלח מכתב התראה לדיילי מייל
- 'הדיילי מייל' יפצה את מלניה טראמפ ב-2.9 מיליון ד' - לאחר שרמז כי הייתה נערת ליווי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מהלך דרמטי בתקשורת הבריטית
ההסכם כולל תקופת בלעדיות מוגדרת שבמהלכה יסוכמו התנאים הסופיים ויוגשו כל הבקשות הרגולטוריות הנדרשות. הנהלת DMGT הבהירה כי הרכישה תוגש לאישור שר התרבות הבריטי בתוך זמן קצר, תוך הדגשה שהכוונה היא לשמר את העצמאות העיתונאית של הטלגרף למרות השייכות החדשה לקבוצה. התחייבות זו נועדה להרגיע חששות מפני פגיעה באיכות העיתונאית ובאובייקטיביות של הסיקור.
