ממשיכים לשנה שלישית: אינסייט תספק שירותי ניהול תוכן למכללה למנהל
חברת 'אינסייט', המתמחה בניהול תוכן לאינטרנט, נבחרה זו השנה השלישית לשמש כספקית התוכן של המסלול אקדמי המכללה למינהל.
החברה, בהובלת ענת בן בסט ופזית דניאל, תהיה אחראית על ניהול פרויקטים רבים, ביניהם הפקה וגיבוש ניוזלטרים והפקת אתרי תוכן חדשים. בנוסף, אינסייט תהיה ממונה על הקמת פרויקטים מוטי תוכן אשר יציעו מידע חדשותי ובהם יהיו מעורבים סטודנטים הלומדים במכללה למינהל, וכן תבנה מהלכי תוכן בזירה הדיגיטלית למגוון קהלי המכללה למינהל בהם סטודנטים, מועמדים ללימודים, בוגרים, סגל אקדמי ומנהלי ועוד.
בני אלון, סמנכ"ל השיווק במסלול האקדמי המכללה למינהל: "אינסייט הוכיחה את עצמה שוב ושוב במהלך השנים האחרונות כאשר סייעה בידנו בקידום פרויקטים חדשנים בתחום התוכן והרשתות החברתיות, בהבנת השוק ובהבנה מוצרית של העולם האקדמי בו המסלול האקדמי המכללה למינהל פועל".
מאינסייט נמסר: "אנו שמחים ונרגשים להמשיך ולעבוד מול המסלול האקדמי המכללה למינהל, זה תענוג לעבוד מול לקוח בעל חשיבה חדשנית, אשר מבין את חשיבות התוכן כערך מוסף לארגון, חושב תמיד צעד אחד קדימה, ופתוח לרעיונות ויצירתיות עם דגש על הזירה התכנית והדיגיטאלית".
בין לקוחותיה הנוספים של חברת אינסייט ניתן למנות את בנק מסד, קרן דואליס, דורות מוצרי שום ותיבול ועוד.
- 4.זהר שלו 10/01/2012 08:52הגב לתגובה זוניסיון של שנים עם פזית וענת מניב תוצאות מדהימות. לייק!
- 3.מעניין מי מזיין את מי (ל"ת)נירו 09/01/2012 21:55הגב לתגובה זו
- 2.כל הכבוד תותחיות! (ל"ת)יורם 09/01/2012 21:27הגב לתגובה זו
- 1.משה 09/01/2012 17:45הגב לתגובה זוהרבה טכניקה, הרבה התעסקויות קטנות. אבל בתכלס - המרכז הבינתחומי עושה להם אקדמיה.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
