21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6,000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

אכזבה חלקית לכחלון: תראו את כיוון מחירי הדירות לפי פרסום הלמ"ס הערב

מדד מחירי הדירות פורסם היום כחלק מפרסום מדד המחירים לצרכן
 |  92
כיוון השוק
Share
אכזבה חלקית לשר האוצר משה כחלון. אחרי שבחודש שעבר נתון מחירי הדירות שבעדכון הלמ"ס לחודש יולי, הציג ירידה של 0.3% (ירידה ראשונה מזה שנה בנתון זה. הערב הנתון שוב חוזר לעליות עם עלייה של 0.1% במהלך חודש אוגוסט. כלומר, השר משה כחלון, לא יוכל לטעון לתחילתה של מגמה של ירידת מחירי הדירות. עם זאת, בהסתכלות של 12 החודשים האחרונים שעד חודש יולי, מדד מחירי הדירות רשם לפי הלמ"ס עלייה של 6% "בלבד", התמתנות לעומת עלייה של 7% ב-12 החודשים שהסתיימו בחודש יוני ואחרי שמוקדם יותר השנה כבר ראינו קצב עליית מחירים של 8%. כלומר ייתכן והמגמה כעת היא התייצבות במחירי הדירות.


גיא יהודה, כלכלן בפסגות, כתב בעניין זה כי "בעקבות העלייה הדרמטית בריבית למשכנתאות אנו מצפים להמשך התמתנות קצב עליית מחירי הדירות. עם זאת, נתוני הבנייה החלשים שפורסמו אתמול הן עדות נוספת לכך שצד ההיצע אינו מגיב חזק מספיק וללא עליית מדרגה משמעותית בהתחלות הבנייה אנו לא רואים את מחירי הדירות יורדים אלא עולים בקצב מתון יותר״.

בתוך כך, סעיף הדיור שנכלל במדד טיפס 0.5% כאשר עלייה בו מבטאת את השינויים במחירי שכר דירה שנקבעו בחוזים שנחתמו בחודשים יולי 2016 אוגוסט 2016, לעומת חוזים שנחתמו בחודשים יוני 2016 יולי 2016. ייתכן שחלק מהגורמים לעליית מחירי השכירות הם החוק החדש שיוזם כחלון, הנוגע למיסוי אלו המחזיקים ב-3 דירות ויותר. לפי ההערכות החוק הזה יגולגל בחלקו אל השוכרים, וייתכן שבנתון הנוכחי כבר רואים התחלה של מגמה זו.

נזכיר כי אתמול הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה דו"ח לעניין התחלות וגמר הבנייה במחצית הראשונה של 2016, שהראה שהירידה בהתחלות הבנייה נמשכת וגם קצב הבניה יורד. על פי הנתונים, נרשמה ירידה של 6.9% בהתחלות הבנייה במחצית הראשונה של 2016. עם זאת, בהשוואה לנתונים מנוכי עונתיות הירידה מסתכמת ב-2.1%. נתון מדאיג לא פחות הוא ירידה של 11.5% במספר הדירות שהסתיימה בנייתן במחצית הראשונה של השנה.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

92 תגובות ב-50 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
50 רמי 28/09/2016 10:10 מחירי הדירות
מחירי הדירות במרכז הארץ יעלו ב8% בשנה. בפריפריה יעלו ב 3% בשנה
49 בא 18/09/2016 09:36 ספסרי דירות יושבים על צוואר האדם העובד ,וביבי שם אותם
שם , פשוט ניהול נצלני ולא אנושי . היה מביא קבלנים מסין , היו בונים שכונות שלמות גם בפינוי בינוי , בחצי מחיר .וכולם היו מרוצים ,גם האוצר שהיה רואה כסף ממכירת דירות , משכירות לא ניכנס לו כסף כידוע .
בא 18/09/2016 09:44 גם קוף יכל ללמוד בהרוורד ,שמים אותו בכלוב בהרצאה ,העיקר
שכמובן ישלמו עליו שכר לימוד . ככה שהרזומה לא אומר כלום ,כלכלה זאת לא מלחמה , כלכלה צריכה להיות אנושית ,בגלל שהיא בשביל אנשים .
48 י. 17/09/2016 22:13 מדיניות המס הממשלתית והשליטה הממשלתית ברזרבות הקרקע הם
ישנם גורמי על לתופעה וכל היתר קשקושים וקבלנים חכמים שרוצים להרוויח בכל סיטואציה.
47 vvc 17/09/2016 20:17 חברים תגובה 30 מסכמת הכל............... (ל"ת)
46 גיל 16/09/2016 08:41 המחירים בירידה
כל מי שמוכר. קבלן או איש פרטי קולט את זה. היום הנחה של 2.5% במחיר כניראה תסגור את העסקה, בעוד חודש גם 10% לא יספיק
מאור 18/09/2016 10:08 צא מהסרט.חחחח (ל"ת)
45 נתנאל הקוסם 16/09/2016 07:45 פני המדינה כפני מדד הדירות שלה..חרא. (ל"ת)
בא 18/09/2016 09:40 האמת כפני המנהל שלה ,ביבי כמובן . הוא ביבירידיק אבל
הוא עושה המון טעויות בגלל שלא חושב בצורה אנושית , רק רגיל לעשות הכול בכוח . זה שלמדת בהרוורד , גם קוף יכול ללמוד שם , אם ישלם שכר לימוד .
44 א.מ 16/09/2016 07:44 אופייני למדינה של רודפי בצע מפונקים ועשירים שזמנה נקצב. (ל"ת)
43 שלומי 16/09/2016 07:30 כחלון תמשיך בדרך שלך בלי להקשיב לאף אחד
כחלון תמשיך בדרך שלך בלי להקשיב לאף אחד אתה עושה עבודה מצויינת הרבה אנשים רוצים שתיכשל אתה הופך הרבה אבנים שמעולם לא נגעו בהם בבחירות הבאות אני ועוד הרבה חברים שלי נבחר בך מה שלא עשינו פעם שעברה כחלון סליחה ??
דוד 16/09/2016 15:53 מסכים לכל מילה.
סליחה כחלון, שבפעם הקודמת לא בחרתי בך.תמשיך ותעשה לכלל העם.אני ומשפחתי איתך.
אחד 16/09/2016 14:38 סליחה,אבל מה היא הדרך שלו ? (ל"ת)
יעקב 17/09/2016 17:46 דרך שגוייה
הדרך של כחלון היא: לא להטיל מסים על דירות לפי שוויין. כך שמי שיש לו למשל דירה אחת או שתיים ששוויין 10 מליון שח- לא ישלם מס 3 הדירות. אבל מי שיש לו 3 דירות קטנות בפריפריה ששוות כ 1.5 מליון של ישלם גם ישלם מס כזה. לא מבין את ההגיון שלו או את הצדק הכלכלי שלו ולא מבין את התומכים בו
נמאס מהשחיתות 18/09/2016 19:23 מי שמנהל את כחלון והאוצר הם העשירים באמת שלא רוצים מס
לפי שווי והם מנהלים את משרד האוצר ע"י הבטחת ג'ובים למי שעובד שם. צריך להיות כמו בגרמניה, שעובד ציבור זה לכול החיים ולא קרש קפיצה לעבוד אצל טייקון ואחכ לקבל כמה דירקטורים בחברות כושלות אבל מפנקות....
42 קרן מגוריט 16/09/2016 07:19 קחלון נדחף לפרוייקטים עם קרן מגוריט
יגביר ביקושים עם מס רכישה 0.5% . הדירות של הקרן ישתלטו על בניינים שלמים. יכתיבו שם את תשלומי ועד הבית בסוף כל השוכרים יהרסו את הבניין והם יהפכו את הבניין לסלמס אם הממשלה רוצה שתבנה לה דירות להשכרה ולא תגזול ממשקיעים פרטיים את הפרנסה שלהם בדרך של אפלית מיסוי והשוכרים לא יקבלו דירות בשכד זול . מקסימום שנה אחת אחר כך יצמידו להם את התשלומים למדד כל שנה וכל חודש הם ישלמו יותר כי יהיה להם לשלם דמי ניהול מופקעים זה לא יהיה יותר זול . זה כמו כביש 6 האזרח משלם אגרה כדי לנסוע שם. כך יהיה עם הדירות להשכרה. והבדיחה עם חלוקת רווחים של 90% מספר מפוצץ שנועד לרמות את הצבור . עם כל התשלומים למנהלים בסוף חלוקת רווחים תהיה 3% לשנה במקרה הטוב כחלון שליח של ביבי ולכן טוב לא יצמח לאזרחים חוץ ממיסים לא יהיה פה כלום אבל לעם טיפש ששותק מגיע לו
41 מסך 16/09/2016 00:48 כחלון יצאת רמי לוי
תחזרו לשקמה . .
40 רמי 16/09/2016 00:37 לאידיוטים שלא מבינים: המיתון בדרך. בקרוב תפוטרו.
קטר הכנסות המדינה נעצר
39 קבלן,בנק,ממשל=גנבים 16/09/2016 00:32 סופבועה=שנים מונופול נדלניסט+תקשורת פסיכו-הרצה עם טיפש!
שנים מונופול לפסיכו-הרצה= תירוץ החזירות הנדלניסטים למנועה פיצוץ סופבועה להגנת על הבנקים= שקר חזירי באישור הממשל ובנק ישראל להמשך ניצול עם טיפש שיהיה משועבד לבנקים ולממשלה במשכנתאות מטורפות של מיליון+( 70-90% )= הבנקים בישראל היו תמיד מפוקחים ל-% קטן למשכנתאות בנדל"ן=פישר ברח + עם פלוג יצרו סופבועה=אפילו פישר לאחר שברח הודע בפרסום לא מזמן שיש בישראל בועה =הם סיכנו את עתיד המדינה יצרו עדר של העם הטיפש הצעיר והוריהם לעבדות של דורי דורות! .... בושה וחרפה של מדינה שמנצל ושעושק את אזרחיה לעבדות, לטובת הלוביסטים,הבנקים והטייקונים =זה סיכון קיום המדינה
38 יאיר 16/09/2016 00:27 צמיחה
כחלון חייב לשנות ראש . לעבור לצעדי צמיחה אולי פה יצליח ?!
מומי 18/09/2016 19:24 בעיה יש לו ראש קשה, ועובד רק בשביל טייקונים (ל"ת)
37 את התגובה במחירי 16/09/2016 00:10 השכירות ניתן להרגיש כשהדירות של מחיר למשתכן יהיו
כולן מוכנות למגורים. וזה לא עוד הרבה זמן. וכשהשכירות תרד גם מחירי הדירות ירדו כי לא יהיה כדאי כבר לקחת משכנתא שלא תכוסה מדמי השכירות.לכן לא רואים את השינוי מיידית.
36 אורי 15/09/2016 23:44 המס על דירה שלישית אושר רק היום
ובדרך לתת משכנתא רק לחסרי דיור המגמה תשתנה לאט לאט לא מאמי לכתבות יותר
35 יאיר 15/09/2016 23:19 כחלון. כישלון
בעיירת חלם הקימו בית חולים ליד הגשר שממנו קפצו האנשים.. מדינת ישראל העתק הדבק... דירה ראשונהצריכים לקבל 80אחוז משכנתא בריבית אפסית. דירה שנייה ושלישית 8אחוז ריבית שנתית. פתאום נראה איך המשקיעים עוזבים את השוק.. אבל בינתיים כחלון יושן. וזוגות הצעירים גרים אצל ההורים.
34 דוד 15/09/2016 22:07 כחלון אני אומר לך אם לו תעלה רבית בכוח אתה תיפול
אם תעלה רבית בכוח שמי שיש לו בית יחשב פעמיים למה כי הרבית יהיהה יותר גבוע מלאשכיר דירה זה חישוב שרבית אפס כדי לקנות ואים השכירות משלם את המשכנתה וכך הדירות עולות בלי סוף
רק לעשות רעש כאילו 17/09/2016 17:33 אתה צודק, אבל אף אחד לא רוצה בירידה (ל"ת)
33 כתבת שמסלפת נתונים 15/09/2016 21:57 למה אכזבה חלקית?? אכזבה מלאה!!
וממתי עליה של 6% זאת התייצבות של המחירים???
32 פחלון הביתה 15/09/2016 21:41 כשלון
מה הועלת, קבלנים לא בונים, משקיעים לא משקיעים. צעירים לא קונים , שכר הגירה עולה , מיסים עולים ונכנסה מנדלי יורדת , הבאת מיתון. הביתה כישלון
מיכה 16/09/2016 14:25 מה איכפת לו יום אחד יהיה מנכל אצל קובי מימון (ל"ת)
31 כחלון לא הבעיה 15/09/2016 21:36 הריבית האפסית היא הבעיה
ובנק ישראל שדואג לדולר ולא לאזרחים
30 vvc 15/09/2016 21:19 לא מפתיע בכלל! כל אלה שחושבים ממשאלות ליבם אולי הופתעו
הבום הגדול של עליית מחירים מחכה לשנת 2017 !!! לאלה שלא יודעים העליה הגדולה ביותר שהייתה במדינה אפילו יותר מהעליה מרוסיה בשנת 1988(אז המחירים עלו בטירוף) הולכת להיות בשנת 2017 . היהודים שם מאוד מאוכזבים מהסוכנות היהודית שמעכבת אותם בעליה (כנראה תרגילים של ביבי וכחלון לראות שהייתה ירידה מחירים עד העליה לארץ) האמת שאני כל כך מופתע מאנשים שמגיבים פה. אתם קוראים מדור כלכלי ואתם לא יודעים לנתח את המצב. אני מציע שתעברו לקרוא ידיעות אחרונות ותשלו את עצמכם על ירידת מחירים.
אתה הזוי 17/09/2016 21:46 איזה שטויות
עדיף לשתוק
מומי 18/09/2016 19:28 חחח, נגמר לך השלשול הרגיל של המלים הנבובות???? (ל"ת)
29 אבי 15/09/2016 21:05 כחלון שר אוצר גרוע
כחלון חוץ מעוד מסים לא עושה הרבה ביבי מתחבא מאחרי גבו של שר האוצר כאילו שהוא לא ראש ממשלה כך הוא גורם לכולם לצאת נגד כחלון בלי גיבוי של ראש הממשלה החוק לא יכול לעבור לשלוח אותם בבחירות הביתה מהר
28 ציפי 15/09/2016 20:28 הכול כבר מתרסק 40אחוז טין מכירה מלא שלטים יישר כוחכחלון
הכול מתרסק כבר רואה מהשטח מתווכת נדלן אין שוק כולם בורחים המשקעים וחכמים בורחים מהר יודעים התרסקות 60 אחוז חכו ותראו אני רואה הכול בשטח הכול יורד חזק יישר כוח כחלון מס 30 אחוז כול העם איתך אל תפחד בחרנו בך ונבחר שוב כול החזירים שילכו לזבל מגעילים רק מחיר למשתכן מי שאין לו דירה מי שיש שניים מס 30 אחוז לכלבים החזירים והקבלנים והבנקים כול הכבוד כחלון תמשיך כך מס ועוד מס שיתרסק יותר 60 אחוז וכבר נופל
ציפי2 17/09/2016 18:16 תגובה לציפי
העברית שלך היא משהו משהו.ההגיון על הפניםהקנאה אוכלת אותךאת מבינה בכלכלה בדיוק כמו כחלון
מומי 18/09/2016 19:29 חחחח צודק (ל"ת)
27 הבטחות צריך לקיים 15/09/2016 20:26 הוא לא הבטיח להתפטר אם המחירים לא ירדו?
קדימה כחלון תפוס כיוון וסע לנו מהעיניים
משה 15/09/2016 23:34 אכן הוא הבטיח.וגם יצחקי האפס!!!תתפטרו!!!! (ל"ת)
יעקב 15/09/2016 22:17 לא. אבל אביגדור יצחקי הבטיח ולא מקיים !!!!!!!! (ל"ת)
26 מוקי 15/09/2016 20:11 כחלון נכשל בגדול
כחלון צריך להתפטר מיד . לא רק שמחירי הדירות חזרו לעלות , התחלות הבניה ירדו , ולשוכרי הדירות מעלים את דמי השכירות על לא עוול בכפם . הכל קרה הפוך ממה שהוא הבטיח . קיבינימט , שיעזוב את התפקיד הזה ויחזיר את המפתחות לביבי.
25 לוי נחום 15/09/2016 19:53 מס על בעלי הדירות
היום מס על בעלי דירות מחר מס על בעלי 3 מכוניות ומחרתיים מס על בעלי 3 חליפות ......
קליפ 15/09/2016 22:12 בסוף יהיה מס על זכיות בהימורים! מטורף!!
יום אחד יהיה מס על ריווחי הון! לאן נגיע? למה אי אפשר שבעלי 30 דירות לפנסיה יהיו פטורים מדירות שגנבו בכסף שחור???
24 בוסקילה יעקב 15/09/2016 19:48 כחלון דואג לעשירים,עובד עלינו בעיניים (ל"ת)
23 יעקב 15/09/2016 19:45 בסקר שרי האוצר העולמי כחלון במקום 143 מתוך 150 (ל"ת)
22 יואל 15/09/2016 19:21 כחלון מעשיר את קופת המדינה
שוק הנדלן לא מתקר! כל פועלו של כחלון, כל המיסים שהוא מעלה בינתיים רק מעשירים את הקופה. כחלון = כשלון. תוריד בחזרה את המיסים על דירה שנייה. למה לעשוק את הציבור עם העלאות מיסים בלתי מוצדקות? גם בנדלן, גם ברכב, גם בדלק... עד מתי? המדינה עשירה כמו שהיא לא היתה 68 שנה!!!
מומי 18/09/2016 19:30 הוא בבעיה, הצעדים שדלו רק גורמים לירידה בגביית המיסים.
איך חמור יורד מעץ אחרי שטיפס עליו????
21 לכלון דחוף 15/09/2016 19:19 כחלון אם אספני הדירות עדיין מרוצים מהנתונים תכה אותם
עוד במסים תעלה את המס ל-3 אחוז ומהדירה השניה ימ"ש
ימש 15/09/2016 20:04 שלך ושל אביך ושל אמך
ז*ל המין האנושי
מומי 18/09/2016 19:31 כבר מזמן זרקו את הפרזיט הזה מהבית ונחים סופסוף.... (ל"ת)
20 שנעלה אותו 15/09/2016 19:09 כחלון- אוייב מעמד הביניים (ל"ת)
19 שרי 15/09/2016 19:09 תגידו מה שתגידו בשטח רואים האטה כבר לא מוכנים לכל מחירכ
כנראה שבכל זאת כחלון הצליח .רק מה הוא צריך להוריד את המחיר גם למשפרי דיור.השוק ירד לא תהיה ברירה המשכנתאות מתיקרות וזה מה שיוריד לא אף אחד איר
שני 15/09/2016 21:25 אין לך דירה ויש לך תקוה
הלוואי ותצדק, לבנתיים זה לא קורה. זה רק משאלת לב שלך.
18 האמת בפרצוף 15/09/2016 18:56 מדד שירותי דיור לא זינק בעקבות המס החדש! אפילו להיפך!
מדד שירותי דיור (שכר דירה) זינק ב 0.5% מהחודש הקודם כי כל בעלי הבתים מייד העלו שכר דירה בגלל החוק החדש של כחלון. סתם, נראה לכם? אולי בחלום של הקבלנים והלוביסטים שמגיבים פה. בדיקה של מדד אוגוסט של לפני שנה, מראה שמדד שירותי דיור עלה 0.8% שזה אומר שהשנה קצב העליה דווקא הואט! אז כל הכתבות ב YNET על איזה בעל בית שהקפיץ שכ"ד ב 1,000 שקל לדיירת שלו והיא שילמה בלי להתווכח ובלי לצאת מהדירה, וכל הסיפורים של ליאת רון מגלובס שהעלו לה את השכר דירה משמעותית בגלל המס (שעוד לא נכנס לתוקף ואפילו לא אושר) הם כנראה קשקוש. מקווה שלא העלבתי...
אתה קשקשן 15/09/2016 20:06 החוק עוד לא עבר
זה מראה שבעלי הדירות אנושייםאם ורק אם יעבור החוק שכר הדירה יעלה מחאת רוטשילד תחזור וקחלו יילך הביתהאם השכל הישר יגבר ולא יעבור החוק לא יעלה השכד
אורי 15/09/2016 23:45 החוק עבר תתעורר
תתעורר
שמטוב 15/09/2016 19:40 תילמד סטטיסטיקה: אפקט כחלון של העלאת שכר דירה יהיה גבוה
אפקט כחלון משחל ייקור שכר הדירה מתפרס על פני שנה או שנתיים, כי רק בינתיים פחות מ- 10 אחוז מהשוכרים חידש את שכר הדירה. שאר החוזים יחתמו במהלך השנה-שנתיים הקרובים (מי שיש לו חוזה לאופציה שנתיים יתכן ששכרו לא יועלה). כפי שזה נראה לךי אפקט כחלון יגרום להעלאת שכר דירה בשנה הקרובה ב- 5 עד 10 אחוז (כאשר פרישת חידוש החוזים תושלם). אם חוק כחלון בדבר היטל על 3 דירות לא יועבר העלאת שכר הדירה תהיה מתונה יותר (אולי בגובה האינפלציה של 1 אחוז בערך). כתבות צבע לא מעניינות. אבל אם חוק כחלון יעבור שכר הדירה יעלה על בטו. אין סיכוי שבעלי דירות יספגו את ההיטל, הם יגלגלו אותן על השוכרים. השוכרים הם החוליה החלשה, אי תשלום שכר דירה מוגדל פירושו שלא יהיה להם דיור ראוי, לעומת זאת לבעלי דירות יש נשימה ארוכה. יותר מזה: בעלי דירות ינסו לעבור להשכרה קיצרת מועד (לתיירות חוץ ופנים)במקום להשכיר לדיירים שלא רוצים לשלם מכיוון שהם חושבים שבעלי הדירות הם פריירים שלהם. בעלי בתי מלון מנסים כבר להעביר חוק שבעלי דירות לא ישכירו את הדירות שלהם לתיירות, ספק אם יצליחו לחוקק חוקכי זה לא חוקתי למנוע שימוש חופשי ברכוש.
מאיר 18/09/2016 19:37 בנוסף, בינתיים מעלה מחיר רק מי שיש לו 3 דירות ומעלה,תוך
שנתיים שלוש כול השוק גם מעלה והשכירות מזנקת!
17 משה 15/09/2016 18:54 שר האוצר
ביום חמישי הבא אני הולך לשים פתק בכותל הלואי שיקרה לך מה שקרה לפרס.שפרס יבריא ואתה המנוול תלך להיסטוריה בתור סםאלין או מנהיג צפון קוריאה וגם אלי כהן וגם פולקמן אתם נבלות
16 דני 15/09/2016 18:54 כחלון אתה בלוף אחד גדול לא שונה מילפיד
שנכים לא הורדתם את מחיר הדירה ועוד עלו בתקופתכם אז יאללה אל תספר סיפורים
15 מתי כחלון יפרוש 15/09/2016 18:53 נמאס מכחלון הוא דואג רק לחרדים
הגיע הזמן לדאוג למשוחררי צהל
שני 15/09/2016 21:26 דואג לחרדים????
במה ראית שהוא דאג לחרדים. מה אתה רוצה ממנו ומה אתה רוצה מהחרדים???? זה שאתה מתוסכל ממשהו היום לא אומר שצריכים לפרוק את התיסכול על כחלון או על החרדים.
14 קבלן,בנק,ממשל=גנבים 15/09/2016 18:26 סופבועה=שנים קרטל נדלניסט+תקשורת לפסיכו-הרצה עם טיפש!
שנים מונופול לפסיכו-הרצה= תירוץ החזירות הנדלניסטים למנועה פיצוץ סופבועה להגנת על הבנקים= שקר חזירי באישור הממשל ובנק ישראל להמשך ניצול עם טיפש שיהיה משועבד לבנקים ולממשלה במשכנתאות מטורפות של מיליון+( 70-90% )= הבנקים בישראל היו תמיד מפוקחים ל-% קטן למשכנתאות בנדל"ן=פישר ברח + עם פלוג יצרו סופבועה=אפילו פישר לאחר שברח הודע בפרסום לא מזמן שיש בישראל בועה =הם סיכנו את עתיד המדינה יצרו עדר של העם הטיפש הצעיר והוריהם לעבדות של דורי דורות! .... בושה וחרפה של מדינה שמנצל ושעושק את אזרחיה לעבדות, לטובת הלוביסטים,הבנקים והטייקונים =זה סיכון קיום המדינה
13 נתי 15/09/2016 17:43 מה זה הבזיון הזה, אפילו על זכיה בלוטו משלמים מס
על רווחים משכירות לא?
מאיר 18/09/2016 19:35 40000 שח פטור ממס, אני יודע כי זכיתי וקניתי 3 דירות.... (ל"ת)
12 תרשמו 15/09/2016 15:13 עלייה דרמטית בשכירות
מדד הדיור שהוא מדד שכירויות במהותו יטוס למעלה
11 כחלן פחדן ושקרן 15/09/2016 14:32 כחלון טיפש אבל גם שקרן הוא לא באמת רוצה להפיל את הדירות
אחרי שנתן הטבה לקרנות ריט להשקיע באופן מסיבי ב דיור להשכרה הרי שמחירי הדירות יעלו נכון הרי מחירי דירות להשכרה אמורים לרדת אבל בפועל השוק פועל כמו קרטל חוצמזה את שוק דירות ההשכרה אפשר וצריך לפקח על מחירי ותנאי הדיור מה הפחדן השקרן לא רוצה לעשות...
10 דוד 15/09/2016 13:59 מה ניסגר, כל הכתבות נדלןבירידה,מי דואג לבורסה (ל"ת)
9 כחלון חזק ואמץ 15/09/2016 13:57 צפי מטורף לעצירה או ירידה חדה ,בין 20 ל40 אחוז (ל"ת)
שמטוב 15/09/2016 19:42 תפסיק לפנטז. כחלון = כשלון (ל"ת)
דב 15/09/2016 18:57 טעית מעט
בדיוק 842 אחוז כפול שתיים בריבוע מחוסר על בסיס כחלון כישלון
8 שבע השנים הרעות.. 15/09/2016 13:56 שבע שנים הטובות היסתיימו וזה הזמן למכור ומהר כי כולם בא (ל"ת)
שני 15/09/2016 21:27 היית רוצה גם אני אך זה לא נראה באופק
המחירים לעת עתה עדיין לא מראים שהם בכיוון לרדת. יתרה מכך, יתכן שהשוק איבד אמון בצעדים האלו, ואז מה שרק יעשה כמעט יגרום לעוד עליות ולעוד עליות.
ואיפה יגורו 15/09/2016 20:07 200 אלף התינוקות שנולדו השנה
על הראש שלך? אצל אחותך?
שמטוב 15/09/2016 19:43 חחחחה. תמשיך לגור על ספסל ברחוב. (ל"ת)
אריק 15/09/2016 21:19 שמטוב בגלל אנשים כמוך המדינה הזאת גוססת (ל"ת)
7 ביזפורטל טועים בשעה 15/09/2016 13:50 18:30 !!! (ל"ת)
6 לקחלון 15/09/2016 13:49 מה יעשו המבוגרים חסרי הפנסיה
איזה עצה יש לך עבורם
אריק 15/09/2016 17:54 מה יעשו - יש להם 3 דירות שישכירו אחת יחיו בשניה
ואת השלישית ימכרו, אם המחיר המופרז שיקבלו הם יכולים לחיות רגל על רגל עד סוף ימיהם. עדיף היה שתשאל מה יעשו הצעירים שכל שנה מאבדים ירידת ערך של כ 150,000 שח בגלל עלית מחירי הדירות על חשבון התעשרותם של בעלי נכסים. זה דור העתיד וצריך להשקיע בו!!!
דורון 15/09/2016 21:32 כחלון
לך לאבא שלך שיתן לך כסף כמו שאני קניתי דירות לילדי כי דאגתי להם וההורים שלך המנוולים בטח גאים בדירת יוקרה לכן אין להם לתת לך אני גר בדרום תל אביב יכולתי לגור בצפון ולתת קדחת לילדי כמו שההורים שלך נותנים לך
זיו 15/09/2016 16:25 ממש כאב לב. אל תדאג להם יש להם הכנסה מהדירות שהם משכיר. (ל"ת)
5 הלוחשת לחרשים 15/09/2016 13:48 כחלון מחכה לשעה 1800 אבל הוא לא מבין בכלל בכלכלה
עושה המון שגיאות. הוא כנראה מחכה ליד הטלפון שביבי ילחש לו מה לעשות. איזה כיף לנו שביבי גם ראש ממשלה וגם שר תקשורת וגם שר אוצר. ידו בכל ויד כל בו. הדיקטטור הגדול עם העוזר שלו שמרמה את הצבור .
4 לרוץ לקנות כמה שיותר 15/09/2016 13:46 מחירי הדירות ימשיכו לעלות 10% בשנה . הוכחה בעוד 5 שנים! (ל"ת)
3 מכיר מבפנים 15/09/2016 13:40 יש ירידה של 1% במדד הדיור (ל"ת)
2 בני 15/09/2016 13:18 במדינת הישראבלוף..
במדינה שבה פוליטיקאים משקרים בלי בושה, כל נתון שיתפרסם צריך להתקבל בספקנות רבה. מסתבר שהנגע של פרסומים לא מדוייקים (בלשון המעטה) דבק גם בבנק ישראל ובמיוחד בנגידה.
1 אלי 15/09/2016 13:01 כחלון אתה טמבל כמו הבוס הדיקטטור שלך. (ל"ת)
דב 15/09/2016 13:37 אלי
אתה מעליב ומשמיץ. הבוס שלו יכול להיות הרבה דברים, כמו פחדן ומזגזג, אך יש לו תכונות רבות שאין לשום מנהיג היום בישראל בכל המערכת הפוליטית. הוא מעולם לא היה דיקטטור. חבל להפחיד את עצמך. לעומתו כחלון=כישלון בהחלט טמבל, חדל אישים, שהתקשורת מפמפמת אותו לרמות בלתי נסבלות. האוויר החם ייצא במהרה. זה לא יעזור לתקשורת, ואז הוא יחזור למקומו הראוי, מוכר חלקי חילוף למכוניות.
אלי 15/09/2016 15:50 דב
שכחתי הבוס שלו דיקטטור ומושחת ברמות שלא הכרנו.
המשרת 15/09/2016 17:59 תשלום הוגן
תגידו כמה כסף מקבלים על טוקבק + שירשור? יש מצב הקבלנים והשמאים משלמים לך ממש טוב.
1 15/09/2016 19:54 או אולי הכחלוניה השפלה משלמת לך (ל"ת)
יעקב 15/09/2016 16:58 רק לטיקונים מותר לרכוש דירות להשכרה?
מדוע נותנים הטבות לטיקונים לרכישת דירות להשכרה ולא לאזרחי ישראל שלחלקם הגדול אין פנסיה מהמדינה התשואה מהשכירות היא של 2 עד 3 אחוז לשנה ועכשוו רוצים להטיל עליהם מס נוסף . היכן ההגיון. הרי במשבר הראשון בשוק הנדלן, ההלוואות שיקבלו הטייקונים לא יוחזרו.
נתי 15/09/2016 17:46 וואי וואי כל עליות המחירים ימחקו ברגע
מי שחושש לא מממש
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש