נאום הניצחון של נייג'ל פרג' בפרלמנט האירופי: "עכשיו אתם לא צוחקים, נכון!?" - קטע שאסור לפספס

נייג'ל פרג', צילום: גטי אימג'ס ישראל
נייג'ל פרג', מי שהוביל את המחנה שתמך ביציאה מהאיחוד האירופי, הגיע היום לפרלמנט האירופי ונשא "נאום ניצחון" מול כל אלו שזילזלו בו ובקריאה שלו שבריטניה צריכה לצאת מהאיחוד. ראשית, כפי שניתן לראות בסרטון, פרג' התקבל בקריאות בוז כה רמות עד שמרטין שולץ, נשיא הפרלמנט האירופי, נאלץ להזכיר ליושבים במקום מהי דמוקרטיה ושעליהם להקשיב גם אם אינם מסכימים איתו.
לאחר שהקהל נרגע, נעמד פרג' שוב ואמר: "כשהגעתי לכאן לפני 17 שנים ואמרתי שאני רוצה להוביל קמפיין כדי שבריטניה תצא מהאיחוד האירופי, כולכם צחקתם עליי. אתם לא צוחקים עכשיו, נכון? הסיבה שאתם מתוסכלים וכועסים היא מכיוון שאתם, כפרויקט פוליטי, בהכחשה. אתם מכחישים שהמטבע שלכם נכשל, רק תראו את יוון ושאר המדינות לאורך הים התיכון". חברי הפרלמנט הגיבו שוב בכעס, אך זה לא מנע מפרג' להמשיך: "הסיבה העיקרית שבריטניה הצביעה כפי שהצביעה, היא כי לא סיפרתם את האמת לבריטים או לשאר האירופים, הצגתם מצג שווא שיש אחדות פוליטית. כשב-2005 הצביעו בצרפת והולנד נגד אותה אחדות פוליטית כביכול, התעלמתם מהם", כאן סוף סוף פרג' זכה למחיאות כפיים.
והוא המשיך: "מה שקרה בשבוע שעבר היה תוצאה מדהימה לא רק לפוליטיקה הבריטית או האירופית, אלא אפילו לפוליטיקה הגלובלית. מה שהאנשים הקטנים והפשוטים עשו, אלו שהיו מדוכאים במשך שנים וראו איך איכות החיים שלהם מדרדרת, הם דחו את הבנקים ואת הפוליטיקה הגדולה ואמרו שהם רוצים את המדינה שלהם בחזרה ורוצים להיות מדינה נורמלית ועצמאית. זה מה שעשינו ומה שהיה חייב לקרות. אנחנו עכשיו מציעים תקווה לדמוקרטים בכל אירופה, וזכרו את דבריי, בריטניה לא תהיה האחרונה שעוזבת את האיחוד".
בהמשך פרג' השחיז את הסכין, כנראה מעט יותר מדי: "אני יודע שרובכם לא עבדתם בעבודה ראויה בחייכם, לא בעסקים, לא במסחר ולא יצרתם מקום עבודה אחד, אבל תקשיבו". הנוכחים הגיבו בזעם ומייקל שולץ שניהל את הדיון קטע את פרג' ואמר "גבירותיי ורבותיי אני מבין שאתם מרגישים נרגשים אבל אתם מתנהגים כמו קהל של אנגלים, ולך פרג', מה אומר? אתה לא באמת יכול להגיד את הדברים שאמרת עכשיו".
תגובות לכתבה(22):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    להדס: כתבת נפלא. שאפו קטן..... (ל"ת)
    יעקב 29/06/2016 14:00
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 11.
    גבר שבגברים- חשף את בגדי המלך החדשים של אירופה (ל"ת)
    חבורת בולשביקים 29/06/2016 11:54
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 10.
    שלא יצחקו עליו בפרלמנט האירופי. זה נקרא צחוק מהעבודה.
    שיקול דעת 29/06/2016 10:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל מי ישלם על הצחוק הזה כשלא תהיה עבודה. אלה שתמכו בו הפנסיונרים כבר לא צריכים עבודה.
    סגור
  • 9.
    המלך נייגל ה-1
    הדס 29/06/2016 09:25
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אין. אין מילים לתאר כמה היינו מאושרים בעלי (יליד איסטבורן, אנגליה) ואני ביום שישי כאשר בריטניה הצביעה לצאת מהאיחוד האירופי. אני באופן אישי כבר כ-3 שנים עוקבת אחר נייג'ל פראג' ומפלגתו UKIP, מאד קיוויתי שינצחו בבחירות הכלליות אבל התקשורת השמאלנית שם ציירה אותו כגזען, פשיסט, מטומטם, ליצן - מה שגרם לציבור לא להצביע בהמוניהם למפלגה, למרות המצע הכל כך ריאליסטי ומדוייק. האיש גאון. לא רק היחיד שראה נכוחה את בעיית המהגרים עוד לפני שהתקשורת התחילה לדבר על זה אלא שב, חזר והתריע על הבעיות בבריטניה ונתן לציבור תקווה להשבת הכבוד והגאווה הלאומיים שלהם. הוא גאון פוליטי שעומד היום מנצח - אמר את כל האמת בפרצוף לחבורת הבירוקרטים אוכלי החינם ונצלני המליארדים מבריסל ולוקסמבורג. הוא לא רק סחף את העם בבריטניה (זה שמחוץ לבועה הלונדונית המדושנת) אלא הראה לכולנו מה זו דמוקרטיה אמיתית. כל עיני העולם נשואות היום בקנאה לבריטניה, עכשיו גם הצרפתים רוצים להיפרד מהאיחוד, גם ההולנדים וגם הדנים. ואני, כמי שצפתה בנאומיו של פראג' ב-יו-טיוב לא מאתמול ולא משלשום מקנאה בבריטים שיש להם כזה מנהיג. לו רק היה גם אצלנו כזה.
    סגור
  • את טפשה
    גורג 29/06/2016 13:51
    הגב לתגובה זו
    0 4
    You're fucked up he is a real nazi
    סגור
  • הוא לא נאצי - התקשורת אוהבת לצייר אותו ככה.
    הדס 29/06/2016 14:27
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מציעה לך לנסוע לשכונות המצוקה ולערים שמחוץ ללונדון ולשמוע מה התושבים חושבים. כי לפרלמנט הבריטי עד עכשיו לא היה אכפת מהם. עכשיו סוף סוף קולו של העם הבריטי נשמע. מציעה לך גם לשאול את בעלי, אנגלי לא יהודי, ותראה מה חושבים האנגלים ועם אילו מצוקות הם התמודדו עד עכשיו שלאף פוליטיקאי חוץ מנייג'ל פראג' לא היה אכפת והעדיפו לקבור את הראש בחול בסגנון הפוליטיקלי קורקט שקובר את אירופה מרוב נימוס למהגרים. נאצי??? קודם כל תקשיב לדברים ההגיוניים שהוא אמר במהלך השנים עוד הרבה לפני שהתקשורת התעוררה.
    סגור
  • כל הנאצים האנגלים הם תומכיו EDL
    גורג מהמפסטיד 29/06/2016 23:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ימני הזוי מתאים לביבי
    סגור
  • תן לי לנחש: אתה יהודי אנגלי מצביע לייבור?:)
    הדס 30/06/2016 10:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהודים בחו"ל יש להם נטיה מוזרה להצביע למפלגות אנטישמיות, שונאות ישראלים ויהודים רק בגלל שאבא וסבא שלהם הצביעו לאותן מפלגות.... הלייבור של מיליבנד זה לא הלייבור הנאצי האנטישמי שונא ישראל ומחבק החמאס של קורבין. אבל למה להפריע לך עם האמת כשאתה בטוח שהלייבור מייצגים אותך ואת המפסטד....:). תגיד תודה לאותם פנסיונרים ולאנשי הערים שמחוץ ללונדון שהצילו את כבודך הלאומי כאנגלי ומנעו מבריטניה תשלומי אתנן לאיחוד האירופי של מליארדי ליש"ט כל שנה, בכסף הזה יהיה אפשר לפתוח מפעלים, לשפר את החינוך, לצמצם אחוזי אבטלה, לתת דיור בחינם לנזקקים. המצע של יוקיפ ונייג'ל פראג' מונע הכנסת מהגרים בכמויות ענק ועכשיו בריטניה תקבע מי יכנס על פי קריטריונים קשוחים - זה לא נאצי חביבי, זו מדיניות שפויה!!!! אי אפשר להכניס את כל סוריה, רומניה וליטא על חשבון הבריטי שנולד בבריטניה ועוד עם כל מכת הטרור של דאעש זה חוסר אחריות. רק מטומטם ליברלי מצביע לייבור חושב שזה נאצי להגביל הגירה.
    סגור
  • כל הנאצים במפלגת הלייבור חביבי:)
    הדס 30/06/2016 10:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק לפני כחודש חודשיים יצאה כל הזוהמה החוצה, קורבין המפגר שחבריו הטובים ביותר הם חמאס התחיל לרעוד ופיטר אותם אחד אחרי השני.
    סגור
  • 8.
    דברים כדרבנות! (ל"ת)
    יעל 29/06/2016 09:20
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    אמר את האמת (אם כי הגזים ביניין עבודה מכובדת)
    שמטוב 29/06/2016 04:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    90 אחוז מהפוליטיקאים שלא עשו מעולם עבודה מכובדת מוציאים שם רע על 10 האחוזים הנותרים. הפוליטיקאים ברובם מוכרים את טובת העם תמורת משרה נוחה.
    סגור
  • 6.
    ליצן שחצן גאוותן.... נחיה ונראה (ל"ת)
    אנתי פארג' 28/06/2016 22:57
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור
  • 5.
    את אותם הדברים אפשר להגיג על הח״כים של הליכוד
    אורן פז 28/06/2016 22:10
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אף אחד מהם לעבד לפרנסתו. כולל ביבי. איש מהם לא יצר מקום עבודה פרט לעובדי ממשלה שמספרם הכפיל את עצמו מאז שביבי מונה לראש ממשלה.
    סגור
  • ובמערך ישנם טובי המוחות של המין האנושי אני מבין (ל"ת)
    כולם אפסים בכלהמפלגו 29/06/2016 11:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • זו דמותו של כמעט כל פוליטיקאי שנימצא שנים רבות במוסדות
    שמטוב 29/06/2016 04:57
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שלטון והנבגה. מפלגת העבודה, ש"ס, ליבני וכולי הן דוגמאות לכך.
    סגור
  • 4.
    קטע חזק: אני יודע שרובכם לא עבד בעבודה ראויה בחייכם
    יעקב 28/06/2016 19:01
    הגב לתגובה זו
    16 0
    בריסל מלאה בפוליטיקאים קטנים שמחפשים תעסוקה שתשעשע אותם . כל שני וחמישי ממציאים נקודות לחדור אליהם על מנת שיהיה להם מעניין. למשל: התערבות ביו"ש (כי זה כיף) ולא התערבות בסומליה (כי זה מסוכן ואין בתי מלון טובים). בקיצור: הגולם קם לו...
    סגור
  • 3.
    סתם לייצן, נשמע אותו גיבור אם כלכלה בריטית לא תתרומם. (ל"ת)
    אלכס 28/06/2016 18:16
    הגב לתגובה זו
    3 11
    סגור
  • מה לדעתך ישתנה? הגרמנים לא ימכרו מכוניות לשוק
    יובל 29/06/2016 09:22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הגדול ביותר שלהם בעולם?
    סגור
  • תתרומם ללא בעיות
    שמטוב 29/06/2016 05:06
    הגב לתגובה זו
    6 0
    בריטניה היא מקום מסחר בינלאומי מאז האימפריה הבריטית. היא לא זקוקה לטובות מאף אחד: אם היא תיתן שירותי מסחר טובים לשאר העולם היא תתקיים בכבוד (אולי בצניעות אבל שום אסון לא מחכה לה בסיבטב) בריטניה יכולה לשמש עוגן כלכלי לכל המדינות שרוצות לפרוש מהאיחוד וזקוקות לשירותי מסחר הוגנים.
    סגור
  • תחשוב שוב
    לזר 29/06/2016 09:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ללא תעשייה אנגליה לא תקיים רמת חיים סבירה. רק מסחר לא מספיק. משקלו של מרכז הפיננסי יכול וכנראה יחליף מקום. לוקח זמן, אבל זה העונש שהבריטים יקבלו מאירופה
    סגור
  • 2.
    ענק.. (ל"ת)