אין משחק: נתונים פושרים לחלק א' של פרק הגמר בריאליטי
אתמול בפריים טיים חלק ראשון של גמר העונה הרביעית של משחקי השף ברשת הניב נתונים מאכזבים של 12.6% (359K), ולא הצליח להוביל את הטבלה, כך על פי נתוני צפייה ראשוניים כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. ארץ נהדרת רשמה רייטינג יחסית נמוך אך עדיין הובילה את הרצועה עם 15.7% (408K), ומנגד - נתון מעולה לדרבי בין מכבי ת"א להפועל ת"א בערוץ הספורט עם 7.2%.
בכאן 11, זמן אמת הסתפקה ב-1.5% (36K) בלבד ופגישה עם רוני קובן רשמה נתון טוב מעט יותר עם 2% (49K).
בלייט נייט: מהפך לרשת
לאחר נתונים לא מזהירים בפריים, דווקא הצינור סחפה אחריה את מרבית העיניים והובילה את הרצועה עם 11.7% ולאחר מכן היום שהיה בערוץ שמרה על התנופה עם 7.8%. בקשת 12, חי בלילה הסתפקה ב-7.7% ולאחר מכן שידור חוזר של אינטימי עם 2.7% בלבד. את תעמולת הבחירות העדיפות הצופים לראות ברשת עם 5.5% לעומת 3.5% לקשת, וחתמה את הלילה מאסט (רשת 13) עם 3.1%.
במהדורות החדשות: התחממות בדרום ובחדשות 12
את המתיחות בגזרה הדרומית העדיפו הצופים לראות במהדורת החדשות 12 שרשמה את הנתון היומי הגבוה ביותר עם 18% (475K) לעומת נתון חלש ביחס לתקופה האחרונה לחדשות 13 עם 7.2% (218K) בלבד. חדשות הערב בכאן 11 אף הן לא רשמו נתון מוצלח עם 3.1% (85K).
ברצועת הפרה פריים: קשת פותחת פער
יום הלחימה בדרום אתמול התבטא בנתוני צפייה גבוהים לקשת החל משעות אחר הצהריים. חמש עם רפי רשף עם נתון חזק של 10.1%, שש עם עודד בן עמי רשמה 12.4% ומהדורה מוקדמת העפילה ל-15.4%.
- צפו: קמפיין ה"סופר-אפליקציה" של פנגו בכיכובה של שני כהן
- אחרי הדחיה בשל הפיגוע באלעד: ארץ נהדרת סגרה עונה עם 18.9%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מנגד, המהדורות של רשת 13 לא הצליחו לתת פייט עם 4.4% לחמש עם ראכלין, 5.6% לשש עם אמנון לוי, 6.2 ללפני החדשות ומהדורה מוקדמת הסתפקה ב-6.5%.
בגזרת הבוקר: רסקין עם נתון מצוין
חדשות הבוקר עם ניב רסקין בקשת 12 רשמה נתון גבוה לשעות הצפייה המוקדמות עם 5.7% (122K) לעומת העולם הבוקר ברשת שהסתפקה ב-3.6% (97K) בלבד.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
