קומדי סטאר
צילום: מיכה לובטון
רייטינג

הפריים טיים מת מצחוק: רייטינג חלש בשני הערוצים

השקת קומדי סטאר של צביקה הדר ברשת זכתה לנתונים פושרים, אך גם בקשת המצב לא מזהיר - ספיישל הבחירות במונית הכסף לא התרומם והכרישים רשמה נתון דל יחסית 
עינת שחק |

אתמול (יום ב') בפריים טיים נתונים מאכזבים עם רייטינג מצרפי של כ-25% בלבד. מאבק צמוד בין הערוצים על ראש הטבלה: השקת התוכנית קומדי סטאר ברשת 13 הובילה בקרב משקי בית מכלל האוכלוסייה עם 260 אלפי צופים אך נותרה מאחור בקרב משקי בית יהודים עם 9.3% בלבד, כך על פי נתוני צפייה ראשוניים כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. 

מנגד, בקשת 12, ספיישל בחירות במונית הכסף הוביל בקרב משקי בית יהודים עם 11.1% אך הפסיד באלפי צופים עם 252K. בהמשך בערוץ, הכרישים הצליחה לתת פייט רציני יותר עם 11.4% ו-259 אלפי צופים. בכאן 11 זמן אמת ניפקה 4.2% (114K) נאים יחסית ומלחמת 40 השנים עם 3.5% (78K). המפגש במסגרת ליגת העל בין בית"ר ירושלים להפועל ת"א ניפק לערוץ הספורט 5.9%. 

בלייט נייט: איפה צפו בתעמולת הבחירות? 

הצינור ברשת 13 הובילה את הרצועה עם 6%. לאחר מכן תעמולת הבחירות בשני הערוצים העניקה יתרון קל לקשת עם 3.5% לעומת רשת עם 3.3%. 

ברצועת בוקר: רסקין לוקח

חדשות הבוקר עם ניב רסקין בקשת 12 נטלה את ההובלה עם 4.3%, לעומת העולם הבוקר ברשת עם 3.5%.

בפרה פריים: היחלשות לכל התוכניות ברצועה 

כל התוכניות אתמול, בשני הערוצים, הניבו נתונים חלשים יותר מהיום הקודם. בקשת 12,  חמש עם רפי רשף ניפקה 6.7%, שש עם עודד בן עמי עם 7.7%, גיא פינס הניבה 9.9% ותוכנית חיסכון בראש עם 13% צפייה שהם עדיין יותר מהפריים טיים הן בקשת והן ברשת. 

ברשת 13, החדשות עם יעקב אילון ניפקה 3.6%, שש עם אמנון לוי עם 4.9%, לפני החדשות רשמה 6.6%, ושווה כסף נחלשה ל- 7.4%. 

במהדורות החדשות: החדשות 12 ניצחה 

החדשות 12 הובילה את הרצועה ורשמה את הנתונים היומיים הגבוהים ביותר עם 15.5% (371K), חדשות 13 עם 9.6% (287K) וחדשות הערב בכאן 11 עם 4% (106K).

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.