הכוכב הבא, אתמול
צילום: מסך קשת 12
רייטינג

למרות הירידות הקלות בנתונים, קשת רושמת עוד ערב מוצלח

20.1% לכוכב הבא ונתונים חזקים בקשת גם לכרישים עם 15.9%. משחקי השף חוזרת לגודלה הטבעי, אך לא מדביקה את הפער עם 12.2%
עינת שחק | (6)

אתמול (יום ב') בפריים טיים בחירת שירי הגמר בכוכב הבא לאירוויזיון בקשת 12 ניצחה את הרצועה אף שרשמה ירידה מראשון, אך הניבה נתונים נאים של 20.1% (592K), כך על פי נתוני צפייה ראשוניים כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. בהמשך בערוץ, הכרישים רשמה נתונים מוצלחים עם עלייה מהפרק הקודם ל-15.9% (414K). מנגד, ברשת 13 משחקי השף לא הצליחה להדביק את הפער אך רשמה עלייה מהפרק הקודם ל-12.2% (399K). בכאן 11 זמן אמת רשמה ירידה ל-2.7% (53K) ותוצאות האמת בערוץ התדרדרה ל-1.6% (33K).

בגזרת הלייט נייט: קשת שומרת על הבכורה

חי בלילה של קשת 12 רשמה ירידה מהערב הקודם אך הובילה עם 10.6%. בהמשך ירידה גם לנקסט עם 7.6%. לא הרחק מאחור, ברשת 13 הצינור עלתה ל-10.1% והתחזקות גם להיום שהיה שניפקה 6.1%. 

ברצועת הבוקר: רסקין שוב מוביל

חדשות הבוקר עם ניב רסקין בקשת 12 נוטלת את ההובלה עם 4% לעומת העולם הבוקר ברשת 13 עם פער קטן רשמה ירידה קלה מאמש ל-3.6%. 

בגזרת הפרה פריים: תוכנית חיסכון בקשת מניבה יותר מהפריים ברשת

גם ברצועה זו נרשמה שליטה לערוץ 12: חמש עם רפי רשף נחלשת ל-8%, שש עם עודד בן עמי נחלשת ל-10.5%, גיא פינס עם ירידה קלה ל-11.5%, ותוכנית חיסכון מתחזקת ל-15.1%. 

ברשת 13 החדשות עם יעקב איילון רושמת עלייה קלה ל-3.2%, שש עם אמנון לוי נחלשת ל-4.7%, לפני החדשות נחלשת ל-5.8% וגם שווה כסף רושמת ירידה ל-6.2%. 

במהדורת החדשות: יותר מפי 2 לחדשות 12

החדשות 12 נטלה את ההובלה עם ירידה קלה בנתונים ל-20.8% (544K). מהדורת חדשות 13 רשמה אף היא היחלשות ל-8.3% (286K) וחדשות הערב בכאן 11 התייצבה על 3.7% (93K) בלבד. 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    רות 05/02/2020 20:47
    הגב לתגובה זו
    ערב טוב והכוכב הבא הם להיט!!!
  • 5.
    יפה 05/02/2020 14:22
    הגב לתגובה זו
    הכל בגלל דרוקר המוטה והלא אוביעקטיבי. גם רסקין ירד . עד עכשיו התמהיל זל האירוח היה נכוו. היום רק אוכל וסלבים וכמה שהוא מקסים העורכים חוטאים לתדמיתו הרצינית אשר בגלחה נשארים שם לראות. לאברי המקסים גם לא מתאים לארח אןכל וסלבים ומרגישים בשפת הגוף שלו והוא צודק. יקרה אותו דבר לרסקין.
  • 4.
    יעקב 05/02/2020 10:14
    הגב לתגובה זו
    עם רייטינג כזה של פחות מאחוז החסימה לא עוברים לשלב הבא איך בתאגיד השידור עדיין מכהנת הנהלה שנכשלה מזמן בהבאת שינוי (מרשות השידור) בהבאת רייטינג גבוה יותר. שום דבר לא השתנה רק סכומי הכסף לטאלנטים עלו ועלו ומאיזו סיבה לא ברור חוגגים על הקופה הציבורית חבל על הזמן
  • 3.
    מ 04/02/2020 12:27
    הגב לתגובה זו
    כל קשר בין הצבעים למגמות (אשר באות לידי ביטוי בחצים) הוא מקרי לחלוטין.
  • 2.
    תאגיד הפח עדיין משדר?? שלוש נקודה שבע לחדשות. אסון (ל"ת)
    גדעון לב ארי 04/02/2020 10:03
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    התאגיד כישלון (ל"ת)
    רינת 04/02/2020 09:58
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.