מכבי חיפה נגד בני יהודה
צילום: צילום מסך
רייטינג

המירוץ לאליפות בליגת העל שוב נפתח, אבל לא בגזרת הרייטינג

הכוכב הבא בקשת שמרה על מעמדה כמובילה בפריים, משחקי השף ברשת לא הצליחה להדביק את הפער. הניצחון של מכבי חיפה על בני יהודה בערוץ הספורט ניפק רק 4.4%  
עינת שחק | (1)

אתמול בפריים טיים הכוכב הבא לאירוויזויון בקשת 12 שמרה על מיקומה בראש הטבלה עם היחלשות קלה ל-20.5% (518K), כך על פי נתוני צפייה ראשוניים כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. בהמשך בערוץ, הכרישים הניבה 13.9% (353K), ונתונים צמודים למשחקי השף ברשת 13 עם 13.1% (356K). זמן אמת בכאן 11 הסתפקה ב-3% (84K) והמפגש בין מכבי חיפה לבני יהודה במסגרת ליגת העל הניב לערוץ הספורט 4.4% (88K). 

בגזרת הלייט נייט, חי בלילה בקשת 12 רשמה 10.3%, מנגד ברשת 13 הצינור ניפקה רק 8.9%. נקסט (קשת 12) הניבה 6.8% ובהמשך באותו הערוץ זמן תוצאות עם 5.1%. פינת הספורט (רשת 13) עם 5%, והיום שהיה רשמה 4.9%.

ברצועת הבוקר

חדשות הבוקר (קשת 12) הובילה בקרב משקי בית יהודיים עם 3.7% אך נותרה מאחור בקרב כלל האוכלוסייה עם 73K צופים. העולם הבוקר (רשת 13) רשמה 3.5% אך הובילה עם 97K צופים. 

בגזרת הפרה פריים

קשת 12 - חמש עם עמליה דואק מתחזקת ל-8.1%, שש עם עודד בן עמי מתחזקת מאתמול ל-10.6%, גיא פינס נחלשת ל-10.2%, ותכנית חיסכון  מתדרדרת ל-10.9%. 

רשת 13 - החדשות עם יעקב אילון עם התחזקות קלה ל-3.2%, שש עם אמנון לוי מתחזקת ל-5.5%, ומהדורה מוקדמת עם 6.4%. 

במהדורות החדשות

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ועדיין אין כמו ערוץ 13. (ל"ת)
    מאי 28/01/2020 10:27
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.