ארץ נהדרת - אתמול
צילום: מסך קשת 12

אתמול בפריים: ארץ נהדרת ממשיכה לנצח את האח הגדול

17.7% לתוכנית הסאטירה בקשת לעומת נתונים חלשים לריאליטי ברשת, ולמרות זאת, מהפך בגזרת הלייט נייט עם הובלה לרשת. בראש הטבלה היומית ניצבת מהדורת החדשות 12
עינת שחק | (7)

אתמול בפריים טיים, ארץ נהדרת בקשת 12 ניצחה את הרצועה עם 17.7% (440K), כך על פי נתוני צפייה ראשוניים כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. האח הגדול ברשת 13 לא מצליחה להתרומם ונחלשת ל-14.9% (399K). זמן אמת בכאן 11 רשמה 4.7% (104K) ומתיר עגונות בערוץ עם 3.2% (72K). 

בלייט נייט נתונים צמודים בין הצינור (רשת 13) עם 10.1% לחי בלילה (קשת 12) עם 10%. בהמשך, רשת הובילה עם היום שהיה שניפקה 7.1% לעומת נקסט (קשת 12) עם 6.7%. 

ברצועת הבוקר

העולם הבוקר ברשת 13 עם 4.1%, אך עם 402 אלפי צופים מקרב כלל האוכלוסייה, וחדשות הבוקר (קשת 12) עם 4%, אולם הובילה במשקי הבית מקרב כלל האוכלוסייה עם 112 אלף צופים.

בגזרת הפרה-פריים

קשת 12 - חמש עם רפי רשף - 8.8%, שש עם עודד בן עמי - 10.3%, גיא פינס - 10.9%, תכנית חיסכון - 12.3%.

רשת 13 - החדשות עם יעקב אילון - 4%, שש עם אמנון לוי - 6.3%, לפני החדשות - 6.9%, מהדורה מוקדמת - 7.9%.

במהדורות החדשות

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    רק הפםריוטים מי שלא צופה מפסיד. (ל"ת)
    רחל רוטנר 26/01/2020 09:45
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מבין בריאלטי 23/01/2020 16:42
    הגב לתגובה זו
    הדיירים ממש עייפים לא מעניניים בעליל הולכים לישון מוקדם ועוד הוציאו את אורן חזן עוד יותר משעמעם , במקום להכניס דיירים עם צבע זמרים מיזרחים וכו.. מביאים לנו דיירים שבעשה 9 כבר רוצים כיבוי אורות וישר למיטה זה מבאס
  • 5.
    מזוריקס 23/01/2020 14:56
    הגב לתגובה זו
    מה עוד לא הבנתם הראלטי הזה שנקרא האח הגדול מזמן תם זמנו.. גועל נפש של תוכנית
  • 4.
    שני 23/01/2020 14:31
    הגב לתגובה זו
    אפילו להעתיק טבלה מאתר אינטרנט אתם לא יודעים? הבית של התעשייה... נו באמת רושמים מגילות וטועים בנתונים איזה הזויים נהייתם
  • 3.
    מיכל 23/01/2020 13:29
    הגב לתגובה זו
    חושבים שאם יגרמו בכל לדיירים לריב על ידי מקסימות מטופשות או לגרום להם לבכות באופן מלאכותי זה יבא ריאטינג? אז לא זה רק מביא את האדם לזפזפ לערוץ אחר המטרה הראשונית של ה''אח הגדול'' הוא לחקור התנהגויות בסביבה סגורה וזהו לא ליצר סיפורי בדים
  • 2.
    נילי 23/01/2020 10:32
    הגב לתגובה זו
    בושה לאח הגדול....
  • 1.
    טילטיל המלך 23/01/2020 10:30
    הגב לתגובה זו
    העולם הבוקר אם 402 אלפי צופים?
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.