אתמול בפריים: ארץ נהדרת ממשיכה לנצח את האח הגדול
אתמול בפריים טיים, ארץ נהדרת בקשת 12 ניצחה את הרצועה עם 17.7% (440K), כך על פי נתוני צפייה ראשוניים כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. האח הגדול ברשת 13 לא מצליחה להתרומם ונחלשת ל-14.9% (399K). זמן אמת בכאן 11 רשמה 4.7% (104K) ומתיר עגונות בערוץ עם 3.2% (72K).
בלייט נייט נתונים צמודים בין הצינור (רשת 13) עם 10.1% לחי בלילה (קשת 12) עם 10%. בהמשך, רשת הובילה עם היום שהיה שניפקה 7.1% לעומת נקסט (קשת 12) עם 6.7%.
ברצועת הבוקר
העולם הבוקר ברשת 13 עם 4.1%, אך עם 402 אלפי צופים מקרב כלל האוכלוסייה, וחדשות הבוקר (קשת 12) עם 4%, אולם הובילה במשקי הבית מקרב כלל האוכלוסייה עם 112 אלף צופים.
בגזרת הפרה-פריים
קשת 12 - חמש עם רפי רשף - 8.8%, שש עם עודד בן עמי - 10.3%, גיא פינס - 10.9%, תכנית חיסכון - 12.3%.
- צפו: קמפיין ה"סופר-אפליקציה" של פנגו בכיכובה של שני כהן
- אחרי הדחיה בשל הפיגוע באלעד: ארץ נהדרת סגרה עונה עם 18.9%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
רשת 13 - החדשות עם יעקב אילון - 4%, שש עם אמנון לוי - 6.3%, לפני החדשות - 6.9%, מהדורה מוקדמת - 7.9%.
במהדורות החדשות
- 7.רק הפםריוטים מי שלא צופה מפסיד. (ל"ת)רחל רוטנר 26/01/2020 09:45הגב לתגובה זו
- 6.מבין בריאלטי 23/01/2020 16:42הגב לתגובה זוהדיירים ממש עייפים לא מעניניים בעליל הולכים לישון מוקדם ועוד הוציאו את אורן חזן עוד יותר משעמעם , במקום להכניס דיירים עם צבע זמרים מיזרחים וכו.. מביאים לנו דיירים שבעשה 9 כבר רוצים כיבוי אורות וישר למיטה זה מבאס
- 5.מזוריקס 23/01/2020 14:56הגב לתגובה זומה עוד לא הבנתם הראלטי הזה שנקרא האח הגדול מזמן תם זמנו.. גועל נפש של תוכנית
- 4.שני 23/01/2020 14:31הגב לתגובה זואפילו להעתיק טבלה מאתר אינטרנט אתם לא יודעים? הבית של התעשייה... נו באמת רושמים מגילות וטועים בנתונים איזה הזויים נהייתם
- 3.מיכל 23/01/2020 13:29הגב לתגובה זוחושבים שאם יגרמו בכל לדיירים לריב על ידי מקסימות מטופשות או לגרום להם לבכות באופן מלאכותי זה יבא ריאטינג? אז לא זה רק מביא את האדם לזפזפ לערוץ אחר המטרה הראשונית של ה''אח הגדול'' הוא לחקור התנהגויות בסביבה סגורה וזהו לא ליצר סיפורי בדים
- 2.נילי 23/01/2020 10:32הגב לתגובה זובושה לאח הגדול....
- 1.טילטיל המלך 23/01/2020 10:30הגב לתגובה זוהעולם הבוקר אם 402 אלפי צופים?
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
