ארץ נהדרת עונה 17
צילום: משה נחמוביץ'
רייטינג

השקת ארץ נהדרת מול האח הגדול: מי הובילה בפריים?

נתונים גבוהים לתוכניות הדגל בשני הערוצים, בערב חזק שכלל רייטינג מצרפי של 45.7%. הפתעה בגזרת חדשות 13 אשר שברה את שיא הצפייה של המהדורה
עינת שחק | (6)

אתמול, ערב צפייה חזק עם רייטינג מצרפי של 45.7% ו-1.293 מיליון צופים בפריים טיים. פרק ההשקה של ארץ נהדרת בקשת 12 ניצח את הפריים עם 22.6% (662K), על פי נתוני צפייה ראשוניים כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. האח הגדול ברשת 13 הניבה נתונים נאים אף היא, עם 18.6% (512K). זמן אמת (כאן 11) הסתפקה ב-2.7% (78K) ומתיר עגונות עם 1.8% (41K) בלבד.

בגזרת הלייט נייט, חי בלילה בקשת 12 הובילה את הצפייה עם 10.9%, ופרס לנדאו משך  5.6% באותו הערוץ. ברשת 13, הבית נחשף ניפק 8.5% והיום שהיה עם 6.9%.

ברצועת הבוקר

חדשות הבוקר (קשת 12) עם 4.4%, 

העולם הבוקר (רשת 13) רשמה 3.6%. 

בגזרת הפרה פריים

התחזקות משלשום לכל התוכניות בשני הערוצים.

קשת 12 - חמש עם רפי רשף התחזקה ל-10.9%, שש עם עודד בן עמי רשמה 12.3%, גיא פינס הניבה 12.9% ותכנית חיסכון ניפקה 15.4%. 

רשת 13 - החדשות עם יעקב אילון התחזקה ל-6%, שש עם אמנון לוי רשמה 7%, לפני החדשות עם 8.4% ומהדורה מוקדמת עם נתון נאה של 9.7%. 

במהדורות החדשות

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    חדוה 09/01/2020 20:12
    הגב לתגובה זו
    אני צופה הדוקה של העולם הבוקר ומקליטה כל יום,אבל...מריצה חצי תוכנית קדימה כי השעה הראשונה הכל דיונים פוליטיים,מה נסגר? עברתי לרסקין. בחייכם צמצמו את הנושא הזה בבוקר.רק קמנו.
  • 4.
    דליה אברמוביץתכניותצ 09/01/2020 18:29
    הגב לתגובה זו
    תכנית הבוקר עם ניב רסקין היא היא התכנית מגיש מעולה צוות נהדר ותכנית מענינת ומאתגרת מבחינתינו תכנית הדגל שלכם וחדשות עם דני קושמרו וקרן מרציאנו הנהדרת. תודה.
  • 3.
    די כבר 09/01/2020 17:10
    הגב לתגובה זו
    מתוך תשעה מיליון אזרחי המדינה רק מיליון ורבע צופים בערוצים המסחריים וזה שיא הרייטינג. הרוב פשוט לא מתעניינים בתכניות פח ובורחים לנטפליקס ולחיים עצמם
  • 2.
    דספרדה 09/01/2020 15:22
    הגב לתגובה זו
    מי צריך את כל המריחות האלה עד 21:20? עד תשע מקסימום
  • 1.
    נטו 09/01/2020 14:17
    הגב לתגובה זו
    איפה הרייטינג של ערוץ 20 הקיקיוני? חחחחח,,, רייטיג של חצי אחוז אולי
  • מישהו 09/01/2020 18:42
    הגב לתגובה זו
    "אבל אבל אבל זה ערוץ חדשות האמת!!!!"
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.