מירי מסיקה גפן ברקאי זה לא הגיל
צילום: טל גבעוני
רייטינג

לא הגיל - התרגיל: תכניות קשת מביסות את The voice של רשת

תכניות רשת רשמו נתונים נאים ברצועת הפרה פריים אתמול. The voice לא מצליחה להתמודד עם 'זהירות זיופים' ומירי מסיקה בקשת 
משה בנימין | (8)

הימים בהם תכניות ריאליטי במוזיקה היו מניה בטוחה חלפו הלכו להם, ואתמול (שוב) רשת 13 הרגישה זאת על בשרה. זהירות זיופים ששודרה בקשת 12 הניבה 17.1% עם 447K צופים ואחריה זה לא הגיל בכיכובה של מירי מסיקה השיגה 14.8% עם 377K צופים. למרות הירידה המשמעותית של 'זה לא הגיל' לעומת פרק הבכורה, The voice מנגד הסתפקה ב-12.4% בלבד עם 365K צופים. בכאן 11 זמן אמת עם 4.6% ו-122k צופים.

בהמשך הערב, 'אנשים' (קשת 12) עם 9.8%, 'הצינור' (רשת 13) עם 10.8%, 'היום שהיה' (רשת 13) עם 5.7%, 'אינטימי' (קשת 12) עם 6.1%, 'חי בלילה' (קשת 12) עם 5.9%.

בגזרת הבוקר

ברשת 13: 'העולם הבוקר עם אברי וטלי' עם 4.5%

בקשת 12: 'חדשות הבוקר עם ניב רסקין' עם 3.7%

רצועת 17-19

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 8.2%, שש עם עודד בן עמי - 7.8%

רשת 13: החדשות עם אלי ראכלין - 4.8%, שש עם אמנון לוי - 6.2%.

כאן 11: ערב ערב - 1.5%, קלמן וסג''ל - 1.9%

ראש בראש בפרה פריים

קשת 12: 'ערב טוב עם גיא פינס' קיבלה 8.8%, ואחריה 'תכנית חיסכון' עם 11%

רשת 13: לפני החדשות (רשת 13) הניבה 7.1%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 6.5%.

כאן 11: 'העולם היום' (כאן 11) הניבה 1.1%, 'גאולה ולונדון' (כאן 11) אחריה עם 1.5%, ואת הרצועה סגרה 'מהצד השני עם גיא זהר' (כאן 11) עם 1.4%.

בגזרת החדשות

חדשות 12 עם 16.2% ו-404k

חדשות 13 עם 9.5% ו-276k

חדשות 11 עם 4.4% ו-119k

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    רשת 13 הסוף 18/07/2019 21:24
    הגב לתגובה זו
    נגמר להם הכסף בקרוב קיצוצים בכתבים ועורכים במהדורה. לעולם לא תנצחו את קשת. אתם ערוץ של לוזרים
  • 7.
    עשת מפסידה 18/07/2019 08:00
    הגב לתגובה זו
    רשת הקודמת, עם הDNA של רשת... אולי. אבל רשת עם הDNA של ערוץ עשר - דינה כישלון חרוץ. מי שהביא את קברניטי הערוץ הכושל לרחוב הברזל, שלא יהיה מופתע שהערוץ שלו לא מצליח להביס את "ערוץ 2 החדש". כדי להביס את ערוץ 2 צריך להיות ערוץ 2.
  • 6.
    ריאלטי ריאלטי יצא כבר מכול החורים.. (ל"ת)
    עמי ממיאמי 18/07/2019 01:05
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אניה 17/07/2019 13:50
    הגב לתגובה זו
    רשת מיצו את עצמן
  • 4.
    אלעד 17/07/2019 11:20
    הגב לתגובה זו
    זהו. גורלו של התאגיד נחרץ, ובצדק. אחרי כישלון כל כך צורב של שנתיים אין לו זכות קיום. התסריט המלא ברור: הממשלה החדשה תצטרך לקצץ מיליארדים. אחת התכניות היא לשנות את החוק שמונע פגיעה בתקציב התאגיד (חוק מטומטם והזוי!), וכחלק מזה להניף על התאגיד את חרב הקיצוצים שתביא לסגירתו. האמת? מי צריך אותו? 750 מיליון ש"ח שיעברו לחדרי המיון יועילו לא ספק הרבה יותר. והצעה לעובדי התאגיד - אל תחכו לרגע האחרון. מי שיקדים לברוח יוכל למצוא ביתר קלות עבודה חדשה. תאגיד השידור - כאן סיימנו.
  • 3.
    בדה וויס חוץ ממדלי שמכניס עוקץ המנטורים פשוט חלשים (ל"ת)
    שופטים מ ש ע מ מ י ם 17/07/2019 11:10
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מה יש להם להגיד? 17/07/2019 10:14
    הגב לתגובה זו
    למה ככה?
  • 1.
    רינה 17/07/2019 09:55
    הגב לתגובה זו
    בין השעות 17-20 פשוט תשדרו סרטים. עם רייטינג כמו שיש לכם שם חבל על הזמן והכסף.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.