לא הגיל - התרגיל: תכניות קשת מביסות את The voice של רשת
הימים בהם תכניות ריאליטי במוזיקה היו מניה בטוחה חלפו הלכו להם, ואתמול (שוב) רשת 13 הרגישה זאת על בשרה. זהירות זיופים ששודרה בקשת 12 הניבה 17.1% עם 447K צופים ואחריה זה לא הגיל בכיכובה של מירי מסיקה השיגה 14.8% עם 377K צופים. למרות הירידה המשמעותית של 'זה לא הגיל' לעומת פרק הבכורה, The voice מנגד הסתפקה ב-12.4% בלבד עם 365K צופים. בכאן 11 זמן אמת עם 4.6% ו-122k צופים.
בהמשך הערב, 'אנשים' (קשת 12) עם 9.8%, 'הצינור' (רשת 13) עם 10.8%, 'היום שהיה' (רשת 13) עם 5.7%, 'אינטימי' (קשת 12) עם 6.1%, 'חי בלילה' (קשת 12) עם 5.9%.
בגזרת הבוקר
ברשת 13: 'העולם הבוקר עם אברי וטלי' עם 4.5%
בקשת 12: 'חדשות הבוקר עם ניב רסקין' עם 3.7%
רצועת 17-19
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 8.2%, שש עם עודד בן עמי - 7.8%
רשת 13: החדשות עם אלי ראכלין - 4.8%, שש עם אמנון לוי - 6.2%.
כאן 11: ערב ערב - 1.5%, קלמן וסג''ל - 1.9%
ראש בראש בפרה פריים
קשת 12: 'ערב טוב עם גיא פינס' קיבלה 8.8%, ואחריה 'תכנית חיסכון' עם 11%
רשת 13: לפני החדשות (רשת 13) הניבה 7.1%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 6.5%.
כאן 11: 'העולם היום' (כאן 11) הניבה 1.1%, 'גאולה ולונדון' (כאן 11) אחריה עם 1.5%, ואת הרצועה סגרה 'מהצד השני עם גיא זהר' (כאן 11) עם 1.4%.
בגזרת החדשות
חדשות 12 עם 16.2% ו-404k
חדשות 13 עם 9.5% ו-276k
חדשות 11 עם 4.4% ו-119k
- 8.רשת 13 הסוף 18/07/2019 21:24הגב לתגובה זונגמר להם הכסף בקרוב קיצוצים בכתבים ועורכים במהדורה. לעולם לא תנצחו את קשת. אתם ערוץ של לוזרים
- 7.עשת מפסידה 18/07/2019 08:00הגב לתגובה זורשת הקודמת, עם הDNA של רשת... אולי. אבל רשת עם הDNA של ערוץ עשר - דינה כישלון חרוץ. מי שהביא את קברניטי הערוץ הכושל לרחוב הברזל, שלא יהיה מופתע שהערוץ שלו לא מצליח להביס את "ערוץ 2 החדש". כדי להביס את ערוץ 2 צריך להיות ערוץ 2.
- 6.ריאלטי ריאלטי יצא כבר מכול החורים.. (ל"ת)עמי ממיאמי 18/07/2019 01:05הגב לתגובה זו
- 5.אניה 17/07/2019 13:50הגב לתגובה זורשת מיצו את עצמן
- 4.אלעד 17/07/2019 11:20הגב לתגובה זוזהו. גורלו של התאגיד נחרץ, ובצדק. אחרי כישלון כל כך צורב של שנתיים אין לו זכות קיום. התסריט המלא ברור: הממשלה החדשה תצטרך לקצץ מיליארדים. אחת התכניות היא לשנות את החוק שמונע פגיעה בתקציב התאגיד (חוק מטומטם והזוי!), וכחלק מזה להניף על התאגיד את חרב הקיצוצים שתביא לסגירתו. האמת? מי צריך אותו? 750 מיליון ש"ח שיעברו לחדרי המיון יועילו לא ספק הרבה יותר. והצעה לעובדי התאגיד - אל תחכו לרגע האחרון. מי שיקדים לברוח יוכל למצוא ביתר קלות עבודה חדשה. תאגיד השידור - כאן סיימנו.
- 3.בדה וויס חוץ ממדלי שמכניס עוקץ המנטורים פשוט חלשים (ל"ת)שופטים מ ש ע מ מ י ם 17/07/2019 11:10הגב לתגובה זו
- 2.מה יש להם להגיד? 17/07/2019 10:14הגב לתגובה זולמה ככה?
- 1.רינה 17/07/2019 09:55הגב לתגובה זובין השעות 17-20 פשוט תשדרו סרטים. עם רייטינג כמו שיש לכם שם חבל על הזמן והכסף.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
