מירי מסיקה גפן ברקאי זה לא הגיל
צילום: טל גבעוני
רייטינג

מירי מסיקה כובשת: כמעט 20% להשקה הסדרה 'זה לא הגיל'

הפרק הראשון ניפק נתונים נהדרים, אבל מיד אחריו הפרק השני כבר איבד כ-30% מהרייטינג והצופים. מנגד ממשיכה להתקשרות The voicwe להוות תחרות לקשת
אלכסנדר כץ | (11)

השקה מוצלחת לסדרה הקומית החדשה של קשת 12 זה לא הגיל בכיכובם של מירי מסיקה וגפן ברקאי, עם 19.4% בקהל היהודי ו-475K באוכלוסייה הכללית – כל על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מאידך, הפרק השני כבר רשם ירידה של כ-30% ברייטינג - ל-13.8% (349K).

 

מנגד ממשיכה The voice (רשת 13) להתקשות מול הפריים של קשת, ואתמול הסתפקה ב-10.7% (326K). הפרק הראשון בעונה השלישית של תכנית התחקירים זמן אמת (כאן 11) קיבל 3.8% (112K).

 

'אנשים' (קשת 12) - 8.9%, 'המרוץ למיליון - הכירו את הזוגות' (רשת 13) - 8.5%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 6.4%,'חי בלילה' (קשת 12) - 6.1%, 'נקסט' (קשת 12) - 5%, 'המוח - מדריך למשתמש' (כאן 11) - 3.5%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.3%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) ניפקה 4%,

מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.3%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 6.8%, שש עם עודד בן עמי - 8.7%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.6%, שש עם אמנון לוי - 5.3%.

כאן 11: ערב ערב - 0.9%, קלמן וסג''ל - 1.1%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) הניבה 8.7%, ואחריה תכנית חיסכון (קשת 13) עם 9.4%.

לפני החדשות (רשת 13) ניפקה 5.9%, בדיוק כמו ברקוד (רשת 13) אחריה.

העולם היום (כאן 11) הניבה 1.5%, גאולה ולונדון (כאן 11) ניפקה 1.3%, ומהצד השני עם גיא זהר (כאן 11) עם 1.6%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 רשמה נתון פושר של 15.7% (370K),

מול חדשות 13 עם 7.5% (207K).

חדשות הערב (כאן 11) גירדה 3.6% (92K).

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    חדשות 13 גוססת 11/07/2019 18:19
    הגב לתגובה זו
    ישראל טויטו עוקצים אותך תתעורר
  • 9.
    בעעעעעעעעע 11/07/2019 13:14
    הגב לתגובה זו
    לך תדע
  • 8.
    חדשות בגסיסה 10/07/2019 21:05
    הגב לתגובה זו
    קבלן הריסות סדרתי
  • 7.
    עד מתי אשלם לתאגיד סכומי עתק תמורת כלום? (ל"ת)
    די כבר 10/07/2019 17:18
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    איפה? 10/07/2019 15:40
    הגב לתגובה זו
    אתם שקטים היום, כבר התרגלתי
  • תרד קצת למטה. הבריקו היום. (ל"ת)
    ג'וני חסון 10/07/2019 16:01
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    מתי השבעה של התאגיד? (ל"ת)
    שמעיה 10/07/2019 13:05
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אלעד 10/07/2019 12:46
    הגב לתגובה זו
    בואו נקח את התכניות של אמש. כמה מקבלים המגישים? כל הנתונים שאכתוב כאן הם הערכה, ולדעתי הערכה נמוכה בהרבה מן המציאות. ובכל זאת - תקראו ואולי תבינו עוד יותר את גודל השערוריה: מואב ורדי - העולם היום - 1.5% - 30,000 לחודש. דב גילהר - ערב ערב - 0.9% - 35,000 ש"ח (אני בטוח שיותר). גיא זוהר - 1.6% - 25,000 ש"ח גאולה אבן - 1.3% - 40,000 ש"ח ירון לונדון - 1.3% - 20,000 ש"ח (בטוח שיותר) קלמן ליבסקינד - 1.1% = 25,000 ש"ח אראל סגל - 1.1% - 20,000 ש"ח. דוריה למפל - 3.6% - 35,000 ש"ח (אתמול החליפה רומי נוימרק). = = = = = = = = = = = = = = = = = סה"כ - 195,000 ש"ח לחודש - ואני בטוח שהרבה יותר. הוצאה שנתית = 2,340,000 ש"ח (במלים - שני מיליון ושלוש מאות וארבעים אלף ש"ח. את זה אנחנו משלמים. אז תגידו, לא הגיע הזמן לחסל את השערוריה הזאת???????
  • 3.
    איך מדינה מוכנה לשלם הון מטורף על כלום? תאגיד הזבל (ל"ת)
    תאגיד המיחזור 10/07/2019 11:57
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    לא נדבר על זה? 10/07/2019 11:47
    הגב לתגובה זו
    אפילו נבכה או רק נקטר בקטנה. משהו.. התאגיד! למה התאגיד?
  • 1.
    שילמדו ממאסטר שף 10/07/2019 10:07
    הגב לתגובה זו
    אי אפשר להיות גרידיים וציניים כל כך כמו 13 ולצפות לרייטינג
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.