שפיטה. הכוכב הבא לאירוויזיון
צילום: יח"צ/ צילום מסך
רייטינג

עוד ניצחון ברור לקשת: החדשות ו'הכוכב הבא' פי 2 מרשת

מהפיכה במטבח לא מערערת את הדומיננטיות של הכוכב הבא שמתחזקת קלות לעומת יום א'. הסרט על שירי מימון ששודר אחרי הכוכב מציג נתון נאה של 15.1%
משה בנימין | (11)

ערב השידורים של יום ב' בשבוע היה כמעט שחזור של הערב שלפניו ואפילו יותר, לטובת קשת. מהדורת החדשות בערוץ 12 קיבלה יותר מפי 2 מהרייטינג של החדשות ברשת, כמו גם 'הכוכב הבא' בקשת שהתחזקה במעט וקיבלה 21.9% עם 608K צופים, יותר מפי 2 מ'מהפכה במטבח' ששודרה מולה ברשת וקיבלה 9.3% עם 266K צופים. כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפייה נדחית בשעה 2 בלילה. 

בכאן 11 'זמן אמת' עם 3.8% ו-124K צופים. בקשת, 'ישראל שיקגו - שירי בברודוויי', הסרט שליווה את שירי מימון בהופעותיה בברודווי רשם נתון נאה, עם 15.1% ו-365k. בכאן 11 'מונא' עם 1.7%. בלייט נייט, 'אנשים' בקשת עם 9.8%, 'הצינור' ברשת עם 6.4% ו'היום שהיה' ברשת עם 5%. 

בגזרת הבוקר

בקשת 'חדשות הבוקר עם ניב רסקין' עם 4.6%

ברשת 'העולם הבוקר' עם 4.4%

רצועת 17-19

קשת: 'חמש עם רפי רשף' עם 7.8%, 'שש עם עודד בן עמי' עם 10.9%, 

רשת: 'החדשות עם יעקב אילון' עם 3.7%, 'שש עם אמנון לוי' עם 3.7%, 

כאן 11: ​'ערב ערב' עם 1%, 'מהדורת שש' עם 1.4%, 'העולם היום' עם 2%

ראש בראש בפרה פריים

קשת: 'ערב טוב עם גיא פינס' עם 11.8%, 'תכנית חיסכון' עם 13.8%

רשת: 'לפני החדשות' עם 5.1%, 'ברקוד' עם 7.5%

כאן 11: 'קלמן סג"ל' עם 2.1%

בגזרת החדשות

בקשת: חדשות 12 עם 18.5% ו-484k

ברשת: חדשות 13 עם 8.8% ו-309k

כאן 11: חדשות הערב עם 4.1%

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    ממש להתעלל בגוויה .ערוץ 13 ייסגר בתוך שנה (ל"ת)
    זו תבוסה 05/02/2019 13:41
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    רון 05/02/2019 13:39
    הגב לתגובה זו
    ולא יודע מה אתכם בלי קשר מצפה ל 2025 עיר הבהדים
  • 4.
    חדשות 13 מתים 05/02/2019 13:39
    הגב לתגובה זו
    שהרס את המהדורה
  • 3.
    ערוץ 13 מתמוטט! כתבים, תתכוננו למיזוג עם אלג'זירה (ל"ת)
    מוות קרוב 05/02/2019 12:52
    הגב לתגובה זו
  • ניב 05/02/2019 13:47
    הגב לתגובה זו
    שדרת בכירה באל גזירה.....
  • תודה לליאור לנדברג קבלן ההריסות של המהדורה (ל"ת)
    כמה שזה נכון 05/02/2019 13:36
    הגב לתגובה זו
  • גם באלג'זירה נגעלים מטביב קרקר ומרעיו (ל"ת)
    העורב שאולי 05/02/2019 13:28
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    רשת תחליפו את השם (ל"ת)
    שם 05/02/2019 12:04
    הגב לתגובה זו
  • האם 13 מספר מזל ביהדות אשאל את כבוד הרב עם אישתו (ל"ת)
    טוני 05/02/2019 13:41
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מיכל 05/02/2019 10:21
    הגב לתגובה זו
    מעדיפה את ערוץ 12.שילמדו.כל כך עיצבנו אותי שלקחו את יעקב אילון.עשה את שלו .וגם עשה הרבה כסף.שיתנו לצעירים ממנו להוביל.חטסי היתה משב רוח מרענן.חבל שלא רואים אותה.
  • תודה על העדכון. באמת שאלנו את עצמנו. (ל"ת)
    ג'וני חסון 05/02/2019 12:49
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.