עוד ניצחון ברור לקשת: החדשות ו'הכוכב הבא' פי 2 מרשת
ערב השידורים של יום ב' בשבוע היה כמעט שחזור של הערב שלפניו ואפילו יותר, לטובת קשת. מהדורת החדשות בערוץ 12 קיבלה יותר מפי 2 מהרייטינג של החדשות ברשת, כמו גם 'הכוכב הבא' בקשת שהתחזקה במעט וקיבלה 21.9% עם 608K צופים, יותר מפי 2 מ'מהפכה במטבח' ששודרה מולה ברשת וקיבלה 9.3% עם 266K צופים. כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפייה נדחית בשעה 2 בלילה.
בכאן 11 'זמן אמת' עם 3.8% ו-124K צופים. בקשת, 'ישראל שיקגו - שירי בברודוויי', הסרט שליווה את שירי מימון בהופעותיה בברודווי רשם נתון נאה, עם 15.1% ו-365k. בכאן 11 'מונא' עם 1.7%. בלייט נייט, 'אנשים' בקשת עם 9.8%, 'הצינור' ברשת עם 6.4% ו'היום שהיה' ברשת עם 5%.
בגזרת הבוקר
בקשת 'חדשות הבוקר עם ניב רסקין' עם 4.6%
ברשת 'העולם הבוקר' עם 4.4%
רצועת 17-19
קשת: 'חמש עם רפי רשף' עם 7.8%, 'שש עם עודד בן עמי' עם 10.9%,
רשת: 'החדשות עם יעקב אילון' עם 3.7%, 'שש עם אמנון לוי' עם 3.7%,
כאן 11: 'ערב ערב' עם 1%, 'מהדורת שש' עם 1.4%, 'העולם היום' עם 2%
ראש בראש בפרה פריים
קשת: 'ערב טוב עם גיא פינס' עם 11.8%, 'תכנית חיסכון' עם 13.8%
רשת: 'לפני החדשות' עם 5.1%, 'ברקוד' עם 7.5%
כאן 11: 'קלמן סג"ל' עם 2.1%
בגזרת החדשות
בקשת: חדשות 12 עם 18.5% ו-484k
ברשת: חדשות 13 עם 8.8% ו-309k
כאן 11: חדשות הערב עם 4.1%
- 6.ממש להתעלל בגוויה .ערוץ 13 ייסגר בתוך שנה (ל"ת)זו תבוסה 05/02/2019 13:41הגב לתגובה זו
- 5.רון 05/02/2019 13:39הגב לתגובה זוולא יודע מה אתכם בלי קשר מצפה ל 2025 עיר הבהדים
- 4.חדשות 13 מתים 05/02/2019 13:39הגב לתגובה זושהרס את המהדורה
- 3.ערוץ 13 מתמוטט! כתבים, תתכוננו למיזוג עם אלג'זירה (ל"ת)מוות קרוב 05/02/2019 12:52הגב לתגובה זו
- ניב 05/02/2019 13:47הגב לתגובה זושדרת בכירה באל גזירה.....
- תודה לליאור לנדברג קבלן ההריסות של המהדורה (ל"ת)כמה שזה נכון 05/02/2019 13:36הגב לתגובה זו
- גם באלג'זירה נגעלים מטביב קרקר ומרעיו (ל"ת)העורב שאולי 05/02/2019 13:28הגב לתגובה זו
- 2.רשת תחליפו את השם (ל"ת)שם 05/02/2019 12:04הגב לתגובה זו
- האם 13 מספר מזל ביהדות אשאל את כבוד הרב עם אישתו (ל"ת)טוני 05/02/2019 13:41הגב לתגובה זו
- 1.מיכל 05/02/2019 10:21הגב לתגובה זומעדיפה את ערוץ 12.שילמדו.כל כך עיצבנו אותי שלקחו את יעקב אילון.עשה את שלו .וגם עשה הרבה כסף.שיתנו לצעירים ממנו להוביל.חטסי היתה משב רוח מרענן.חבל שלא רואים אותה.
- תודה על העדכון. באמת שאלנו את עצמנו. (ל"ת)ג'וני חסון 05/02/2019 12:49הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
