18.1% לגמר MKR; הבחירות בצהריים עם 7.3% בכל הערוצים
יום השידורים של אתמול, יום ב', העלה הילוך כבר בשעות הצהריים עם ההכרזה על פיזור הכנסת והקדמת הבחירות לחודש אפריל. בערב, הניוז הפוליטי פינה את מקומו עבור משדר הגמר של MKR המטבח המנצח שקיבל 18.1% רייטינג ונצפה על ידי 470 אלף צופים - כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפייה נדחית עד השעה 2 בלילה.
ממול, ברשת 13, 'קשר השתיקה' קיבלה 10.3% עם 274K ובעשר שידור חוזר של 'חברות' עם 4.3% בלבד ו-118K צופים. בכאן 11 'זמן אמת' עם 5.4% ו-120k צופים. ברצועת הלילה 'חי בלילה' בקשת נהנתה ממקפצת הרייטינג של גמר MKR וקיבלה 13.7%. משדר בחירות מיוחד ברשת לא הפריע לה יותר מדי, עם 6.9% ובעשר 'הצינור' עם 3.5%.
ההודעה על פיזור הכנסת והקדמת הבחירות העבירה את הערוצים למתכונת "משדר מיוחד" עם דיווח בזמן אמת על המתרחש בזירה הפוליטית שקיבל בסך הכל 7.3%. מהדורת חדשות 2 בין 15:00 ל-16:30 קיבלה 5.2% שהתחלקו בין 2.9% לרשת ו-2.3% לקשת. חדשות עשר במשדר מיוחד בין 14:27 ל-16:00 עמדה על 1.1% ומשדר מיוחד בכאן בין 14:30 ל-15:34 קיבל 1%.
בגזרת הבוקר
העולם הבוקר (רשת) עם 4.2%
חדשות הבוקר (קשת) עם 3.6%
בוקר אור (עשר) עם 1.1%
ראש בראש בפרה פריים
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת) עם 11%, 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 12.7%.
'לפני החדשות' (רשת) עם 6.2%
'מהדורה מוקדמת' (עשר) עם 4.1%
בגזרת החדשות
מהדורת החדשות בקשת עם עם 14.8% ו-384k
מהדורת החדשות ברשת עם 7.3% ו-180k
(מצרפי: 22.1% ו-564K)
מהדורת חדשות עשר עם 7% ו-214k
מהדורת כאן, שבה הודיעה המגישה גאולה אבן סער על התפטרותה בשידור חי עם 4% ו-95k
מהדורת ערוץ 20 עם 2%
- 1.לאה 25/12/2018 11:21הגב לתגובה זומדוע אינכם מפרסמים נתוני רייטינג לתוכניות שלפני השעה 17, כגון "הדוח היומי" בערוץ 13 וכן, לאחר השעה 23? על פי מה אתם בוחרים את התוכניות, להן אתם ודים נתוני צפייה? ולפי מה אתם בוחרים לפרסם?
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
