זמן אמת אסף ליברמן
צילום: גיא קרן
רייטינג

קרב התחקירים של שני בערב: 'זמן אמת' גברה על 'המקור'

תכנית התחקירים של כאן רשמה 6.1% מול 5% לזו של עשר. MKR המטבח המנצח ניפקה 14.2%, 7.2% למשחק בין מכבי חיפה למכבי תל אביב, 2% לחדשות ערוץ 20
אלכסנדר כץ | (3)

ערב שני מוצלח לכאן 11, שמנצח שוב את ערוץ עשר. על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי תכנית התחקירים זמן אמת (כאן 11) הניבה 6.1% בקרב היהודים ו-150 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, מול 5% ו-115K להמקור (ערוץ עשר).

 

את הערב מובילה MKR המטבח המנצח (קשת 12) עם 14.2% (361K), מול גוט טאלנט (רשת 13) שהניבה 8.9% (254K). משחק ליגת העל בין מכבי חיפה למכבי תל אביב (ערוץ הספורט) רשם 7.2%. ובערוץ 20: שידור חוזר של יהודי עולמי ניפק 0.8%, ואחריו האולפן הפתוח עם 0.7%.

'חי בלילה' (קשת 12) - 10.3%, 'נקסט' (קשת 12) - 9%, 'מכורות לסכין' (רשת 13) - 6.1%, 'הצנרת' (רשת 13) - 5.3%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) - 4.4%, 'פגישה עם רוני קובן' (כאן 11) - 3.8%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) - 3.3% , 'היום שהיה' (ערוץ עשר) - 2.8%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.8%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.8%.

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) חזרה להוביל עם 4.6%,

מול חדשות הבוקר (קשת 12) שהניבה 4.1%,

ובוקר אור (ערוץ עשר) עם 1.8%.

ראש בראש בפרה-פריים:

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 10.8%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 11.4%.

'לפני החדשות' (רשת 12) עם נתון גבוה של 8.2%,

בפער ענק מזה של 'אורלי וגיא' (ערוץ עשר) עם 3.5%.

'העולם היום' (כאן 11) ניפקה 2.6%,

'ריקלין ומגל' (ערוץ 20) עם 0.9%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת הניבה 12.6% (323K),

מול אותה מהדורה ברשת עם 8.4% (213K)

(בחישוב מצרפי: 21% ו-536K).

חדשות עשר התחזקה במקצת ל-7.4% (211K),

חדשות הערב (כאן 11) ניפקה 4.3% (132K),

וחדשות ערוץ 20 עם 2% נאים (47K).

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    כאן 11 19/12/2018 08:29
    הגב לתגובה זו
    מובילים. קשת מוכרים לנו את המיץ של הזבל שום דבר חינוכי הכל אשלייה.
  • 1.
    ניב 18/12/2018 10:06
    הגב לתגובה זו
    ביחד עם הלקקן....
  • הלקקן השמאלני שלה מתחיל להיראות כמו אישה. זה מגעיל (ל"ת)
    לק לק 18/12/2018 14:47
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.