אחרי שממת החנוכה: כפולים וגוט טאלנט התחזקו ב-3 נק'
2 פרקים של הסדרה כפולים (קשת 12) הניבו 14.7% בקרב היהודים ו-364 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, ו-12.3% (317K), מול שיא עונתי לגוט טאלנט (רשת 13) עם 13.9% (377K) – כך עולה מנתונים ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מדובר על התחזקות של כ-3 נקודות רייטינג ל-2 התכניות ברצועת הפריים הראשונה, ביחס לשבוע שעבר – שבוע חנוכה הבעייתי מבחינת רייטינג.
2 פרקי הסדרה חברות (ערוץ עשר) בשידור חוזר, הניבו 4.9% (137K) ו-4.3% (122K), וצמודה אליהם - תכנית התחקירים זמן אמת (כאן 11) שניפקה 4.2% (84K). בערוץ 20 – שידור חוזר של יהודי עולמי קיבל 1%, ואחריו האולפן הפתוח עם 1% גם כן.
'חי בלילה' (קשת 12) - 8.1%, 'הצנרת' (רשת 13) - 7.1%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) - 6.5%, 'נקסט' (קשת 12) - 5.4%, 'הצינור' (ערוץ עשר) - 3.3%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) - 3.1%, לקט של 'מה נסגר' (כאן 11) - 2.8%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.2%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.4%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) ממשיכה להוביל עם 4.9% גבוהים,
מול 3.6% להעולם הבוקר (רשת 13),
ו-1.1% לבוקר אור (ערוץ עשר).
ראש בראש בפרה-פריים:
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 10.4%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 12.5%.
מנגד הניבה 'לפני החדשות' (רשת 13) 6.5%,
בפער גדול מ'אורלי וגיא' (ערוץ עשר) עם 3.9%.
'העולם היום' (כאן 11) הניבה 2.4%,
ו'ריקלין ומגל' (ערוץ 20) עם 0.6%.
בגזרת החדשות:
חדשות 2 בקשת רשמה נתון גבוה של 14.8% (362K), והיא המשדר המוביל אתמול בערב,
מול אותה מהדורה ברשת עם 8.2% (205K)
(בחישוב מצרפי: 23% ו-567K).
חדשות עשר הסתפקה ב-6.2% (194K),
חדשות הערב (כאן 11) ניפקה 4% (102K),
וחדשות ערוץ 20 עם 1.7% (34K).
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
