השקה פושרת לגוט טאלנט 2; 'זמן אמת' נחתכה בחצי בתוך שבוע
השקת העונה השנייה של גוט-טאלנט (רשת 13) הסתכמה ברייטינג פושר של 13.8% היהודים, ו-372 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. היה זה ערב שני ברציפות בו לרשת יש אירוע טלוויזיוני גדול לכאורה, כאשר גם שלשום לא הצליחה לרשום רייטינג גבוה – עם 12.7% לגמר משחקי השף קונדיטור.
מנגד הסדרה כפולים (קשת 12) ירדה ב-3 נקודות מפרק ההשקה לפני שבוע .(שידרה 2 פרקים ברצף – הראשון קיבל 16.2%, והשני -14.4%) - והניבה אתמול 13.2% (350K). 2 פרקים של הסדרה חברות (ערוץ עשר) בשידור חוזר, קיבלו 4.6% (129K) ו-3.4%, הרייטינג של זמן אמת (כאן 11) נחתך בחצי בתוך השבוע – מ-6.3% ל-3.1% (78K). ובערוץ 20: שידור חוזר יהודי עולמי ואחריה האולפן הפתוח עם 0.8% כל אחת.
והנה הרייטינג של 2 משחקי ליגת האלופות שהחלו ב-22:00 ושודרו בערוץ הספורט: פ.ס.ז' נגד ליברפול (ספורט 5) עם 4.4%, וטוטנהאם נגד אינטר (ספורט 5 פלוס) עם עם 2.6%.
'הכל אישי' (קשת 12) - 10.6%, 'הצנרת' (רשת 13) - 8.6%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 8.5%, 'נקסט' (קשת 12) - 5.1%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) - 4.8%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) - 3%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) - 3.2%, 'מה נסגר' (כאן 11) - 1.7%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.9%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.6%.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 3.7%,
ועקפה שוב את העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.6%,
בוקר אור (ערוץ עשר) ניפקה 1.6%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 11.4%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 13.4% - בערב חזק לפרה-פריים של קשת.
'לפני החדשות' (רשת 13) 5.3%,
'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) 3.5%,
'העולם היום' (כאן 11) עם 1%,
ו'ריקלין וסג"ל' (ערוץ 20) עם 0.4%.
בגזרת החדשות:
חדשות 2 בקשת קיבלה 14.1% (376K) – הנתון הגבוה ביותר אתמול בכלל,
מול אותה מהדורה ברשת עם 8.2% (216K)
(בחישוב מצרפי: 22.3% ו-592K).
חדשות עשר הסתפקה ב-6.5% (192K),
חדשות הערב (כאן 11) עם נתון חלש של 3.1% (87K),
וחדשות ערוץ 20 עם 1.4%.
- 5.מה הכוונה "צפייה נדחית עד 2 בלילה"? (ל"ת)יוני 03/12/2018 17:27הגב לתגובה זו
- 4.חדשות עשר גוססת 29/11/2018 14:32הגב לתגובה זוגולן יוכפז הביא אדם שלא היה מעולם עיתונאי לערוך מהדורה והתוצאות בהתאם. כישלון אחד גדול. רייטינג שנחתך בשני שליש. לא נורא בקרוב יעוף
- גולן עורך את המהדורה מא׳ וע ת׳ (ל"ת)אחת מבפנים 30/11/2018 09:57הגב לתגובה זו
- 3.את מי זה מעניין שקשת התרסקה , כאשר זמן אמת נחתך בחצי. (ל"ת)סמדר שילוני 29/11/2018 12:39הגב לתגובה זו
- 2.ערוצים לא מעניינים משעממים (ל"ת)רשת ועשר ייסגרו 29/11/2018 12:13הגב לתגובה זו
- 1.התאגיד ביזיון! (ל"ת)יוסי 29/11/2018 10:05הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
