יאיר לפיד
צילום: באדיבות כאן 11
רייטינג

5.1% לסרט על יאיר לפיד ב'זמן אמת' – שעקף את ערוץ עשר

הסרט של בן כספית הניב נתון נאה יחסית לכאן 11, ועקף את עשר ומשחק ליגת האלופות. תופעה ייחודית: אף תכנית פריים-טיים לא קיבלה אמש נתון דו-ספרתי
אלכסנדר כץ | (7)

הסרט של בן כספית על יאיר לפיד, הניב רייטינג שיא עונתי של 5.1% לתכנית זמן אמת של כאן 11 – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. בנוסף צפו בתכנית 109 אלף איש באוכלוסייה הכללית.

 

התכנית עקפה את הפריים של ערוץ עשר – עם שידור חוזר של 2 פרקי הסדרה חברות שהניבו 5% (147K) ו-3.6% (105K). הרייטינג של התכנית היה גם גבוה מזה של משחק ליגת האלופות בין מנצ'סטר יונייטד ליובנטוס (ערוץ הספורט) שרשם 5%, אבל יש לציין כי שידורו החל ב-22:00.

 

את הערב הוביל לקט של נינג'ה ישראל (קשת 12) – ששודר לקראת משדרי הגמר הערב ובמוצ"ש. הלקט אתמול הניב 9% (235K), והוביל לתופעה מעניינת: לראשונה בערב שידורים רגיל, אף תכנית בפריים-טיים לא קיבלה נתון דו-ספרתי. The four (רשת 13) קיבלה 7.1% (158K).

 

'הצנרת' (רשת 13) - 5.3%, 'שמיים פתוחים' (קשת 12) - 4.4%, 'נקסט' (קשת 12) - 4.5%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) - 4.2%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) - 2.7%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) - 2.5%, 'מה נסגר' (כאן 11) - 2.3%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) 0.4%.

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 4.2%,

חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 4%,

בוקר אור (ערוץ עשר) הסתפקה ב-0.8%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 9.2%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 12.2%.

'לפני החדשות' (רשת 13) הניבה 6.3%,

אורלי וגיא בשבע (ערוץ עשר) רשמה 4.3%,

'העולם היום' (כאן 11) זכתה ב-1.8%,

ו'ריקלין וסג"ל' (ערוץ 20) עם 0.9%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת קיבלה 13.5% (327K),

מול אותה מהדורה ברשת עם 8.5% (196K)

(בחישוב מצרפי: 22% ו-523K).

חדשות עשר התחזקה ל-7.5% (219K),

חדשות הערב (כאן 11) ניפקה 3.3% (76K),

וחדשות ערוץ 20 עם 1.3%.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    פחות מ 10% רייטניג . אפשר לסגור את העסק (ל"ת)
    כלכלן 11/11/2018 05:22
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ריקלין יחזור לעסקיו ה"משגשגים" וסגל מתפטר. שני כושלים (ל"ת)
    אבי בר 10/11/2018 23:38
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    the four תכנית מעולה! שיטת הרייטינג דפוקה (ל"ת)
    ירון 08/11/2018 09:54
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    נותנים בראש לתאגיד (ל"ת)
    אוהבים את חדשות 20 08/11/2018 09:45
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    נו באמת 08/11/2018 09:37
    הגב לתגובה זו
    זה השוס? 5 אחוזי רייטינג? זאת בדיחה
  • שחר 08/11/2018 17:59
    הגב לתגובה זו
    האמת שאם התאגיד היה מניב נתונים נמוכים בטלוויזיה ולא נותן ערך מוסף, לחלוטין זו הייתה בדיחה עצובה, אבל כיוון שהתאגיד מצליח בענק בדיגיטל (36 מיליון צפיות בפייסבוק וביוטיוב של כאן בכל הערוצים, מתוכם 15 מיליון רק בדף הפייסבוק הכללי של כאן רק באוקטובר) אני לא מודאג. להיפך. אגב, מי שכן צריך לדאוג הם הערוצים המיושנים שמנסים לסחוט את הלימון מהריאליטי עד הסוף, ולא חושבים על העתיד. לראיה - רשת וערוץ עשר שמנסים להתמזג. כך שהטלוויזיה כבר לחלוטין לא רלוונטית, וזה עניין של זמן עד שהיא תיעלם.
  • -- 09/11/2018 00:57
    סליחה על השאלה, עד כאן, חשיפות מסוימות של החדשות
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.