ערוץ עשר מנצח את רשת בזכות השקת בייבי בום עם 10.6%
השקת העונה החדש של בייבי בום (ערוץ עשר) רשמה נתון דו-ספרתי נאה של 10.6% במגזר היהודי ו-276 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מנגד הסתפקה הזדמנות אחרונה לאהבה (רשת 13) ב-8% (247K). מה שאמור היה להוות מקפצה – פריצה לבית האח הגדול בין השעות 21:01-21:07, ניפק רק 12%, וגם כך לא נמדד בצורה רשמית משום שהתכנית קצרה מ-20 דקות.
פרק סיום העונה של צומת מילר (קשת 12) רשם נתון נאה של 15.4% (454K), תכנית התחקירים זמן אמת (כאן 11) הניבה שיא רייטינג של 4.5% (101K), ואילו כולם ב-20 (ערוץ 20) הסתפקה כרגיל ב-1%.
'צומת מילר - סטנדאפ ופספוסים' (קשת 12) הניבה אפילו רייטינג גבוה יותר מפרק סיום העונה, כשקיבלה 15.7%, 'הכרישים' (קשת 12) רשמה 12.9%, 'חי בלילה' (קשת 12) קיבלה 8.8%, 'משפחה בשלט רחוק' (רשת 13) ניפקה 7%, 'הצנרת' (רשת 13) זכתה ב-6.3%, 'נקסט' (קשת 12) הניבה 6%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) קיבלה 5.8%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) הניבה 4.3%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) רשמה 4.1%, 'בחזרה אל הרגע' (כאן 11) קיבלה 2.7%, 'אומרים שהיה פה' (ערוץ עשר) ניפקה 2.5%, 'הפטריוטים' (ערוץ 20) קיבלה 1.1% ו'חדשות היום הזה' (ערוץ 20) עם 1.2%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) ממשיכה להינות מנתונים גבוהים במיוחד, והפעם 5.1%,
מול חדשות הבוקר (קשת 12) עם 2.6%,
ואורלי וגיא (ערוץ עשר) עם 2.4%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) רשמה 6.5%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 9.7%.
מנגד קיבלה 'לפני החדשות' (רשת 13) 4.8%,
ואילו 'הכל כלול בשבע' (ערוץ עשר) בפער לא גדול - 4.5%.
'העולם היום' (כאן 11) הניבה 1.9%, ואחריה 'והרי החדשות' (כאן 11) עם אותו נתון.
בגזרת החדשות:
חדשות 2 בקשת קיבלה 12.5% (333K),
מול אותה מהדורה ברשת עם 8.7% (230K)
(בחישוב מצרפי: 21.2% ו-563K).
חדשות עשר הסתפקה ב-7.8% (248K),
חדשות הערב (כאן 11) קיבלה 3.9% (94K),
ואילו חדשות ערוץ 20 מתאוששת מהשפל ערב לפני כן – ורשמה הפעם 1.4% (40K).
- 2.סורסקי 29/05/2018 17:05הגב לתגובה זויש יותר מדי אנשים בארץ,מחירי הדיור גבוהים מדי, יוצר מדי פקקים ועצבים. אל תולידו ילדים בשנים הקרובות.
- 1.החלפת האחות באח לא עזרה? שוב תחליפו? (ל"ת)רשת, אז החלפת האחות 29/05/2018 10:11הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
