דריכות שיא בשווקים: שימו לב לסקר האחרון שפורסם אתמול לגבי הבחירות בארה"ב

דונלד טראמפ, צילום: Getty Images Israel
לפי לא מעט פרשנים, הודעת ה-FBI ביום שישי בעניינה של הילרי קלינטון עשויה להיות אירוע שמשנה את יחסי הכוחות. סקרים לגבי השלכות אותה הודעה מפתיעה עדיין אין, אבל לפי סקר שפורסם אתמול (יום שבת), ניתן לראות שעוד לפני האירוע הדרמטי הזה - טראמפ סוגר פערים בצורה משמעותית.
סקר של הוושינגטן פוסט ו-ABC NEWS שפורסם ביום שבת הראה כי קלינטון עם 47% תמיכה מובילה ב-2% בלבד על טראמפ שזוכה ל-45% תמיכה. ונציין כי טעות הדגימה בסקר עומד על 3%. כלומר הפער הוא בתחום טעות הדגימה. מדובר בסקר שנערך בין הימים שני עד חמישי בשבוע שעבר, הודעת ה-FBI יצאה, כאמור, ביום שישי. סקר קודם של הוושינגטון פוסט ו-ABC NEWS שפורסם ביום ראשון בשבוע שעבר הציג פער אדיר של 12% לטובת קלינטון (ראו גרף). 
עם פרסום הודעת ה-FBI, שוקי המניות בוול סטריט עברו לירידות וסגרו באדום. סיבוב הפרסה הזה היה סממן ברור לחשש בשווקים מהאפשרות שטראמפ ינצח בבחירות  צמד הכלכלנים ג'סטין וולפרס ואריק זיטוויץ' פרסמו לאחרונה תחזית שצוטטה בכל העיתונאים המובילים בארה"ב לגבי תגובת השווקים הצפויה במידה וטראמפ מנצח - לכתבה המלאה  
שבוע המסחר בוול סטריט יפתח מחר כאשר עיני המשקיעים יהיו נשואות לסקרים הראשונים שיפורסמו וישקפו את השלכות הודעת ה-FBI. כך או כך, מד הלחץ צפוי להיות גבוה מאוד בימים שנותרו עד ליום שלישי הבא, ה-8 בנובמבר, יום הבחירות. בינתיים, מדד ת"א 35 +0.24% מדד ת"א 35 1,461.34 +0.24% מדד ת"א 35 בסיס:1,457.83 פתיחה:1,459.97 גבוה:1,464.6 נמוך:1,439.29 תמורה:1,714,908,672 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: המקומי מאבד 0.9% וניכר שהמשקיעים בישראל עצבניים לקראת הצפוי בימים הקרובים בוול סטריט. בתוך כך, צריך להגיד כי אלו הן מניות התרופות שמעיבות מאוד על המעו"ף כעת ומסיבות שקשורות לבחירות בארה"ב רק בעקיפין - לכתבה המלאה. עם זאת, כבר ראינו שהסוחרים בבורסה בת"א יודעים לאזן ירידות ביום נתון במניות התרופות, היום זה לא קורה. 

תגובות לכתבה(17):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    מניית מנקיינד טסה מחר בעז"ה
    יניב 30/10/2016 21:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    העיקר אני בפנים....
    סגור
  • 7.
    מניות הביו יטוסו מחר, הבורסות יירדו (ל"ת)
    לשים לב 30/10/2016 14:31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 6.
    אם סיכויי טראמפ גדלו אז מדוע מניות התרופות ממשיכות
    אנליסט עממי 30/10/2016 13:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לרדת? במצב כזה הן היו צריכות לטוס! מה שהוא כאן מסריח יש למי שהוא הסבר. ביזפורטל התעלמו מכך משום מה.
    סגור
  • נראה לי הסדר היה אחרי הסגירה, והסקטור הלוהט-מריחואנה
    לאנליסט 30/10/2016 14:35
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בכל מקרה. מניות הביו ירדו חזק מאד בגלל שקלינטון הובילה והצהירה שהיא תלחם בחברות התרופות להורדת מחירים. הסקטור היחיד שעולה חזק וימשיך לעלות הוא סטור מניות המריחואנה, מספר מדינות בארה"ב צפויות לאשר את חוקיות השימוש בעוד שבוע וחצי. אחת מהמניות המדוברות היום היא CBSI שיש לה את הרווח הכי גבוה כמעט בכל התעשייה ועדיין נסחרת נמוך יחסית לאחרות. רוב מניות המריחואנה עלו כבר בין 500-1500% בחוד חודשיים ואין להם בגלל רווח או בעלות חוב גדול.
    סגור
  • תיקון CVSI ולא CBSI
    לאנליסט 30/10/2016 15:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נקח לדוגמא את GWPH.שהרוב רואים בה כמובילה. והיא נסחרת בנאסדק בשווי של 2.5 מיליארד דולר. הדייוח האחרון הרוויחה רק 3 מיליון דולר(רווח גולמי). החברה השנייה מרוויחה חצי ממנה ונסחרת רק ב 35 מיליון.
    סגור
  • מניות התרופות תחת מגמה שלילית חזקה
    חנן 30/10/2016 14:09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    וישנם לכך כמה סיבות. אי לכך הבחירות בארה"ב לא משנות מהותית את כיוון מניות התרופות.
    סגור
  • 5.
    פרשת המיילים של קילנטון
    מיקו 30/10/2016 13:23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יש טעות בסקרים כי הסקרים הללו הם כלליים ויש לעשות סקר לגבי כל מדינה בנפרד בגלל שיטת האלקטורים הנהוגה בארה"ב .
    סגור
  • סקרים בכל מדינה עולים יותר כסף: לפחות 40,000 נישאלים
    שמטוב 01/11/2016 08:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל המישאלים כרגע הם של 500 עד 5000 נישאלים של כל המדינות יחד. חוץ מזה הסקרים מוטים (תניד אפשר להזיז 5 אוזים למעלה או למטה לפי בקשת אינטרסנטים). חוץ מזה יש טעות גסה בניתוח המצב. זה המצב: ====== 1. טראמפ כנראה זוכה. אילו הסיבות הסיבות: במצב הקיים - קלינטון הולכת לכלא בין אם מפסידה בבחירות או זוכה בבחירות. הליכת של הילארי קלינטון לכלא יהיה מהלך שיהרוס את מפלגת הדמוקרטים ל- 10 עד 20 שנה הקרובות. מכיוון שמפלגת הדמוקרטים לא מוכנה להתאבד למען הילארי קלינטון - הדמוקרטים יחפשו כל דרך להיפטר מקלינטון לפני הבחירות. ככל הניראה ברק אובמה ואשתו כבר לא יופיעו בשום אסיפת בחירות וכן לא יופיעו עוד מתמודדים. הילארי קלינטון חולה ולא יכולה להופיע לבדה באסיפות בחירות, גם לא תקבל סיוע לוגיסטי ממפלגת הדמוקרטים. התוצאה היא שתהיה החלשה מסיבית במסע הבחירות של קלינטון וכנראה היא תפסיד
    סגור
  • 4.
    נתונים שקריים
    בר 30/10/2016 13:18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כל הנתונים שמתפרסמים בארהב נועדו לתמוך בבחירת קלינטון אל תפלו בפח מצב הכלכלה שם על הפנים המערב חיי על חשבון המדינות העניות אין צורך להביא היום עבדים לארהב העובדים האלה הם עבדים במדינותהם הם עובדים בשכר כל כך נמוך
    סגור
  • במדינות העשירות המצב הכלכלי הירוד של אמריקה לא מורגש
    שמטוב 01/11/2016 08:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיין לכן הן עדיין תומכות בקלינטון. לדעתי בחלק מהמדינות העשירות, ניו-יורק למשל המענד של קחינטון יחלש והיא תפסיד שם. ההימור שלי: 60 אחוז טראמפ זוכה, 40 אחוז הילארי קלינטון זוכה ומודחת תוך שנה שנתיים וניזרקת לכלא. הרפובליקאים לא יסכימו שסגן הנשיא של קלינטון ימלא את מקומה, וידרשו הקדמת הבחירות (בחירות שנה לאחר התפטרותה). אם הדמוקרטים יסרבו להקדים את הבחירות הם ירוסקו בבחירות הבאות לשנים רבות, כי יטענו הם גנבו את הבחירות.
    סגור
  • 3.
    דריכות שיא ? ... רק בביזפורטל כאן בכותרות מפחידות ..כ
    רניאנו (מארה"ב ) 30/10/2016 12:50
    הגב לתגובה זו
    9 1
    אתר מצחיק חובבני... דריכות שיא במוחם הקודח של המדווחים והכתבים למינהם .. כאילו מה אם טראמפ נבחר זה סוף העולם והקץ על האנושות ...חחחחחחחחחחחחחחח.
    סגור
  • אין כמו ביזפורטל.קובר את THE MARKER
    שינשין 31/10/2016 22:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קובר את ה-קאקא-ליסט... רק ביזפורטל !!!!
    סגור
  • קבל עוד...חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    צודק בהחלט !!! 30/10/2016 13:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    בחירת טראמפ תטיס את מניות התרופות
    גיל 30/10/2016 11:49
    הגב לתגובה זו
    3 1
    טבע פריגו מיילן
    סגור
  • קדימה עם שגרירות USA לירושלים
    שינשין 31/10/2016 22:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קדימה טרמפ! תעיף את הפד המסריח ו המשומש לכל הרוחות.ביבי תמיד ממחזר את הפד שלו...וכך נשארנו עם ריבית קרובה ל-???
    סגור
  • 1.
    יעשו שם הכל בשביל בלאגן
    שחור בעיניים 30/10/2016 10:30
    הגב לתגובה זו
    1 3
    רק שלא תפרוץ שם מלחמת אזרחים ויכבו לכולנו את האינטרנט בגלל השטויות של האידיוטים שם
    סגור
  • בקרוב לא יהיה אינטרנט זה בטוח. חומר שיעבור זמנו
    אמת 30/10/2016 11:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כמו כל חומר בעולם .
    סגור