19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

12:41 פורסייט השלימה בהצלחה פיילוט נוסף בסין - המניה עולה 3.3% >>

10:56 באירופה - הדאקס מטפס 0.6%, הקאק עולה 0.4%

10:55 מניית מנדלסון תשתיות בולטת בעלייה של 3.4% במחזור חריג

10:55 הדולר מטפס 0.2% ונסחר סביב 3.53 שקלים

07:52 עליות באסיה - המדד בהונג קונה עולה 1%

07:51 הדולר נסחר ביציבות מול האירו ברמה של 1.194 דולר לאירו

07:51 הנפט נסחר הבוקר בצמוד לרמה של 50 דולר לחבית

16:20 מניית בית שמש השלימה טיסה של יותר מ-30% בשבוע >>

15:05 מניות שנסחרות בשיא: מיטרוניקס, אמות, חילן - צפו בטבלה >>

14:53 הגיעה ליעד: העלאת המלצה לשופרסל ל'תשואת שוק' >>

10:50 מיטב-דש במו"מ לרכישה פעילות הברוקראז' של בנק ירשלים >>

10:20 מנהל הלוקיישנים של "נרקוס" נרצח במקסיקו כשחיפש אתרי צילום לסדרה

08:41 איידיאו: התקשרות בעסקה לרכישת פרוטפוליו נכסי נדל"ן בברלין גרמניה

08:38 חמאס הודיע על פירוק ממשלת הצללים בעזה

08:30 רפי שדה חדל לכהן כמנכ"ל דן מלונות

20:16 ההימור המעניין והמסוכן שחברת בואינג עושה על קרן הפנסיה של העובדים >>

18:50 גולדמן זאקס חותך את תחזית הצמיחה של ארה"ב ל-1.6% בלבד

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

המפולת בטבע - ארביטראז' שלילי קיצוני במניה לקראת החזרה לת"א

גם מיילן ופריגו חוזרות עם פערים שליליים גדולים ויחד עם טבע צפויות ללחוץ חזק על המעו"ף
 |  52
לקראת יום א'
Share
זה ללא ספק ייזכר כשבוע הגרוע בתולדות חברת טבע. ענקית התרופות הישראלית פרסמה ביום חמישי בצהריים דו"חות מזעזעים לרבעון השני וגם חתכה את התחזיות להמשך השנה. בתגובה, מניית החברה רשמה מפולת דו-יומית של 34.5% ובכך מחקה למעלה מ-10 מיליארד דולר מהשווי וסגרה ברמת שפל של 14.5 שנים.


לת"א חוזרת טבע עם פער ארביטראז' שלילי של 18.3%, זאת לאחר נפילה של 18% ביום חמישי. משקלה של טבע במעו"ף ירד משמעותית בעקבות הנפילה ביום חמישי ועדיין עומד על 5.59%. כלומר בהתאם למשקלה ולשיעור הנפילה הצפוי, טבע לבדה צפויה לגרוע 1% מהמעו"ף ביום ראשון. כמובן שהארביטראז' הקיצוני בטבע ייצור 'פתיחה אנגלית' בת"א, כלומר עיכוב (מיותר לגמרי) של 6-8 דקות בפתיחה המסחר בשוק המניות וזאת בשל תנודה של מעל 7% במניית מעו"ף.

אבל טבע לא לבד, הדו"חות הגרועים של טבע העיבו מאוד גם על 2 ענקיות הגנריקה הנוספות במדד המעו"ף. מיילן שמשקלה במדד עומד על 6.61% חוזרת עם פער שלילי של 5.74% ופריגו שמשקלה 6.93% חוזרת עם פער שלילי של 2.6%.

הפער המשוקלל של המניות הדואליות על המעו"ף הינו שלילי כעת בשיעור של 1.5%, וזאת לאחר שביום המסחר האחרון צלל מדד המעו"ף 1.53% ורשם בכך את הירידה היומית החדה מזה חודשים ארוכים.

נציין כי ביום חמישי האחרון זינק מדד הבנקים בשיעור של 1% כאשר הסיבה היא כנראה פעולות איזון שביצעו סוחרי המעו"ף בניסיון להתמודד עם המפולת במניית טבע שלחצה את המעו"ף מטה. לא בלתי אפשרי שכך יהיה גם ביום ראשון ושהדבר יקפיץ את מדד הבנקים לשיא כל הזמנים.עוד בגיזרת הדואליות, סלקום חוזרת עם פער חיובי של 4% וזאת לאחר שהמניה זינקה 3.25% בוול סטריט ברקע לדו"חות החברה לרבעון השני שפורסמו בטעות. סודהסטרים חוזרת עם פער חיובי של 8.4% לאחר שזינקה ביום חמישי בוול סטריט בתגובה לפרסום הדו"חות וביום שישי סגרה בשיא של כמעט 3 שנים. פריון חוזרת עם פער שלילי של 12% אחרי שפרסמה דו"חות ביום חמישי וצללה בוול סטריט.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

52 תגובות ב-34 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
34 משה 06/08/2017 08:08 בזק
בזק כסף על הריצפה ראו כתבה במעריב של יהודה שרוני.
33 משה 06/08/2017 07:58 פרוטרום
שימו לב למניית פרוטרום עוד מעת תקפוץ מעלה עם דוחות ועסקאות טובים מאוד
32 משקיע 05/08/2017 23:45 בעל אופ פוט של טבע
אשמח לעזרה אמיתית - קניתי אופציית פוט על טבע לאוגוסט בסכום 430 שח. אופציית פוט 11500. נה המכפיל של כל נקודה באופציה ? האם 10 אגורות? שקל ? 10 שח? כלומר אם השער בפקיעה יהיה 9000 זה אומר שאני ארויח בפקיעה 2500 שח? חייב תשובה!
31 ר.ב 05/08/2017 22:29 עכשיו אתם מבינים למה הטכני שווה לתחת ..הגאון אמר בזמנו
תחתית ...מאז ירדה עוד עם מחר 30 אחוז בנפט אמר 30 דולר עלה ל 50 דולר ועוד להגיד לא עולה כסף
30 שמול 05/08/2017 22:28 האם פעולת בתי ההשקעות לאיזון ירידת טבע והעלאת שערי מני
מניות הבנקים הינה חוקית???
29 לסגור הרשות לנ"ע 05/08/2017 21:17 דוחות סלקום יצאו בטעות זה משחק מבויים
בטח המעופניקים דאגו לזה קצת לאזן את טבע גם סודה סטרים ובזק ובנקים הרשות לניירות ערך זה ביזיון מתמשך
28 עודד 05/08/2017 19:05 פירסום דוחות סלקום בטעות?
עברה חמורה לחוק ניירות ערך אנשים ניצלו הטעות לרווח ללא תכובה של שום גורם
27 אלכס 05/08/2017 18:32 מדובר על טבע 5$ - 6$
5$ - 6$ אני קונה, מי מוכר?
26 אלכס 05/08/2017 18:30 במחיר 5$-6$ אני קונה
מי מוכר?
25 התחליף לטבע 05/08/2017 15:54 אופקו, כיל, טאואר ומניות הבנקים (ל"ת)
24 טאואר 05/08/2017 15:53 ומה עם טאואר מחר היא מזנקת או רק הבנקים הארורים (ל"ת)
23 אינסטלטור מומחה 05/08/2017 15:47 זה ממש לא כוננות ספיגה כי זאת כוננות ספיקה
פשוט..הצנרת אפילו כמה שהיא בעלת קוטר ענק לא תוכל לעמוד בכמות הסםיקה של הגארבאז' שיוזרם דרכה ותיקרוס לתוך עצמה. שנים של הזנחת הצנרת עלולה לגרום לאסון אקולוגי שיחד עם פליטת גזי חממה שנקבעו על ידי ועידת פריז תביא לוורסה הרס וחורבן אבל אני מ'כפת לי אני יש לי פורסייט ואינסוליין ואפילו גבעות שלא יכולה לרדת יותר מזה
22 טאואר 05/08/2017 15:46 ומה עם טאואר מחר היא מזנקת או רק הבנקים הארורים (ל"ת)
21 טבע 05/08/2017 15:25 ללא ספק תימכר בקרוב. רק יעיפו את המעפנים הזקנים משם
עם הכשלון שלהם וחוסר הכישרון לנהל את החברה ביום ראשון ניסנקורן יאחד את העובדים להפגנה גדולה לפני הפיטורים הגדולים . והדירקטוריון יעוף לקיבינימט לא יתכן שאותם אנשים שהביאו את החברה לגיהנום הזה ישארו בעלי המניות צריכים לעמוד על הזכויות המינימליות שלהם שהאשמים יעופו ומיד
20 אסתר 05/08/2017 14:37 וכרגיל הפתיחה תידחה ב 10 דק
כדי לתת למשקיעים שהות לחשןב אם רוצים למכור טבע. רק בישראל
19 אמיר 05/08/2017 14:18 אני בשורט טבע שורט כיל שורט אל על (ל"ת)
SDSD 06/08/2017 08:46 אני בשורט בכלל (ל"ת)
BB פלא תקשורתי 06/08/2017 09:26 גם אני בשורט על המדינה... (ל"ת)
18 קובי 05/08/2017 14:17 בזק הזזדמהוצ קנייה לא אבע בזק לא אל על לא כיל (ל"ת)
17 קובי 05/08/2017 14:17 תירצה או ו לא הבנקים יעלוואלנוי תעלה כיל תרד (ל"ת)
16 SAB 3 05/08/2017 11:54 פרסומות
טבע בדרך למחיר 13 דולר שלא יעבדו אליכם ,שסכין נופלת היא נעצרת רק ברצפה ולא בשולחן. מעוף שלב א 1350 שלב ב תוך חודש 1190 ולאחר מכן שנת 2008 ולמטה . שוק של נוכלים שמאמינים רק בעליות שכאילו הכל טוב בעולם . בורסות מתואמות אירופה ארהב וישראל תזכרו מה שפרנקו אמר
15 שלמה 05/08/2017 11:42 סאני תקשורת לפני דוחות חזקים מאוד...בהצלחה לכולם (ל"ת)
בני 05/08/2017 20:57 מתאים לי שער 600 אחרי דוחות (ל"ת)
14 רב סרן שמ 05/08/2017 11:22 מקורבים לחברה ידעו והרוויחו בגדול מיליארדים בשורט..!!! (ל"ת)
13 חייזר 05/08/2017 10:32 אין שום קשר
לתוצאות טבע. פשוט חברה זרה שמשקיע בישראל דרך מניות בנאסדק יצאה מהפוזיציה בגלל חקירות ראש הממשלה. פעם היו קונים בנקים עכשיו הם קני טבע בעיקר כי היא נסחרת בנאסדק בדולר והווליום שם גדול יותר.
12 לא להתרגש 05/08/2017 10:20 רמי לוי בסוף יקנה את טבע ויהפוך אותה לסופרמרקט לתרופות
ותמרוקים וחומרי ניקוי בלוגו רמי לוי מדליק המשואה
אחמד החמוד 06/08/2017 09:27 ויאגרה בשקל?...מתאים לי! (ל"ת)
11 אבשלום 05/08/2017 09:58 טבע בדרכה למדד היתר!!!
ללא סחירות ללא עניין בחשכה מוחלטת
10 המבין 05/08/2017 09:37 מודיעין וגלוב בדרך למעלה
מודיעין יש סימני נפט בקידוח ובגלוב מתחילים במבחני ההפקה
9 אסף 05/08/2017 09:31 יהיה רגוע, איזון של שאר המדדים (ל"ת)
8 איזון 05/08/2017 08:12 לפחות אני יתאזן במניות הפיננסים והנדלן שלי (ל"ת)
Sdsd 05/08/2017 15:48 אחרי טבע:הבנקים. (ל"ת)
בני 05/08/2017 14:05 לך תמכור עגבניות יא בסטיונר ! (ל"ת)
ח 05/08/2017 11:31 אתאזן! תלמד עברית! (ל"ת)
לאיזון 05/08/2017 11:09 אני מה..? (ל"ת)
7 קובי 05/08/2017 07:31 לא נורא הבנקים יטוסו בזק תיקפוץ ויתאזן (ל"ת)
שימו 05/08/2017 11:08 לקובי
נורא היית רוצה נכון?
6 טאואר 05/08/2017 07:07 אין שום סיבה לירידות הדוח היה טוב והמניה ירדה . מוזר (ל"ת)
משה 05/08/2017 21:43 יש לקרוא את האותיות הקטנות גם (ל"ת)
5 טבע 05/08/2017 07:06 הכלכלנית הלאומית יחימוביץ עם ניסנקורן אמרו שלא ירשו
לפטר עובדים בטבע והם יעשו מהומות. רואים כמה היא "מבינה" והיא זאת שהתערבה בכיל והפגינה עם לפיד עם העובדים ובגלל יצר ההישרדות של ביבי הכל קרה כרצונה . ומניית כיל צנחה מהשיא 80 לשער 16 וכולם שכחו את הנזקים הגדולים שהיא עשתה לכוולנו וגם כחלון ההרסני שר המיסים והדירות נמנע בגז והכביד ידו על התמלוגים בכיל . אבל אף אחד לא מעז לכתוב משהו נגד ההחלטה שלא למכור את כיל . לפיד אף עולה במנדטים ורק את עידן עופר מקללים אז שימשיך ככה וכל הבורסה תתרסק 90%
4 הפוך על הפוך 05/08/2017 02:37 המעוף פותח בעליה לרמת 1423.
בנקים וכל שאר המניות טסות.
שימו 05/08/2017 11:07 נורא היית רוצה נכון? (ל"ת)
3 האמיתי 05/08/2017 02:28 לעצןר את המווסתים בבנקים
זוהי ההזדמנות של הרשות לניירות ערך פעם אחת ולתמיד לראות מי מזרים ביקושים איפקטיביים לבנקים ולעצןר אותו על הרצה ומסחר ברמייה נראה אותם סוף סוף מי שתומך שיכתוב
דגדג 05/08/2017 16:01 החמצן.
אכן הבנקים מנופחים. לבסוף : פיצוץ אדיר.
צוף 05/08/2017 10:35 נראה לך חחחח (ל"ת)
2 ג'יסון 05/08/2017 01:38 כמו שנאמר "אדון מנכ"ל ודירקטורים, תנערו את האבק מ....
פוליסות ביטוח דירקטורים ונושאי משרה, אתה הולכים לחטוף מכל כיוון אפשרי. צמד המילים "תביעה נגזרת", "חובת זהירות" ועוד מונחים כאלה המתאימים לחברות המאוישות בלוזרים כמוכם יופיעו הרבה על דפי העיתון. מעלתם באמן הציבור, מעלתם בכספים שלנו. מקומכם בבית המשפט המחוזי ובחקירה ברשות ניירות ערך.
מרקו 05/08/2017 11:07 לגיסון
אתה מרוגז כי הפסדת כמו כל עם ישראל. אבל רדיפת הנמהלים לא נכונה ..היה פה צירוף צקרים קטלני שאף הוזהרנו פה בפרוש לפני שנתיים בשיא ולא האמנו ראה גם אןפקו מייאלן ופריגו
1 יוסי 05/08/2017 00:49 בקרוב טבע תהיה במדד היתר (ל"ת)
שלומי 05/08/2017 08:54 טבע
סביר להניח שהיא לא תהיה בכלל
תהיה בוודאי 05/08/2017 11:04 אבל
ברשימת שימור ליד גבעות
לא בדיחה 06/08/2017 06:27 הפסדתי את התחתונים ,קוסאומו טבע (ל"ת)
אתא ז' 06/08/2017 09:29 טבע לא מוכרת תחתונים, התבלבלת אח שלי... (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש