21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

עסקת ענק לנייס: רוכשת את inContact בכמעט מיליארד דולר: "המהלך המשמעותי בשוק מזה שנים"

ברק עילם, מנכ"ל נייס: "חיבור חסר תקדים זה הינו במוקד החזון שלנו להפיכתו של מרכז השרות ל Experience Center"
 |  1
נחמד לה
Share
חברת נייס הודיעה היום כי נכנסה להסכם לרכישת חברת inContact (סימול בנאסד"ק: SAAS), הספקית המובילה בשוק מרכזי שירות לקוחות בענן ב-940 מיליון דולר. שתי החברות הנ"ל חוברות יחד לספק לראשונה מערכת משולבת ומקיפה למוקדי שרות לקוחות בענן.


על-פי תנאי ההסכם נייס תרכוש את inContact עבור 14 דולר למניה במזומן (החברה נסחרת לפי 9 דולר בנאסד"ק, מה שמהווה פרמיה ענקית של 55%). נייס מתכננת לממן את הרכישה מקופת המזומנים שלה ולקיחת חוב של עד כ- 475 מיליון דולר. העסקה צפויה להסגר לפני תום 2016, בכפוף לקיומם של תנאים מסוימים, הכוללים קבלת אישורים רגולטורים ואישור בעלי המניות של inContact. 

מניית נייס (+0.42%) נייס 28,410 +0.42% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי נייס בסיס:28,290 פתיחה:28,450 גבוה:28,480 נמוך:28,090 תמורה:13,539,785 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות , שפתחה את יום המסחר בירידות של מעל ל-2%, עולה כעת במעל ל-1%. עם זאת. בשל האפסייד הענק אותו מעניקה נייס ל-inContact, ושימוש בלפחות 465 מיליון דולר במזומן - יהיה מעניין לראות את תגובת השוק בניו-יורק לעסקה הזו.הרכישה יוצרת לראשונה חברה אחת המציעה בצורה אחודה תשתית שרות לקוחות בענן משולבת עם מגוון יישומי WFO  ואנליטיקס, ותציב את החברה בראש ספקי מוקדי שרות הלקוחות בענן.
 
לפי הודעת החברה, החיבור הייחודי של תשתית ויישומים מקדם את הפיכתו של מוקד שרות הלקוחות ל Experience Center. מה שיאפשר חיבור מבוסס אנליטיקס מתקדם של לקוחות, עובדים וערוצי תקשורת בצורה שמתמקדת בהתאמה אישית בזמן אמת ומענה להעדפות המשתנות של הלקוחות.
 
ברק עילם, מנכ"ל נייס: "היום אנו יוצאים למהלך המשמעותי ביותר בשוק שלנו מזה שנים, עבור נייס ועבור עולם שירות הלקוחות. יחדיו, נייס ו -inContact ממציאות מחדש את מושג שירות הלקוחות באמצעות השילוב של יישומי אנליטיקס ומרכז שרות הלקוחות הטובים ביותר עם תשתית מוקד הלקוחות בענן. חיבור חסר תקדים זה הינו במוקד החזון שלנו להפיכתו של מרכז השרות ל Experience Center. אני נרגש לקראת רכישה חשובה זו שתבסס את מקומה של נייס כמובילת השלב הבא בהתפתחות שרות הלקוחות".מתחילת השנה עלתה מניית נייס בכ-10%, והיא נסחרת לפי שווי שוק של 14 מיליארד שקל. בשנתיים האחרונות טסה מניית החברה במעל ל-90%. משקלה במדד המעו"ף עומד על 7.25%.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

תגובה אחת בדיון אחד

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
1 משקיע 18/05/2016 13:45 נייס הופכת לגורילה
מקווה שכגורילה מובילה בתחומה תהיה לה הצלחה מרשימה.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש
כל הזכויות שמורות לחברת ביזפורטל בע"מ מקבוצת קו מנחה © |תנאי שימוש | לאתר אקטיבטרייל
לחץ לביטול הצגת המידע המורחב על מדד/נייר בבר המדדים, לחיצה נוספת תשיב את המידע.