09:45 הדולר מוסיף 0.1% ונסחר סביב 3.49 שקלים

09:12 דיווח: נבדק חשד לפלילים נגד יו"ר הקואליציה דוד ביטן >>

08:27 אסיה: הניקיי עולה 0.25%, סיגפור יורדת 0.45%

08:26 מרים נאור לקראת פרישה: "לא ניתן לאיים על בית המשפט"

08:24 חיפה: אזעקה תישמע בשעה 10:05 במסגרת תרגיל צבאי

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

אחרי ציון קינן, גם המשנה למנכ"ל לאומי מתפטר - בגלל שכר הבכירים

מהודעת הפרישה: "חוק שכר הבכירים משדר מסר נוראי, כאילו המערכת הפיננסית היא אויב". על כמה עמד שכרו?
 |  169
כדור שלג?
Share
נראה שהמצב הופך לתופעה, אחרי ציון קינן, הבוקר מודיע המשנה למנכ"ל בנק לאומי (-0.31%) לאומי 1,925 -0.31% 10:02 24/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי לאומי בסיס:1,931 פתיחה:1,925 גבוה:1,929 נמוך:1,923 תמורה:2,227,628 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות דני צידון על התפטרות. ובעוד במקרה של קינן לא הייתה התייחסות ספציפית לעניין שכר הבכירים ("החלטתי שזה הזמן לפנות לאתגרים עסקיים חדשים") למרות שלכולם היה ברור הקשר, במקרה של צידון הבנק מודיע בצורה ברורה שסיבת ההתפטרות היא חוק שכר הבכירים וצידון בהודעת ההתפטרות שלו תוקף באופן החריף ביותר את חקיקת החוק ומזהיר מהשלכותיו. כמו קינן, גם צידון מחליט להתפטר כאשר הוא בן 60. 


צידון ששימש כמשנה למנכ"לית, וראש חט' שוקי הון, בנקאות פרטית ואסטרטגיה בלאומי משנת 2013, מכהן בתפקידי ניהול בכירים בלאומי מאז שנת 2004, ושימש כראש מערך אסטרטגיה ופיתוח עסקי וכראש החטיבה לשוקי הון. רק בתחילת 2015 מונה צידון גם לעמוד כראש החטיבה הבנקאית בבנק. וכך, תוך זמן קצר מחקיקת החוק, הודיעו שניים מהבכירים ביותר במערכת הבנקאית הישראלית על התפטרות. עם זאת, נציין כי בינתיים התופעה נוגעת בעיקר לאלו שנמצאים לקראת גיל הפרישה. 

עלות העסקתו של צידון בשנת 2015 הסתכמה ב-4.7 מיליון שקלים (כולל מרכיב מניית של כמעט 2 מיליון שקלים), גידול משמעותי לעומת עלות העסקה של 2.55 מיליון שקל ב-2014. 

צידון בהודעת הפרישה: "החלטתי לפרוש נובעת מאופן חקיקת חוק שכר הבכירים. חוק זה שעל סבירותו תעיד ההיסטוריה של ישראל בשנים הקרובות משדר מסר, שהוא נורא בעיני, כאילו המערכת הפיננסית הינה אויב הציבור ולכן היא מותרת בפגיעה. מערכת פיננסית איתנה, מקצועית וחדשנית הינה תנאי לקיומה של כלכלה בריאה וצומחת. מערכת כזו לא תצמח בערוגת החוק הנוכחי".

רקפת רוסק עמינח: "פרופ' דני צידון הוא תמיד האיש הנכון במקום הנכון עם החכמה, המסירות , היצירתיות, ההבנה העסקית והניסיון הייחודי שלו. אין ספק שתרומתו של פרופסור צידון לקבוצת לאומי הינה מכרעת. ניסיתי להניא אותו מהחלטתו אך לצערי מאמציי לא צלחו. בשמי ובשם הנהלת לאומי אני מודה על שותפותו בעשייה ייחודית ארוכת שנים בבנק לאומי ועל תרומה מכרעת להצלחותיו של הבנק".
 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

169 תגובות ב-150 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
150 שאול 01/05/2016 09:22 צבועים ושקרנים- פיצויי פיטורין
כולם מטומטמים? בכחצי שנה הקרובה נראה עוד 20 בנקאים שמתפטרים, כולם יגידו בגלל הרדיפה, בגלל ה... הכל קישקוש- פשוט החוק יגביל את שכרם ושהם ילכו הביתה עוד שנה, שנתיים שלוש 10, הם יקבלו פיצויים לפי שכר אחרון כפול מספר השנים כאשר זה נמוך משמעותית מהשכר העכשוי כפול השנים אז למה לחכות? הכל קישקוש...
149 יחטפו אותם בעולם? 24/04/2016 11:36 מה יעשו? עוד בית השקעות (ל"ת)
148 קמאמיל 24/04/2016 10:19 הכותרת שגויה. בזכות! לא בגלל (ל"ת)
147 ירושלמי 23/04/2016 21:59 חזיר חוצפן ופרזיט צריך לשלוח לו הודעה שלום ולא להתראות. (ל"ת)
146 לא נורא, גם לנו 23/04/2016 18:23 מסכן.בטח יש לו המון התחייבויות והפתיעו אותו (ל"ת)
145 רפולי 23/04/2016 13:27 הצעה - חרם על החברה שבעתיד יעבוד בה !
איך לא חשבתם על זה קודם ? אני מצפה לשמוע על עוד כמה זיבלונים שיפרשו. רק תניחו לנו לנפשנו.
144 רוני 23/04/2016 10:53 הוא היה רגיל לקנות כל חודש דירה, אם השכר החדש הוא לא ..
הוא לא יעמוד בזה
143 רוני 23/04/2016 10:51 כותרת טיפשית ומגמתית, שני בכירים התפטרו... נו באמת
יחליפו אותם בקלות .... ואפילו בעשירית מהשכר ובכבוד רב. 400 אלף ש״ח בשנה. יהיו הרבה קופצים מוכשרים
142 אבררום 22/04/2016 16:52 התפנה תפקיד. תנאי קבלה-לא חזיר. (ל"ת)
141 תביאו ניהול מקצועי 22/04/2016 16:02 כמה חזירים הולכים הביתה ממש רעדה האדמה. לא מתרגש (ל"ת)
140 ניר 22/04/2016 16:01 חזירים נמאסתם
אחרי שגרף עשרות מיליונים על חשבון האזרח הקטן אך הוא לא מתבייש!! הלוואי שרקפת תלך גם!! מלוואים לתייקונים ועושקים את האזרח הקטן די לחלמאות. יש לי חשבון בלאומי ואני שמח שהוא התפטר אף מנהל לא שווה את השכר הזה!!
139 ישי 22/04/2016 15:32 ממש להזיל דמעה על ההתפטרות...
עדיף שישב בבית ויפסיק לגזול את הכסף של כולנו
138 אזרח 22/04/2016 14:59 החוכמה אלכם כאילו שנבראתם עם יהלום על הקצה
היה לך פשוט מזל ,מעט חוכמה הרבה קשרים כדי להתברג לצמרת ולהרוויח משכורות שגם עם חצי מהם משהו כדוגמתך היה מספיק לו אבל אתה כמו חבריך שחושבים שנולדתם בני אילים אתם צריכים לאכול עם שתי מזלגות ושני סכינים תסתפקו במעט ,אתם לא המצאתם כלום וזה לא חנות המכולת של האבא שלכם יגיעו אנשים צעירים ממכם ורעבים שיעשו את העבודה בפחות מחצי שכר ,תתעופפו לנו מהחיים ואל תפחידו אותנו בסיסמאות ,תסתכלו מסביבכם ותבדקו עם איזה משכורות אנשים מוכשרים ו משכילים מקבלים היום .תתבישו ועופו לנו מהעינים -בושה
137 יוני 22/04/2016 14:53 הלך אחד, יבוא אחר
חושב שהשמש זורחת לו מהתחת? יבוא מישהו לא פחות טוב שמוכן לשכר גבוה מאוד רק קצת פחות חזירי
136 דרווין 22/04/2016 14:33 אבולוציה
חוק הטבע - חזירים שמנים נשחטים , חזירים קטנים משמינים וחזירות לעולם נשארת .
135 אברום 22/04/2016 14:05 כל המגיבים לכתבה ראויים לתפקיד. ויעשו אותו בנאמנות אמת!
לא כדור שלג ולא גרביים...כותרת מטופשת וממש לא ענינית,
134 מישל 22/04/2016 13:28 צידון- לך ! יש מחליפים לא פחות טובים ממך
מציע לכל הבכירים שיפנו את מקומם למוכשרים אחרים שישמחו לרמות השכר החדש
133 בא 22/04/2016 12:01 יצורים כמוך הם האוייב . אני רציני . (ל"ת)
132 לוך 22/04/2016 09:59 המשנה מתפטר
טובים ממך הלכו בית הקברות יש הרבה אנשים שהלכו גם ברני מיידוי הגאון הלך
131 בא 22/04/2016 09:51 היצור הזה בן 60 ,ולכן הוא צריך להכנס ליוטיוב מוות קליני
באנגלית ועברית ולראות כמה למטה הוא הולך להגיע , מושחת שחושב רק על עצמו , כאילו הבנק מדפיס את הכסף ,ולא מדובר בכסף של אנשים קשי יום . כמה נישאר לו אולי 20 שנה מקסימום . תהנה מהחיים .
130 בא 22/04/2016 09:46 זה מנותק ומושחת , זאת ההוכחה שהמהלך היה מוצדק ,
חבל שלא עשו את זה מיזמן . וליצור הזה רשום גיהנום על המצח , למה הוא צריך כסף , למטה הטיפול בחינם .
129 רחמים 22/04/2016 09:09 יש לכם טישו?
פקיד בבנק נותן יותר הבודה מהמנוול הזה... יאללה שילך...
128 אחד העם 22/04/2016 07:32 בעקבות האירוע יושבים שבעה על לכתו של שמש העמים
כוכב השביט והאיש שאין בלתו ואין בלבדו בביתה של הברונית, מאור בגולה, רקפת רוסק עמינח ברמת השרון
127 אין רווח אם השוק רע 22/04/2016 05:34 אז למה לוקחים לעצמם קרדיט
במצב היום כל מטומטם מרוויח.נראה בנק שמרוויח כאשר הכל יקרוס..
126 אם ההנהלה תתפטר 22/04/2016 05:28 ואם הרווח יירד נשלם לכם עוד 500000000 לשנה
הרווח רק יעלה כל שנה ולא משנה אם ההנהלה תקח 20% מהרווח הגולמי או 4% מהרווח הגולמי
125 לך ואל תחזור 22/04/2016 05:26 לא נתגעגע לאף חצוף
סגירת סניפים במסגרת "התייעלות" נועדה לרווח קצר טווח וכל החוכמה של ההנהלה זה משחקים חשבונאיים ותיכמון וכיבוס מילים
124 הרווחים טסים בכל מצב 22/04/2016 05:21 לא משנה מי בהנהלה
הבנקים מנוהלים לפי הוראות הרגולטור כך שאין באמת נהול ולראייה הרווחים רק עולים או יורדים לפי מצב השוק ואינטרסים חשבונאיים
123 לקוח לאומי 22/04/2016 01:05 עיננו פונות לגב' רקפת רוסק עמינח
היא הראש של הבנק תרתי משמע ותקוותי שהיא תמשיך להוליך אותו לפסגות חדשות. חג כשר ושמח לכולם.
122 ארי 22/04/2016 00:10 חי בעולם אחר
מסכים שלמי שמניע גלגלי המשק מגיע יותר השאלה כמה יותר ? פי 10 ? פי 100 ? פי 1000? מה אין גבול ?
121 אם הניתוח שלו אומר 21/04/2016 23:57 שחוק שכר הבכירים משדר מסר נוראי כנראה
שהוא כבר היה צריך ללכת ולפנות את המקום לצעירים נמרצים ומוכשרים. אם הבכירים רצו שיעריכו אותם היו צריכים בעצמם להוריד את השכר המוגזם ולהתבייש לקחת כזה שכר. כשאין בושה והגרידיות שולטת כי אפשר אז צריך רגולציה. יש הרבה כלכלנים מוכשרים שלא מרוויחים כמוהם ויכול להיות שהתרומה שלהם לבנק גם היא גדולה. אף כלכלן הוא לא גאון הדור. ואם מדענים שמחוללים שינויים יכולים להסתפק בהרבה פחות מהם. אז קצת פרופורציה.
120 טלי 21/04/2016 23:03 די לבדיחה , לא טוב לכם?לכו הביתהומיד! על כל אחד שילך י (ל"ת)
119 שמש העמים. כדאי 21/04/2016 21:43 יום שחור
חשבתי שהשמש זורחת במזרח. מסתבר שהיר זורחת מהתחת של צידון
לך תדע מה עוד קורה ש 22/04/2016 05:32 לדעצי השמש כן זורחת במזרם וצראה שהרווחים ימדיכו להסוק
שכר חזירי לא מוצדק.הם ירוויחו או יפבידו לפי מצב השוק
118 חוצפן 21/04/2016 21:36 אדם חוצפן עשה מליונים על חשבוננו,הגבלת השכר צריכה
לחול רטרו אקטיבית. אדם בלי בושה.מה הוא חושב שהוא המציא את גלגל הכסף?? פשוט לקח את כספנו.
117 איציק 21/04/2016 21:01 אל תדאג...יש הרבה אנשים שיכולים להחליף אותך.!!! (ל"ת)
116 גידי 21/04/2016 19:47 את כל הכסף שעושקים מאיתנו מחלקים ביניהם -מושחתים (ל"ת)
115 putz 21/04/2016 19:42 גנב בן גנב
ממש אויב-צבוע 100%: מה בלי 4 מיליון הוא לא יעבוד לטובת הבנק? חזיר אין מילה אחרת. שילך לעז.... לכול הרוחות-דגנראט
114 אחת העוולות הגדולת 21/04/2016 19:02 הבנקים עושקים את הציבור ומחלקים לכל עובדיהם שכר חלומי (ל"ת)
113 סונדרס 21/04/2016 18:41 נעשה לו יום סרט שיגמור את החודש (ל"ת)
112 אזרח 21/04/2016 17:36 משכורת חזירית
עם כל הכבוד לפרופסור צידון , האם הוא רוצה לרמוז ,שאין איש מלבדו שיכול לשרת את הציבור בבנקאות באותה מידע וידע , ובפחות משכורת חזירית , האם הוא חושב שהעולם העסקי בנקאי לא תתקיים ,ללא מגע קסם של פרופסור צידוןןןן
111 לקוח 21/04/2016 17:00 לעצור חזירות
מה הם שווים כל אלה מנהלי בנקים ? מה הם המציאו ? שיטות לעשוק לקוחות - לקחת מהם יותר ולתת פחות . למעשה הם בעיקר מרוויחים על לקוחות ובעסקים אחרים נופלים בפח ומשכורות עתק קבעו לעצמם . הם לא שווים משכר פי 10 של פקיד זוטר בבנק .
חיים 21/04/2016 18:27 אתה מגלה בורות מדהימה !
אנשים כמו צידון זהו כוח המניע של הבנק. בלעדי אנשים כמוהו, אתה ואני נשלם יותר עמלות ואני חותם לך על זה . הרי כל הדילים והאסטרטגיות של אנשים כמי פרופ' צידון הם מבצעים ,זה להגדיל את הכנסות הבנק ולהקטין הפסדים. כסף מזומן בבנק שאין לו "כוח מניע " אין לו תועלת ולפעמים גורם גם להפסדים. שנופלים עליך ועל כל לקוח בתור הגדלת עמלות .
צבי 21/04/2016 20:04 אתה מגלה בורות סופר מדהימה
כנראה שאתה איש מ"טעם" או אחד ממקבלי המשכורות כאלה, או הנך בור בנושא בנקאות.
110 שפוי 21/04/2016 16:12 אתם עוסקים בטפל העיקר קריסות קריסות קריסות (ל"ת)
109 שפוי 21/04/2016 16:11 לפחות אתם מתכוננים הם לא עוזבים סתם (ל"ת)
108 צבי 21/04/2016 16:10 כדור שלג - דני צידון
אדון צידון, כמוך ישנם אלפים במחירים זולים בהרבה ממך. אין הצדקה לשכר כזה. אם אתה שווה ואחרים כמוך, צאו לארה"ב, נראה מי יקבל אתכם. רק שני אנשים ראויים לשכר כזה במערכת הבנקאות שהוכיחו את עצמם והם: הנגיד פרנקל והנגיד סנלי פישר. ראה היכן הם כיום. תפסיקו להתבכיין.
107 יורם 21/04/2016 14:51 פרישתך רק מגבירה את תיסכול הציבור ומעצימה את הכעס
בינינו החוק לא מעניין אותך, מה שמעניין אותך זה הכסף. לא מספיק לך 2.5 מיליון ש"ח כשהעובדים בבנק שלך נלחמים כל חודש על לגמור את החודש? מאיפה עזות המצח הזאת? החברה הישראלית מבקשת צימצום בפערים ויותר שויון. שב בבית אל תעבוד לא שווה לקום בבוקר בשביל 2.5 מיליון שקל צודק. ודרך אגב צימצום שכר הבכירים נותן לכם הזדמנות פז להתייעל. תחלקו את הכסף למנקים של בנין ההנהלה. תרומת העובדים לצמיחת הבנק גדולה שבעתיים מתרומתך ולכן את מה שלא תקבל תן להם כי לך יש מספיק אדון נכבד. חג שמח ואני מציע לך לחשוב שוב על מה שהחלטת.
106 יורם 21/04/2016 14:44 חוצפן חסר רגישות (ל"ת)
105 איזה אפס 21/04/2016 14:31 נאד נפוח וחסר ערך. (ל"ת)
104 אלי 21/04/2016 14:21 חצוף
גם יפת בזמנו חשב שאין לו מחליף.יאללה הביתה .
103 רןני 21/04/2016 14:04 לכל אלה שפורשים מסיבות תקציב צריך לשלול להם את הפיצויים
החוק לא מחייב לשלם למנהלים ועובדים שפורשים מרצונים פיצויים. את הפיצויים יש לשלם לבעלי המניות בצורת דיודנד שבנק לאומי מזה כמה שנים לא משלם לבעלי המניות.
102 רןני 21/04/2016 14:01 שכל בעלי השכר הגבוה יפרשו ואז אולי יהיה לנו שכר שפוי
אני בעד החוק ולהחיל אותו על כל החברות הממשלתיות וההסתדריות ולשפר את בעלי השכר הנמוך. אותם מנהלים יכולים לעבוד בשוק החופשי והפרטי להרווח כמה שהם רוצים לכך לא צריכה להיות בעיה. רק לא יודע מה יהיה שווי המניה שלהם לחברות הפרטיות שלא יתנו רווחים למשקעים.
101 יוסי 21/04/2016 13:58 בתי הקברות מלאים (אין מקום יותר )
באנשים שלא נמצא להם תחליף.....אז לך לשלום ובהצלחה.
100 שפוי 21/04/2016 13:49 לפחות תדעו לנצל את בצעד שניתן לכם קריסה קריסה קריסה (ל"ת)
99 שפוי 21/04/2016 13:48 קשקשן אין קשר בין שכר לביצועים רק קשרים (ל"ת)
98 שפוי 21/04/2016 13:47 ידע בדיוק מתי לעזוב לפני קריסה אכזרית (ל"ת)
97 רז 21/04/2016 13:39 כדור צמר גפן מתוק. (ל"ת)
96 האשמים בחקיקת החוק 21/04/2016 13:03 לקח 4.7 מיליון ב-2015 במקום 2.5 ב- 2014 . לכן החוק. (ל"ת)
95 לך 21/04/2016 13:02 לך לכה הביתה ,עוד אחד שעשק את כספם של אחרים (ל"ת)
94 איכס 21/04/2016 12:58 כמה כבר קשה לנהל חברה שמרוויחה מלקוחות שבויים?
גם אם הם לא יעשו כלום הם מרוויחים מעושק של עמלות וריביות והגנה של בנק ישראל . כמה מוכשר צריך להיות בשביל לנהל ארגון כזה ? האם יש לו תחרות ? האם הם מפתחים מוצר יחודי ? מה הסיבה שהוא ודומיו חושבים שמגיע לו שכר כל כך חזירי?
93 נו 21/04/2016 12:55 אם הוא כזה מוכשר נראה אותו משיג שכר כזה בחו"ל
יצחקו לו בפרצוף וישאלו באיזו רפובליקת בננות משלמים משכורות כאלה לבנקאים ?
92 אורן 21/04/2016 12:51 ממש חבל!!!
בכיתי הבוקר למראה המודעה מה יהיה על הבנקים ? במיוחד בנק לאומי שהואשם בהלבנת הון ונקנס במיליונים רבים מכספי הציבור היכן אתה היית .? תעזבו כולכם יש מספיק מוכשרים שיעבדו בשכר הוגן . חזירים הביתה חלבתם מספיק
91 לקוח הבנק 21/04/2016 12:50 השכר שקיבל בא מעושק וגזל של ציבור הלקוחות ומריבית נשך (ל"ת)
90 משה 21/04/2016 12:38 גנב שבורח לפני שישפט (ל"ת)
89 חזי 21/04/2016 12:32 פאודל שודד העם
שינסה לקבל בחול שכר כזב עם גנבות בארה"ב. הוא היה יושב בבית סוהר אם עיה מעורב בפשלה בארה"ב ולא מקבל בונוס. רק בישראל הבנקאים שדדו פישלו וקיבלו בונוס.
88 אזרח 21/04/2016 12:31 לפי התגובות.הציבור התבגר וחכם יותר מאותם בכירים. (ל"ת)
87 לולי 21/04/2016 12:19 מדינה שמגדלת חזירים. (ל"ת)
דני 21/04/2016 12:38 כן, חזירים קומוניסטים כמותך! (ל"ת)
86 מאיר 21/04/2016 12:09 המשנה המתפטר
אדוני שתי הקברות מלאים באנשים כמוך שחשבו שאין להם תחליף. אתה לא תמצא עבודה גם ברבע ממה שאתה מקבל עכשו
85 רוני 21/04/2016 11:57 ברור שימצאו לו מחליף, וגם לשאר הבחירים שיטפטרו
השאלה כמה זה יעלה לבעלי המניות, בכמה רווחיות הבנק תיקטן וכמה הדיבידנד השנתי שבעלי המניות ( אנחנו הייבור) מקבלים יקטן
84 דור צעיר שיבוא 21/04/2016 11:53 אכן יש הרבה ענבל אור שרוצים לעבוד בבנקים ולנהל את
הכסף שלכם ממש אבל ממש ממש ביעילות ולהסתפק רק ב 2.5 מליון ש"ח ברוטו. כולל בונוסים. לדעתי שלי נרקיס ינהל את בנק לאומי מעולה
83 m 21/04/2016 11:50 השתגע
ערב חג? איך יעשה שוק?
82 מלכה 21/04/2016 11:46 חזירות
עוד לא פגשתי פרופסור לכלכלה שמבין בכלכלה. רק נוסחאות לעוסות. חזירות לא יודעת גבולות. ברוך שפטרנו. שכל החזירים ילכו. די נמאסתם.אתם השחתתם את המדינה. אין יותר ערכים. חברות. רק גנבה. תתבישו. גם רוסק עמינח שתלך הביתה
81 דוד 21/04/2016 11:46 ממילא רצה לעזוב, מצא תירוץ של שכר בכירים (ל"ת)
80 אבי 21/04/2016 11:44 קצת היגיון
אנחנו בדרך הלו נכונה אבל הזמן יגיד את שלו. אני חושב שהבעיה זה לא השכר שלהם הבעיה זה המערכת שלא עוזרת לאנשים וזה מתחיל מלמעלה אצל החקים מכל המפלגות הם פשוט צבועים שעושים כותרות על הגב של אנשים שעובדים קשה .הכל זה צרות עיין. אני כמו כולם במדינה הזאת עובד קשה ומנסה לסרוד את החודש אבל קצת הגיון לא יהרוג אף אחד. תודה רבה וחג שמח
79 אמיר 21/04/2016 11:28 הגיע זמן
אחד הדברים יותר טובים שכחלון יזם - להרחיק חתולים מן השמנת . יבוא דור צעיר מנהלים בבנקים - יותר מוכשר , יותר חרוץ , יותר זול ויש לצפות יותר מצפוני .
78 אודי 21/04/2016 11:22 לא הפסד גדול, יש הרבה מוכשרים שיכולים להביא תוצאות
טובות יותר בשכר נמוך יותר. סאללממטטט
77 20 21/04/2016 11:21 יש יותר טוב
לא קרה כולם הצעירים של היום הרבה יותר חכמים ומצליחים מהמבוגרים של פעם שהם עוזבים רק לקבל פנסיה יותר גדולה
76 co007 21/04/2016 11:20 לכול מלך יש מחליף
מספיק מועמדים יתחרו על התפקידים שיתפנו בראשות הבנקים וחברות הביטוח. נראה לאן יעברו הבכירים שפרשו ובאיזה שכר...
75 כחלון המנותק 21/04/2016 11:17 פגע בכמה מנהלים. לצבור זה לא עוזר בכלל
למה אין בטול מע"מ על חשבונות המים? למה חשבון הגז מכיל דמי שמוש קבועים יותר גבוהים מהשמוש בגז עצמו? זה הוא לא מסוגל לעשות . הוא מרמה את הצבור ופוגע כל פעם בקבוצה אחת על חשבון קבוצה אחרת. שקרן ונוכל במסווה של טובת הצבור הוא והנגידה פגעו קשות בצבור לא נשכח על קצבאות בטוח לאומי שהפכו עוד מס על הצבור. כחלון איש דוחה
74 שרשרת המזון 21/04/2016 11:13 הורדת שכר לבכירים תוביל לירידת שכר למנהלים
אחכ לפקידים. אח"כ לפיטורי עובדים בשכר נמוך כדי להתאים לרף גבוה יותר. אח"כ יגיעו דיבורים למה רק במגזר הפיננסי גם לכל החברות שנסחרות בבורסה. ואם לא יש מקום להגיש בג"ץ על אפליה על רקע מגזר הפיננסים. אח"כ הממשלה תבין שיש לה הפסדי מס והתוצאה עוד מס על הצבור
אתי 21/04/2016 15:29 ממש לא נכון. מספיק להפחיד...
מדובר בבנק שבשביל להרוויח עוד מיליארד ממציא עוד עמלה הזויה על גבי כל העמלות ההזויות ממילא.... ללא העובדים הקטנים שום עסק לא יתקיים ובטח ובטח לא הבנק...
73 אין סיכוי 21/04/2016 11:09 מי ישלם לציון ולצידון שכר גבוה כמו שקיבלו בלאומי? (ל"ת)
72 שמחה רבה שמחה רבה 21/04/2016 11:07 אין כמו שמחה לאיד. אבל בסוף הכל יגיע לכל המאושרים
המדינה הולכת לקומוניזים . פקוח על מחירי החלב והגבינה פקוח על שכר הבכירים, פקוח על מחירי הסלולר באמצעות סבסוד גולן טלקום מכספי הצבור,הגרלה לדירות וסבסוד מכספי הצבור לברי המזל. פקוח על שכר טרחת עורכי דין בחוזים לדירה פקוח על שכ"ט ליצוג ניצולי השואה הצבור הקשיש הכי חשוב לפופולריות של שרי האוצר. שאר הקשישים לא חשובים להפך, גזלו מרובם את קצבת בטוח לאומי. בקרוב פקוח על שכ"ד בנוסח שפיר ומתן זכויות ללוזרים יש מאיין. כל זה לא נותן לצבור שום דבר חוץ מהשקטת רגש הקנאה. איפה הבטחות התמלוגים מהגז שזורם בתמר ובכיל איפה קרן העושר המובטחת ? שלי וחבורתה משליטה טרור כלכלי על הצבור מעשירה את הממשלה ואף אחד לא מקבל כלום. חוץ ממנה חברי הכנסת בלי בושה העלו לעצמם את השכר בסכום צנוע של 1500 ש"ח לחודש מחצית מהכנסה של משקיע בדירת 2 חדרים בפ"ת או בבת ים. קצבה אחת חודשית של קשיש שגזלו ממנו בטוח לאומי כי יש לו קצת חסכונות בבנק. הורדת שכר לבכירים תגרום להורדת שכר בשרשרת עד לפקידים אחכ המדינה תבכה שאין לה הכנסות ממס וכל הצבור ישלם בתוספת מיסים להשלמת החסר. מ ט ו מ ט מ י ם!
סרגיי 21/04/2016 13:53 אתא יודע למה צריך להשלים החסר? כי יש עודף גנבים. (ל"ת)
MA KARA 21/04/2016 11:43 מה קרה
התלבשו לך על הבסטה?
71 דני צידון 21/04/2016 10:59 היה פה פשוט קטע של תורת המשחקים
חשבתי ששכר הבכירים ישפיע על רקפת והיא תפרוש כמו ציון ואז התפקיד הוא שלי. לאחר שביררתי לעומק נוכחתי לדעת שרקפת תעבוד בבנק גם בשביל 50 אלף שקל לחודש ועד הפנסיה אז החלטתי לפרוש...שיחקה אותה הרקפת הזו...
70 תושב הצפון 21/04/2016 10:58 שיעזוב
יש מאות נשים וגברים מוכשרים ביותר שיכולים לנהל בנקים בישראל, ויסתפקו במשכורות צנועות הרבה יותר.
69 חיים 21/04/2016 10:54 צידון
שיפסיק לבכות ולדאוג לבנקים אפשר גם עם שכר של 1 מליון שנתי לחיות מצוין , לא אלמן ישראל לכל אדם יש תחליף/מחליף
68 מובטל 21/04/2016 10:52 אידיוט. איפה הוא ימצא שכר של 2 מליון בשנה?
מצד שני הוא כבר עשה בוחטה מספיק גדולה בשביל כל היכטות והיגוארים שהוא רוצה.
67 יוסי 21/04/2016 10:47 לא אויב, אבל שודד... (ל"ת)
66 אבי 21/04/2016 10:40 ניצולי שואה
תודה לאל עכשיו יהיה כסף עבור המשפחות שאין להן מה לאכול בחג מקרב ניצולי השואה כי עבורו עוד 3 מליון לא משפיע אבל לניצולים כל שקל חשוב
יופי טופי 21/04/2016 11:09 שאר הקשישים ממש מליונרים רק ניצולי השואה סובלים פה
וגוועים ברעב. לכן צריך גם לקחת מהקשישים הפשוטים אלה שנולדו בעירק, תימן, סוריה ושאר מקומות בזויים ולתת רק לניצולי השואה שנולדו במקום הנכון. ממש דביל אתה
עם כל הכבוד 21/04/2016 18:27 שאר הקשישים חשובים לא פחות מניצולי השואה (ל"ת)
65 ראובן 21/04/2016 10:40 יופי- לקות את האורוות
זה החוק הכי נכון והכי צודק שנחקק כאן בשנים האחרונות
64 זכרוני 21/04/2016 10:34 המערכת הפיננסית אינה אוייב אך רקובה ומושחתת!!
כל אדם באשר הוא ולא משנה תפקידו תמיד יימצא לו מחליף טוב וראוי אף יותר ...רצוי לזכור זאת !! ואולי בהזדמנות זו גם לא יגרוף מיליונים לשנה ...למה ? כי כך המערכת הפיננסית הרקובה הורגלה בעבר . מערכת פיננסית כמו בנקים שאינם מפעל יצרני שמייצר או מתמודד בתחרות הוגנת עם יצרנים אחרים ....לא יכולה ולא צריכה להעניק לראשיה משכורות עתק לא הגיוניות ולא סבירות המגיעות בעצם בעיקר מגביית עמלות מטורפת של שכירים עמלים ויגעים אשר בקושי שורדים ..... התופעה הזו נקראת חזירות במלוא מובן המלה והגיע הזמן לעשות סדר איתה , הלוואי וכל המושחתים הגורפים /סוחטים מיליונים לשנה ייעלמו מנוף חיינו ובמקומם יתמנו אנשים ראויים עם קצת פחות תאוות שכר ראוותניות וגם עם מעט התחשבות בזולת . חג שמח וכשר לכל בית ישראל .
63 אחד העם 21/04/2016 10:16 רק כחלון בבחירות הבאות.. יש מספיק טוב להחליפו ויסתפקו ב
ויסתפקו בפחות.. בושה המשכורות שלהם על חשבון פשוטי העם שמרווחים בקושי 6 או 10 אלף לחודש... המשכורת שלהם זה על חשבון ריבית המינוס שעושקים את הלקחות .. רק כחלון בבחירות הבאות..
א 21/04/2016 10:57 כחלון נכשל בכל תחום
הצליח לסנוור אותך עם משכורות הבכירים?
יוסי 21/04/2016 10:23 כחלון בלוף שקרן חסר כישורים (ל"ת)
62 פיני ש. 21/04/2016 10:14 מסכן
איך הוא גומר את החודש עם שכר כזה עלוב ? למה לא עוזרים לו איפה כל העמותות ש/עוזרים לנזקקים? אני כמעט בוכה. רחמים
61 יהודי 21/04/2016 10:12 הגיע הזמן שהחזירים יתחלפו לפחןת חזירים (ל"ת)
60 בעל מניות 21/04/2016 10:09 נמצא מנהלים טובים יותר בשכר הולם
חוסר ההצלחה של הבנק בוודאי לא מצדיק שכר כזה
59 אבי 21/04/2016 10:03 טוב מאוד
ללכל אחד יש מחליף
58 יובל 21/04/2016 09:59 לא נורא, המון ירצו להחליף תמורת 2.5 מיליון ויהיו יותר ט
יהיו יותר טובים, הקטע המצחיק ככל שאתה יותר בכיר אתה עושה פחות, העסק שלך מפסיד וקורס ועדיין אתם מושכים משכורות שמנות שיכולות להאכיל 5,000 משפחות במשך שנה, אין שום הצדקה לחזירות הזאת, שתהיה לו הצלחה בהמשך הדרך והוא לא מאיים על אף אחד, בואו נראה אותו מוצא עבודה עם שכר שהוא רוצה.
57 אור לגויים 21/04/2016 09:49 רגע האמת, נראה אותו מוצא עבודה בשכר דומה....
האיום של נעבור לעבוד בחו"ל עומד ברגע זה במבחן המציאות, נראה את צידון עובר לבנק גדול בחו"ל, נראה אם יש בכלל ביקוש לשירותיו, או שרק בגלל הקירבה לצלחת ובגלל שהיה יכול קימבן לעצמו משכורות עתק. ימים יגידו............................... מכל מקום צניעות וענווה אף פעם לא היו הצדדים החזקים שלו.
56 המערכת הפיננסית 21/04/2016 09:48 היא אויבת הציבור! (ל"ת)
55 האשם תמיד 21/04/2016 09:46 רחמים
ניצלתם את הכוח של הבנקים על הציבור עד תום, המאסתם אותם עד כדי פגיעה בבנקים עצמם, ובעובדים רוקנתם את הקופה ואתם עוד מתלוננים???
54 יוסי 21/04/2016 09:44 גנב
אתה גנב אלה אם כן תראה תאתר תרמתה את רוב כספיך לנזקקים. תתבייש
53 דני 21/04/2016 09:44 שיא החזירות ואנו מקבלים אפס ריבית (ל"ת)
52 יוסי 21/04/2016 09:42 לך לשוק תעבוד בלי קומבינות תקבל 6000 בחודש (ל"ת)
51 משפט נכון 21/04/2016 09:40 יש מחליף לכל אחד (ל"ת)
50 ברק 21/04/2016 09:39 לחשוב שיש כאלה שבקושי מרווחים 5,000 בחודש והוא
מרווח כמעט 500,000 בחודש זה מקומם.ושבשנה אחת הכפילו לו את השכר.צריך לפתר את מי שאישר לו את השכר הזה.
49 ניר 21/04/2016 09:33 אם רק הייתם מבינים ומפנימים איך הבנקים עובדים....
אז כל ה"בכירים" האלה היו ממשיכים את חייהם בכלא ולא בפרישה מתבכיינת!!
48 יעקב 21/04/2016 09:29 אוכל חינם.. יש מספיק טובים שמתים להחליף אותו..כחלון כול
בבחירות הבאות אני בוחר לכחלון. צעד טוב שינקה את כול הפרזיטים שמצצו את דמים של מעמד הביניים..בושה על התגובה שלהם ברור שוא רוצה את חבילת הפרישה..גועל נפש של אדם..
א 21/04/2016 10:59 כחלון נכשל
יופי, הוריד את שכר הבכירים. אבל מה עם מחירי הדירות? מה עם פירוק מונופולים? כחלון נכשל לגמרי בכל תחום מרכזי.
47 בנק = חברה ציבורית 21/04/2016 09:28 שילכו הבייתה הגנבים האלה. 5 מיליון ש"ח בשנה? אין בושה! (ל"ת)
46 אזרחית 21/04/2016 09:27 למנכ"לית הבנק הנכבדה,
הציצי אל המדרכה ,מטה, תמצאי שם מצויינים לא פחות מממנו ואולי אף יותר ומה שחשוב כאן הם יברכו על תפקיד אתגרי זה בשכר כדי מחצחת והרבה פחות ממנו לעומת השכר שנוטל המתפטר. טוב לבנק. טוב לכולנו.
זו רקפת האנוכית 21/04/2016 09:46 רוסק-עמינח לא מסתכלת על אף אחד אלא אם הוא מביא לה תועלת (ל"ת)
45 ל 28 21/04/2016 09:27 אתה צודק. גם כל אלה ששמחים כעת מההתפטרות
הם צרי עין שכחלון הבלון השקיט להם את רגש הקנאה כאילו תכף הם מקבלים את התפקיד כי הם ממש מוכשרים וחכמים והבנק מחכה לחכמתם. אפילו כחלון כשיעוף מהכנסת לא מתאים להיות בתפקיד מנהל בבנק כי הוא חסר מעוף חסר מנהיגות וחסר הבנה כלכלית לטווח של שנה . כל אלה ששמחים צריכים לדעת שהמדיניות הזאת תזחל גם לעברם כשיגמרו עם בעלי הדירות יעברו לחסכונות שלהם או ימצאו כבר דרכים להפשיט אותם מכספם. בעתיד גם כל הזוכים בפיס של כחלון יפסידו את הדירה . כשהריבית תעלה כל המליון שח משכנתא שלהם תהפוך ל למליון וחצי עד שהם לא יעמדו בתשלומים והדירה תחזור לשוק.
44 נמאס כבר מהפופוליזם 21/04/2016 09:24 שגב' יחימוביץ תעבור לנהל את הבנקים וחב הביטוח (ל"ת)
43 א 21/04/2016 09:23 אני ממש לא מזיל דמעה
אם הוא עמד בראש חטיבת שוקי הון, אז הוא אחד מהפושעים שתמרנו את המערכת ל"עמלת הפצה" שכל כולה גזל. ולאן הלך הכסף? התשובה ברורה. ביי ביי. הציבור לא אוהב אתכם, תעשו חשבון נפש למה.
42 שמטוב 21/04/2016 09:19 למנהל החמדן: בתי הקברות מלאים על ידי אנשים שאאי אפשר
היה להתנהל בלעדיהם. גובה המשכורת בשמיים לא מייצג שום איכות. פרישת המנהל תרענן את המערכת ותאפשר לאנשי מקצוע חדשים מעולים לתפוס את מקומו. היורשים שלו בתפקיד לא יהיו פחות טובים ממנו.
41 יעקב 21/04/2016 09:15 שילכו הם ילמדו שיש מחליף לכל אחד (ל"ת)
40 צידון 21/04/2016 09:14 חישובי הפיצוי והפנסיה הם שהביאו אותו להתפטר, שכמותו
ממנו ישנם אלפים בשכר נורמלי לא של מאות אלפים ובטח לא מליונים ,שלום לך עשיתה כסף גדול על חשבון כולנו.
39 ארז 21/04/2016 09:12 ראה מה החזירים הבנקאים
בארה"ב עוללו לכלכלה האמריקאית עם משכורות הענק שלהם.מי שרוצה שילך.יש אנשים מוכשרים לא פחות ואף הרבה יותר שיסתפקו בשכר המכובד כפי שחוקקה הכנסת.ד.א החקיקה לא היתה מתבצעת לולא החזירות של אלו הקרובים לצלחת.
38 פופוליזים 21/04/2016 09:11 ותו לא. החוק נועד להרגיע את הקנאים הישראליים
למה לו יש ולי אין. זה לא יעזור לאף קנאי לקבל יותר כסף הכסף ישאר בבנק . הצבור לא יראה מזה שקל שחוק שרשרת ההורדה תחלחל לכל המנהלים והפקידים וכולם ירויחו פחות כולל ממשלת הבלוף הפופוליסטית חסרת החזון והמעוף לממשלה יהיה פחות מיסים מס הכנסה , בטוח לאומי, ופחות צריכה של צבור . והתוצאה העלאת מיסים על כלל הצבור זה לא רק שניים שמתפטרים . זה כאוס
37 שמטוב 21/04/2016 09:11 למנהל החמדן: בתי הקברות מלאים על ידי אנשים שאאי אפשר
היה להתנהל בלעדיהם. גובה המשכורת בשמיים לא מייצג שום איכות. פרישת הנהל תרענן את המערכת ותאפשר לאנשי מקצוע חדשים מעולים לתפוס את מקומו. היורשים שלו בתפקיד לא יהיו פחות טובים ממנו.
36 מפעל הפיס 21/04/2016 09:10 לא מאמין שמישהו יסכים להעסיק אותו בשכר כזה (ל"ת)
35 חזיר מצוי 21/04/2016 09:09 לך תעבוד במקום פרטי ותרוקן שם את הקופה
כספי הבנק הם כספי הציבור של בעלי המניות ושל לקוחות הבנק
34 אזרח שמח 21/04/2016 09:08 המהלך גורם למערכת הבנקאית להקיא מתוכה את כל החזירים.
תודה רבה לעוסקים במלאכה.
33 סתם אזרח זקן 21/04/2016 09:07 ימצאו מחליפים - ואולי לציבור יותר טובים
אל דאגה- הם המתפטרים כבר מסודרים לכל החיים - ואולי אני נהיה מהתפטרותם הנהנים .
32 חושם 21/04/2016 09:06 ברוך שפטרנו (ל"ת)
31 נ.ברוך 21/04/2016 09:06 התפטרות המשנה למנכ"ל בלאומי
אוי למדינה שכך חושבים בניה,חלפו מספר עשורים דל לקיומה של המדינה וכבר חושבים על כשל בממונם. חזרו במדרגה לאחור וחשבו על פועלים שמביאים שכר של 6000 לחודש והם נלחמים בגאווה על מטה לחמם. והמשך כל מילה מיותרת. חג שמח.
30 פשוט העם 21/04/2016 09:05 ייייייישששששששש!!!!!!
איזה כיף, החוק כבר עושה את עבודתו ומרחיק מהציבור גזלנים רודפי בצע ומפנה מקום לפוטנציאל מוסרי יותר.הלוואי שעוד רבים כמוהו יתפטרו ואז יהיה לנו סיכוי אמיתי לחלוקה בנטל ושוויון תעסוקתי.
חרדי 21/04/2016 16:50 נכון אבל....
על פי התורה הקפיטליזם טוב מהקומוניזם ועל החזקים לעזור לחלשים
29 רק 4.7 מיליון בשנה 21/04/2016 09:04 מה יהיה ? איך נסתדר בלי צידון ....??? (ל"ת)
28 מס רכישה 21/04/2016 09:04 ואיפה היית כשכחלון הסית נגד משקיעי הנדלן הקטנים???
כחלון מסית אותנו אחד נגד השני ומבלבל את המוח במסיבות עיתונאים ללא הצלחה בשטח...
27 י ש ר א לי 21/04/2016 09:01 המסר האמיתי הוא שאתה חזיר מנותק מהעם. אוטיסטים חמדנים
לך הביתה, יש הרבה מחליפים גם לך.
צידון 21/04/2016 09:15 מילים כדורבנות ונכונות. (ל"ת)
26 משטר סטלין 21/04/2016 08:59 ככה זה כשיחימוביץ ורוזנטל מנצלים קשרים בעתונים
ומפיצים את תורתם המשיחית. שרי אוצר פופוליסטים וטיפשים כמו לפיד שגרם נזקים וכחלון שגרם יותר נזקים והפסדים לצבור הצבור צריך לשאול את עצמו לאן כל הכסף הזה שהממשלה צוברת הולך . מצב הצבור יותר גרוע ולא יותר טוב . הממשלה מתנהלת בפופוליזים ומחלקת מתנות למי שצועק ומאיים יותר מדיניות של אפרטהייד כלכלי. מדושני העונג הם שרי הממשלה וגם מנותקים מהצבור. חלוקת סוכריות בהגרלה היא לא מדיניות כחלון רובין הוד חכם על חלשים הוא הראשון שנתן יד לנגידה להעלות מיסים ולפגוע בקצבאות הזקנה והפך את בטוח לאומי לעוד מס שמוטל על הצבור. ההתנכלות לקשישים תפול על ילדיהם בעתיד. עוד נשמע ספורים על קשישים שמחפשים אוכל בפחים. וזה יהיה תודות לכחלון . עוד בלון נפוח וכשלון בסלולר. רובין הוד לא מסוגל אפילו לבטל מע"מ על מים או להקטין לנו את חשבון הגז כאשר דמי שימוש קבועים עולים או משתווים לתשלום עבור הגז. זה שהוא מאיים על כולם ורק חושב איך לקחת ממי שיש לו קצת לא הופך את זה למדיניות לטובת הצבור. זה לטובת התעשרות הממשלה הפיכת האזרחים לאביונים שיעמדו בתור לקבל מהממשלה "הנדיבה" כסף. הצבור הופך עני
25 אוי מסכן 21/04/2016 08:57 שמישהו יביא את קרן מור שתגיד "אוי אוי אוי" (ל"ת)
24 אזרח 21/04/2016 08:56 לא ירוצו אחריך.גאוותך לא נתנה לך להמשיך.תודה שעזבת. (ל"ת)
ציון 21/04/2016 10:38 הכל משיקולי חזירות עכשיו פורש בתנאים של 5000000 אחרי הח
החוק הוא יצטרך ליישר קוו לשכר נמוך בחצי וכן תנאי פרישה עתידיים לפי השכר האחרון הנמוך זכותם לפרוש כעת אך בלי לנסות להיצטדק ולהטיל אשמה בחוק
23 יש מספיק צעירים 21/04/2016 08:53 העולם שייך לצעירים
אחרי 10000000 שנה בבנק עם קביעות ותנאים של הפוליטביורו הוא פורש לקריבים.ממש עצוב...
22 לקוח לאומי 21/04/2016 08:53 עמינח המנכלית מה איתך? מספיק לך 2.5 מיליון?
אם לו קדימה הביתה גם
21 על מה אתה מלין 21/04/2016 08:51 המערכת הבנקאית הכינבה את העולם לסחרור פיננסי שאין לדעת
איך נצא ממנו. המערכת מוגנת על ידי המדינה והבנקאים הוכיחו מדי פעם שהם זקוקים למטריה הזו. אין שום סיבה לשלם משכורות עתק המשכורות הן יפות וטובות יחד עם תנאים נלווים. מאחל לך הצלחה בכל אשר תלך חבל שאף אחד לא לקח אחריות על הכשלון בארהב אבל זה כנראה בסדר ולא מתפטרים ןלא נעלבים ומקבלים קנסות איומים בשוויון נפש. נו באמת......!!!!
20 יהודה 21/04/2016 08:50 פופוליזם זול, ממש אופיום להמונים!
כל הגבלת שכר הבכירים הינו חוק של צרות עין, למרבה הצער אנחנו הציבור לא נראה שקל מהורדות השכר, וזה רק משרת חלקים ממורמרים של הציבור שלא יכול לסבול לראות אנשים שמרוויחים הרבה..החוק היה חייב להיות ישר בכיס שלנו, לא לפגוע בכיס של אחרים על מנת שאולי בסוף זה יגיע לכיס שלנו, כי לא .. הוא לא יגיע!
19 מחשב מסלול מחדש 21/04/2016 08:50 לכל התמימים , הוא רוצה לקבל פיצויים לפי המשכורת הגבוהה
אין פריירים במדינה. הזו
18 לקוח 21/04/2016 08:49 קדימה הביתה!!!!
אוהבים אותך עשקת אותנו
17 אבי 21/04/2016 08:49 חזיר...
אם היה דואג לשכר של העובד הזוטר ביותר מילא....אבל אותו זה לא מעניין שהוא הולך הביתה עם 5000 שח ולא יכול לממן אפילו תזונה נאותה לבני ביתו....לל אחר יבוא חזיר...
16 דוד קווס 21/04/2016 08:49 רק האוילים מגיבים?
אנשים קנאים וטיפשים הקשיבו!ביום שבנק ינוהל רע תהיו עניים יותר גם ברכוש בנוסף להיותכם עניים בדעת. בנק אינו אוייב .
לקוקס 21/04/2016 09:22 קוקס אנחנו כבר עניים תתעורר (ל"ת)
אחד 21/04/2016 09:11 כמה קשה לנהל ארגון שמתעשר מעושק של לקוחות שבויים ? (ל"ת)
15 שגנב ממשלם המיסים! 21/04/2016 08:48 מאחל לצידון שיפסיד במהרה את הכסף (ל"ת)
14 ברור אויביים 21/04/2016 08:48 8000000000000 בשנה רווחים זה ידיד?אתם חולים
תתרמו מילארד 1 לאנשים שלקחתם להם את החיים, תחזירו להם בחזרה ואולי אז תהפכו לידידים , וגם זה אולי
13 בראשה, סתם מושחתים! 21/04/2016 08:47 המערכת הפיננסית היא פרזיטית, העומדים (ל"ת)
12 לחיצי 21/04/2016 08:46 גנבים גדולים וכחלון צודק (ל"ת)
11 ד"ר לנג 21/04/2016 08:45 המערכת גנבים לאור היום
נקודה
10 ביצת זהב כל יום 21/04/2016 08:44 בתי הקברות מלאים אנשים שחשבו את עצמם לאלוהים (ל"ת)
9 מצוין 21/04/2016 08:43 תופעה מבורכת כשהחזירים נעלמים. במקומם יבואו טובים יותר.
נראה שהחוק מצליח וראוי להרחיב אותו לענפים נוספים.
8 תופעה 21/04/2016 08:42 שני מתפטרים זה לא תופעה .
שרי אוצר פופוליסטים והרסניים זאת תופעה. נאחזו בתורתה של יחימוביץ לקושש קולות וזאת התוצאה. לפיד וכחלון אנשים הרסניים פופוליסטיים שגרמו המון נזקים לצבור . במסווה של מושיעי הצבור הם פגעו במעמד הביניים. הטילו עוד מיסים ופגעו בקשישים אוכלוסיה עם קצבת בטוח לאומי שהיא עוד מס על הצבור . הצבור שתק כשיחימוביץ ורוזנטל הסיתו נגד כיל זה לא יצטמצם רק לבכירים או לטייקונים שאינם השלב הבא יהיה הלאמת החסכונות של הצבור. כבר יש התערבות בשכר עורכי הדין ביצוג לקוחות בקניית דירה, ביצוג לקוחות ניצולי שואה . זה שהממשלה רוצה להשתיק את הצבור ומחלקת סוכיות פה ושם זה תמיד על חשבון צבור אחר. והסוף יהיה הלאמת כל החסכונות של הצבור .פקוח על מחירי שכ"ד ועוד כהנה וכהנה המצאות . וכל זה יקרה בעזרת ביבי השורד. אין פה מנהיגות כל אחד עושה מה שמביא לו קולות עד להרס מוחלט כספי הצבור בפנסיה כבר מולאמים עם ועדת בכר שמנהלת את הכספים איך שהמלך ביבי רוצה. השקעה בבורסה הכושלת עם מיסים מטורפים . ופקוח על מחזור מעל 811 אלף שח חסר רק אזיקונים לכל אזרח לדווח על פעולותיו ביבי מגשים החלומות של יחימוביץ.
7 פקיד בנק 21/04/2016 08:41 גם קוף יכול להיות מנכל בנק ויביא אותו רווחים
רק בננה ביום
6 כיף 21/04/2016 08:41 יש
אפשר להחליף אותו?
5 אפשר, שירדו לחו'ל 21/04/2016 08:40 שיתפטרו כל הפרזיטים המסריחים, אם
ואז יחסך גם כסף לביטוח לאומי....
4 יאיר 21/04/2016 08:37 אוי ואבוי! מי יחליף אותו תמורת רק 200 אלף לחודש (ל"ת)
3 שלוי 21/04/2016 08:35 חבל, חזיר אחד פחות
יש מחליף לכל חזיר
יהודה 21/04/2016 09:00 הצעת עבודה
הנני מציע לך בזאת משרת מנכ"ל בנק כספי.תנאי העבודה הם שעליך לנהל את הבנק ולדאוג לפעילות תקינה.בנוסף עליך לדאוג לרווחיות הבנק ולהראות צמיחה ותפוקה.אה ועוד דבר קטן מדוברת בשכר של 12 מליון שח בשנה.אז כאיש כנה האמיתי, אין לי ספק שהיית עונה ואומר, יהודה אין לי בעיה לנהל את הבנק. לדאוג לניהול תקין ולרווחיות וצמיחה. אבל לסעיף של השכר, אני ממש מתנגד!! אין אני מוכן לקבל שכר שכזה, לדעתי השכר הינו ממש חזירי, ואין ברצוני להיות חזיר..תן לי משכורת של 120000 ש"ח בשנה. וכך נהיה שנינו מרוצים!
2 טוני 21/04/2016 08:31 טוב מאוד שיתפטרו כל המנהלים החזירים,הבנק ישרוד בטוח (ל"ת)
1 hary 21/04/2016 08:31 חמדנים על גבו של הציבור-סוף לחזירות (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש