השתוללות סוחרים - זו המניה בת"א שזינקה 1,800% השנה במחזורים ענקיים (וגם היום טסה במחזור עצום)

 |  (36)
טיל, צילום: Getty images Israel
מידי פעם זה קורה, מניה מסויימת פתאום מתחילה להמריא מהקבר ללא שום סיבה נראית לעין (בינתיים) - בדר"כ הסוף ידוע מראש. האם זה יקרה גם הפעם? מול המפולת בבורסות בימים האחרונים ובכלל מתחילת 2016 ניצבת מניית מודיעין עם 9 ימי עליות רצופים ובסה"כ מהלך של 1,840% מתחילת השנה.
היום מזנקת מודיעין ב-41% במחזור הרביעי בגודלו בבורסה בת"א (!!), מחזור המסחר במניה מסתכם ב-34 מיליון שקלים, המחזור הגבוה ביותר בשנים האחרונות. בשבוע האחרון המחזור הממוצע במודיעין עמד על כ-16 מיליון שקלים, כלומר בערך רבע משווי החברה ויותר מזה, ועדיין שום בעלי עניין לא צץ עם החזקה של מעל 5%, כלומר יש פה פעילות אגרסיבית של סוחרי יום - לכיוון ברור (זה אנחנו אומרים לטובת המשקיע הקטן). 
באמצע ינואר הודיעה החברה על פוטנציאל גז ברישיון 'דניאל'. באתו היום זינקה המניה ב-400% במחזור ענק של כמעט 14 מיליון שקלים. עבור ישראמקו ששותפה ברישיון (70%) זה סיפור כמעט זניח, עבור מודיעין ששכבה על הריצפה עם שווי אפסי זה נתן איזה אור בקצה המנהרה (למרות שיש הר של סימני שאלה) והסוחרים הגיבו. מכאן ועד מהלך העליות הנוכחי (כאמור, 9 ימי עליות רצופים) הדרך ארוכה, ובעיקר - לא ברורה. כבר בשבוע שעבר הערכנו כי השותפות תצא להנפקת זכויות ברקע לראלי במניה (וממש בקרוב) - ובשוק עדיין ממתינים. 
ומעבר להשתוללות סוחרים, לא בלתי אפשרי שצחי סולטן, בעל השליטה במודיעין, מבשל עסקה כלשהי ובמידה וכן, השותפות ככל הנראה תדווח על כך כחלק מהדיווח על ההנפקה.  
מודיעין יהש -0.7% מודיעין יהש 1,127 -0.7% מודיעין יהש בסיס:1,135 פתיחה:1,135 גבוה:1,149 נמוך:1,127 תמורה:68,269 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
כך נראה גרף של השתוללות סוחרים:
תגובות לכתבה(36):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 21.
    עוד נושא לחקירה פלילית (ל"ת)
    אבי 14/02/2016 10:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    קונים רציניים
    מחזורים ענקיים 10/02/2016 17:08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ב 34 מליון ש״ח היום - כנראה שיש כמה כבדים שהחליטו לקנות חזק , כי גם 70 מליון שווי לפוטנציאל כזה הוא מגוחך .
    סגור
  • 19.
    אוי כמה תהיה כואבת הנפילה כשתבוא. (ל"ת)
    המזהיר מפני מארבים 10/02/2016 17:07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 18.
    הכל דבש חוץ מ שותפות תשובה /ביבי
    הכי ותיק 38 10/02/2016 16:45
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ברור לכל ש פיתוח השדה החדש נוגד את חזונו של תשובה ו העובד שלו ביבי לכן לי ברור בדקה ש השדה החדש יפותח קובי מימון בצרות פתאום שוב העמקת חקירות כולל יוסי לוי ו שהוחזר לישראמקו לאחר שעזב והוחזר כנראה כ דמי *איבוד זיכרון* שימו לב מדוע ראש הממשלה לא מצהיר לעליון ש*ישנה אפשרות לפתח תחרות מול מונופול לויתן???? אבל הוא לא עשה זאת כי..... הוא חושב כמו כולם על העתיד$$$$$ סליחה לא של המדינה אלא של..........
    סגור
  • 17.
    מה מצאו עוד גז
    יפה 10/02/2016 16:18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    איך מנייה עולה ככה שאין לה כלום ?איך?שימצאו קודם ואחר כך שתעלה.בכל מקרה בהצלחה .
    סגור
  • ראינו כבר חברות עם פוטנציאל עצום כמו חברת פלוריסטם למשל
    נילי 11/02/2016 04:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בימים הטובים החברה הזאת היתה שווה כמעט חצי מיליארד והיום היא שווה בקושי 65 מיליון ! הנה לכם חברה עם פוטנציאל שהולכת עוד מעט לאיבוד טוטאלי !. אז עצה :תזהרו !
    סגור
  • ומה עם מדיגוס ובבילון
    אבי 11/02/2016 19:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אותו סיפור חברות שהיו מצליחות ונפלו קשות.
    סגור
  • 16.
    אני רואה שכל מריצי המניה יצאו מהחורים שלהם (ל"ת)
    אחד 10/02/2016 16:06
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 15.
    עדיין שוווה לקנות? (ל"ת)
    לקנות עכשיו? 10/02/2016 15:59
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 14.
    מודיעין הפונטציאל הגדול של השנה
    אזרח 10/02/2016 15:16
    הגב לתגובה זו
    3 1
    נכון שהמחיר של הגז נמוך אבל אין ספק שגם הגז וגם הנפט עוד יהיו במחירים הרבה יותר גבוהים ועוד דבר חשוב מאוד אפשר להביא היום אסדות קידוח ממש ברבע מחיר!!
    סגור
  • טען עוד
  • 13.
    כולם מדברים על הנפט
    הברבור השחור 10/02/2016 14:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אבל אף אחד לא מדבר על הגז. מחיר הגז בשפל שלא נראה עשרות שנים וזה נראה שגם במקרה שלו זה רק הולך להיות יותר גרוע. יש עודף היצע אדיר בעולם. וכמו שמוצאים מצבורים בחופי ישראל, עוד ועוד מצבורים נמצאים מידי תקופה ברחבי העולם. אם מישהו חושב שמתווה הגז המצוין שלנו הולך להציל את המצב שיחשוב שנית - אין כדאיות כלכלית להפקת גז ממים עמוקים לפחות עבור הכמה שנים הקרובות.
    סגור
  • 12.
    היו זמנים
    זהירות 10/02/2016 13:40
    הגב לתגובה זו
    4 0
    המשחק שכולם קונים תשימו לב יש גם מוכרים שכחתם מי זה סולטן מי שיש לו שכל מוכר ומהר היו הרבה שחיכו ולא נשאר להם כלום כנסו לרציו מניה אם מסמכים לטווח ארוך ראו הוזהרתם
    סגור
  • המחזור קובע
    האחד 10/02/2016 14:58
    הגב לתגובה זו
    2 3
    המשך עליות חזק צפונה
    סגור
  • עליה ענקית
    צודק 10/02/2016 16:57
    הגב לתגובה זו
    1 1
    במחזור כזה ענק - נדיר מאוד , נראה שכמה כבדים באו להיכנס שם על אמת .
    סגור
  • 11.
    לא עמדתי בפיתוי קניתי 1500 יח מודיעין
    במקום ווינר 10/02/2016 13:35
    הגב לתגובה זו
    7 1
    עכשיו בשער 2640 תאחלו לי בהצלחה (:
    סגור
  • תותח דפקת קופה יפה היא 3000 כבר
    סוחר 10/02/2016 15:53
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לא היה לי אומץ לקנות בבוקר הייתי בטוח שתתרסק היום פשש איזה דהירה ברכות למי שתפס אותה בזמן
    סגור
  • חושב על זה למחר...
    במקום טוטו 10/02/2016 20:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באיזה שער המניה פותחת?
    סגור
  • 10.
    ישראבלוף
    משקיע 10/02/2016 13:34
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כל הכבוד תשקיעו
    סגור
  • 9.
    ברכות למחזיקי מודיעין וזה רק אומר
    מבין את הרמז 10/02/2016 13:02
    הגב לתגובה זו
    6 4
    מה יקרה מתישהו ברציו..לאחר ירידה מ 67 ל 25 ואפשרות לרדת ל 23 ביום מין הימים הנייר הזה יתפוצץ למעלה במאות אחוזים.השווי הנמוך של לוויתן כרגע בתוספת הנפט שיש מתחת לגז בתוספת רשיון גל רציו שווה 300 אג נמתין ליום הזה ושהוא יקרה אני ועוד כמה נהיה בעלי עשרות מליוני שקלים כל אחד נתראה שרציו תרד ל 23 ונתראה ב 300 פעם נוספת
    סגור
  • 8.
    מודיעין מחר 50% עלייה משהו על האש שם
    סוחר 10/02/2016 12:50
    הגב לתגובה זו
    6 2
    תעוף מחר הכי חזק שיש
    סגור
  • מה מתבשל
    צודק 10/02/2016 16:56
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שמו שם מעל 100 מליון רק בשבוע האחרון
    סגור
  • אתה טועה אחי,זה יקרה היום בקצב הזה.וואווווווו (ל"ת)
    מנחם מנחם 10/02/2016 13:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 7.
    יאללה מניית הזדמנות יהש ההדבר הבא
    שימי 10/02/2016 12:44
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מתחילה לחמם מנועים לפני הפריצה של המאות אחוזים שתעשה אותי אמיד כמו מודיעין שעשתה אותי אדם מאושר
    סגור
  • 6.
    הבאה בתור הזדמנות יהש עם תשואה דומה
    ערן 10/02/2016 12:43
    הגב לתגובה זו
    1 3
    חודש הבא הזדמנות מקבלת חלק מהמאגר בקפריסין בהסכם בין המדינות ואז בום 1200% תשואה בתור התחלה מאה אלף שח יהפכו למליון
    סגור
  • אין להם שום גז מצאו מים עם טדי שגיא
    הזדמנות יהש 10/02/2016 13:15
    הגב לתגובה זו
    3 2
    שווים 0 תיזהר
    סגור
  • 5.
    מניה ששווה 0 ומצאה מאגר כמו תמר תעלה ל10000 לפחות
    ירון 10/02/2016 12:29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    חשבו מניה שווה 5 מיליון שח מצאה גז מאגר כמו תמר ויש לה 15 אחוז למה שלא תעלה עשרות אלפי אחוזים .
    סגור
  • הגיוני
    צודק 10/02/2016 16:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיין זולה
    סגור
  • 4.
    מודיעין .....לא לשכוח שגם התרסקה באלפי אחוזים .... (ל"ת)
    NIVIN 10/02/2016 12:14
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • איך מניה יכולה להתרסק באלפי אחוזים
    עמית 10/02/2016 13:16
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מניה לא יכולה לרדת יותר מ-100%
    סגור
  • 3.
    מניה זולה עם פונטציאל עצום!!
    אזרח 10/02/2016 11:49
    הגב לתגובה זו
    3 4
    מודיעין זולה מאוד יש לה כמה שטחים עם פונציאל גדול מניה שהייתה בשער 120000 ועכשיו ב 2500 תבינו רק מהאפסייד!! בהצלחה
    סגור
  • 2.
    מה?יפה חבל שאני בחוץ
    אני 10/02/2016 11:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני הפסדתי בשרה ומירה ואמרתי זהו עם מודיעין איזה מזל יש לי.עכשו אני מפחד להיכנס שוב להפסיד ואני לא יכנס גם עם יגיע ל10000 .בכל מקרה בהצלחה לעשירים החדשים .
    סגור
  • 1.
    הולכת לשער 8000 עד סוף החודש
    מודיעין 10/02/2016 11:07
    הגב לתגובה זו
    6 5
    שווי אפסי עדין,אתם זוכרים שהנייר הזה ירד 98% כן כן 98% אולי אפילו 99% אז הדרך עוד ארוכה למחיר האמיתי יש להם רישיונות בעלי פוטנציאל אמיתי לתגלית
    סגור
  • או ל800 חזרה (ל"ת)
    ברבור 10/02/2016 12:24
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • נראה יותר שכדאי לקחת רווח ולברוח.. (ל"ת)
    מיכאל 10/02/2016 12:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • מאיפה את יודע?
    אסף 10/02/2016 11:56
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ?
    סגור
  • על פי המחזורים
    האחד 10/02/2016 11:34
    הגב לתגובה זו
    2 4
    זה יקרה הרבה יותר מוקדם מסוף החודש .
    סגור