21:06 הנפט קופץ 3% ונסחר מעל 52 דולר לחבית מזה 4 חודשים

18:35 מסיבת העיתונאים שהחריפה את הלחץ הערב במדדים >>

18:01 מניית פייסבוק צוללת הערב, זאת כנראה הסיבה >>

17:06 השערים היציגים: הדולר נקבע על 3.512 שקלים, האירו על 4.170 שקלים

16:41 בולטת באדום - מניית פייסבוק נופלת 2.5% בפתיחה בוול סטריט

15:29 דודו מזרחי מונה לתפקיד משנה למנכ"ל בקבוצת תנובה >>

14:20 ארדואן על משאל העם בעיראק: "חיילנו ערוכים לתגובה בגבול"

13:38 מניית איידיאו מאבדת 2.55% במחזור ער

13:04 יפן: ראש הממשלה הכריז על הקדמת הבחירות לחודש הבא

12:25 בולטות בת"א: פורסייט טסה 9%, קרדן אן.וי מזנקת 13.2%

11:57 מחאת הנכים: המשטרה חילקה דוחות למוחים שחסמו את כביש 1

10:47 סיטיגרופ: "הרוכשים בפועלים רואים בעסקה כהשקעה לטווח ארוך" >>

10:21 מניית ארפורט סיטי יורדת 2.3% ומשלימה 4 ימי ירידות רצופים

10:20 בולטות בת"א: אל על עולה 1.7%, פרוטרום עולה 1.3%

10:10 המשטרה החלה לחלק דו"חות לנכים שחוסמים את כביש 1 >>

08:44 כוחות צה"ל עצרו הלילה 20 מבוקשים ביהודה ושומרון

08:21 הדולר מאבד 0.4% ונסחר סביב 3.50 שקלים

08:18 עיראק: היום ייערך משאל העם לעצמאות הכורדים

07:53 האירו נחלש הבוקר 0.1% מול הדולר ונסחר סביב 1.193

07:52 מדד הניקיי היפני עולה 0.4%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

השתוללות סוחרים - זו המניה בת"א שזינקה 1,800% השנה במחזורים ענקיים (וגם היום טסה במחזור עצום)

 |  36
נגד הזרם
Share
מידי פעם זה קורה, מניה מסויימת פתאום מתחילה להמריא מהקבר ללא שום סיבה נראית לעין (בינתיים) - בדר"כ הסוף ידוע מראש. האם זה יקרה גם הפעם? מול המפולת בבורסות בימים האחרונים ובכלל מתחילת 2016 ניצבת מניית מודיעין עם 9 ימי עליות רצופים ובסה"כ מהלך של 1,840% מתחילת השנה.


היום מזנקת מודיעין ב-41% במחזור הרביעי בגודלו בבורסה בת"א (!!), מחזור המסחר במניה מסתכם ב-34 מיליון שקלים, המחזור הגבוה ביותר בשנים האחרונות. בשבוע האחרון המחזור הממוצע במודיעין עמד על כ-16 מיליון שקלים, כלומר בערך רבע משווי החברה ויותר מזה, ועדיין שום בעלי עניין לא צץ עם החזקה של מעל 5%, כלומר יש פה פעילות אגרסיבית של סוחרי יום - לכיוון ברור (זה אנחנו אומרים לטובת המשקיע הקטן). 

באמצע ינואר הודיעה החברה על פוטנציאל גז ברישיון 'דניאל'. באתו היום זינקה המניה ב-400% במחזור ענק של כמעט 14 מיליון שקלים. עבור ישראמקו ששותפה ברישיון (70%) זה סיפור כמעט זניח, עבור מודיעין ששכבה על הריצפה עם שווי אפסי זה נתן איזה אור בקצה המנהרה (למרות שיש הר של סימני שאלה) והסוחרים הגיבו. מכאן ועד מהלך העליות הנוכחי (כאמור, 9 ימי עליות רצופים) הדרך ארוכה, ובעיקר - לא ברורה. כבר בשבוע שעבר הערכנו כי השותפות תצא להנפקת זכויות ברקע לראלי במניה (וממש בקרוב) - ובשוק עדיין ממתינים. ומעבר להשתוללות סוחרים, לא בלתי אפשרי שצחי סולטן, בעל השליטה במודיעין, מבשל עסקה כלשהי ובמידה וכן, השותפות ככל הנראה תדווח על כך כחלק מהדיווח על ההנפקה.   מודיעין יהש (-0.98%) מודיעין יהש 840.7 -0.98% 17:24 25/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מודיעין יהש בסיס:849 פתיחה:841 גבוה:861.5 נמוך:834.2 תמורה:98,347 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות

כך נראה גרף של השתוללות סוחרים:

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

36 תגובות ב-21 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
21 אבי 14/02/2016 10:16 עוד נושא לחקירה פלילית (ל"ת)
20 מחזורים ענקיים 10/02/2016 17:08 קונים רציניים
ב 34 מליון ש״ח היום - כנראה שיש כמה כבדים שהחליטו לקנות חזק , כי גם 70 מליון שווי לפוטנציאל כזה הוא מגוחך .
19 המזהיר מפני מארבים 10/02/2016 17:07 אוי כמה תהיה כואבת הנפילה כשתבוא. (ל"ת)
18 הכי ותיק 38 10/02/2016 16:45 הכל דבש חוץ מ שותפות תשובה /ביבי
ברור לכל ש פיתוח השדה החדש נוגד את חזונו של תשובה ו העובד שלו ביבי לכן לי ברור בדקה ש השדה החדש יפותח קובי מימון בצרות פתאום שוב העמקת חקירות כולל יוסי לוי ו שהוחזר לישראמקו לאחר שעזב והוחזר כנראה כ דמי *איבוד זיכרון* שימו לב מדוע ראש הממשלה לא מצהיר לעליון ש*ישנה אפשרות לפתח תחרות מול מונופול לויתן???? אבל הוא לא עשה זאת כי..... הוא חושב כמו כולם על העתיד$$$$$ סליחה לא של המדינה אלא של..........
17 יפה 10/02/2016 16:18 מה מצאו עוד גז
איך מנייה עולה ככה שאין לה כלום ?איך?שימצאו קודם ואחר כך שתעלה.בכל מקרה בהצלחה .
נילי 11/02/2016 04:43 ראינו כבר חברות עם פוטנציאל עצום כמו חברת פלוריסטם למשל
בימים הטובים החברה הזאת היתה שווה כמעט חצי מיליארד והיום היא שווה בקושי 65 מיליון ! הנה לכם חברה עם פוטנציאל שהולכת עוד מעט לאיבוד טוטאלי !. אז עצה :תזהרו !
אבי 11/02/2016 19:26 ומה עם מדיגוס ובבילון
גם אותו סיפור חברות שהיו מצליחות ונפלו קשות.
16 אחד 10/02/2016 16:06 אני רואה שכל מריצי המניה יצאו מהחורים שלהם (ל"ת)
15 לקנות עכשיו? 10/02/2016 15:59 עדיין שוווה לקנות? (ל"ת)
14 אזרח 10/02/2016 15:16 מודיעין הפונטציאל הגדול של השנה
נכון שהמחיר של הגז נמוך אבל אין ספק שגם הגז וגם הנפט עוד יהיו במחירים הרבה יותר גבוהים ועוד דבר חשוב מאוד אפשר להביא היום אסדות קידוח ממש ברבע מחיר!!
13 הברבור השחור 10/02/2016 14:09 כולם מדברים על הנפט
אבל אף אחד לא מדבר על הגז. מחיר הגז בשפל שלא נראה עשרות שנים וזה נראה שגם במקרה שלו זה רק הולך להיות יותר גרוע. יש עודף היצע אדיר בעולם. וכמו שמוצאים מצבורים בחופי ישראל, עוד ועוד מצבורים נמצאים מידי תקופה ברחבי העולם. אם מישהו חושב שמתווה הגז המצוין שלנו הולך להציל את המצב שיחשוב שנית - אין כדאיות כלכלית להפקת גז ממים עמוקים לפחות עבור הכמה שנים הקרובות.
12 זהירות 10/02/2016 13:40 היו זמנים
המשחק שכולם קונים תשימו לב יש גם מוכרים שכחתם מי זה סולטן מי שיש לו שכל מוכר ומהר היו הרבה שחיכו ולא נשאר להם כלום כנסו לרציו מניה אם מסמכים לטווח ארוך ראו הוזהרתם
האחד 10/02/2016 14:58 המחזור קובע
המשך עליות חזק צפונה
צודק 10/02/2016 16:57 עליה ענקית
במחזור כזה ענק - נדיר מאוד , נראה שכמה כבדים באו להיכנס שם על אמת .
11 במקום ווינר 10/02/2016 13:35 לא עמדתי בפיתוי קניתי 1500 יח מודיעין
עכשיו בשער 2640 תאחלו לי בהצלחה (:
סוחר 10/02/2016 15:53 תותח דפקת קופה יפה היא 3000 כבר
לא היה לי אומץ לקנות בבוקר הייתי בטוח שתתרסק היום פשש איזה דהירה ברכות למי שתפס אותה בזמן
במקום טוטו 10/02/2016 20:52 חושב על זה למחר...
באיזה שער המניה פותחת?
10 משקיע 10/02/2016 13:34 ישראבלוף
כל הכבוד תשקיעו
9 מבין את הרמז 10/02/2016 13:02 ברכות למחזיקי מודיעין וזה רק אומר
מה יקרה מתישהו ברציו..לאחר ירידה מ 67 ל 25 ואפשרות לרדת ל 23 ביום מין הימים הנייר הזה יתפוצץ למעלה במאות אחוזים.השווי הנמוך של לוויתן כרגע בתוספת הנפט שיש מתחת לגז בתוספת רשיון גל רציו שווה 300 אג נמתין ליום הזה ושהוא יקרה אני ועוד כמה נהיה בעלי עשרות מליוני שקלים כל אחד נתראה שרציו תרד ל 23 ונתראה ב 300 פעם נוספת
8 סוחר 10/02/2016 12:50 מודיעין מחר 50% עלייה משהו על האש שם
תעוף מחר הכי חזק שיש
צודק 10/02/2016 16:56 מה מתבשל
שמו שם מעל 100 מליון רק בשבוע האחרון
מנחם מנחם 10/02/2016 13:41 אתה טועה אחי,זה יקרה היום בקצב הזה.וואווווווו (ל"ת)
7 שימי 10/02/2016 12:44 יאללה מניית הזדמנות יהש ההדבר הבא
מתחילה לחמם מנועים לפני הפריצה של המאות אחוזים שתעשה אותי אמיד כמו מודיעין שעשתה אותי אדם מאושר
6 ערן 10/02/2016 12:43 הבאה בתור הזדמנות יהש עם תשואה דומה
חודש הבא הזדמנות מקבלת חלק מהמאגר בקפריסין בהסכם בין המדינות ואז בום 1200% תשואה בתור התחלה מאה אלף שח יהפכו למליון
הזדמנות יהש 10/02/2016 13:15 אין להם שום גז מצאו מים עם טדי שגיא
שווים 0 תיזהר
5 ירון 10/02/2016 12:29 מניה ששווה 0 ומצאה מאגר כמו תמר תעלה ל10000 לפחות
חשבו מניה שווה 5 מיליון שח מצאה גז מאגר כמו תמר ויש לה 15 אחוז למה שלא תעלה עשרות אלפי אחוזים .
צודק 10/02/2016 16:54 הגיוני
עדיין זולה
4 NIVIN 10/02/2016 12:14 מודיעין .....לא לשכוח שגם התרסקה באלפי אחוזים .... (ל"ת)
עמית 10/02/2016 13:16 איך מניה יכולה להתרסק באלפי אחוזים
מניה לא יכולה לרדת יותר מ-100%
3 אזרח 10/02/2016 11:49 מניה זולה עם פונטציאל עצום!!
מודיעין זולה מאוד יש לה כמה שטחים עם פונציאל גדול מניה שהייתה בשער 120000 ועכשיו ב 2500 תבינו רק מהאפסייד!! בהצלחה
2 אני 10/02/2016 11:35 מה?יפה חבל שאני בחוץ
אני הפסדתי בשרה ומירה ואמרתי זהו עם מודיעין איזה מזל יש לי.עכשו אני מפחד להיכנס שוב להפסיד ואני לא יכנס גם עם יגיע ל10000 .בכל מקרה בהצלחה לעשירים החדשים .
1 מודיעין 10/02/2016 11:07 הולכת לשער 8000 עד סוף החודש
שווי אפסי עדין,אתם זוכרים שהנייר הזה ירד 98% כן כן 98% אולי אפילו 99% אז הדרך עוד ארוכה למחיר האמיתי יש להם רישיונות בעלי פוטנציאל אמיתי לתגלית
ברבור 10/02/2016 12:24 או ל800 חזרה (ל"ת)
מיכאל 10/02/2016 12:02 נראה יותר שכדאי לקחת רווח ולברוח.. (ל"ת)
אסף 10/02/2016 11:56 מאיפה את יודע?
?
האחד 10/02/2016 11:34 על פי המחזורים
זה יקרה הרבה יותר מוקדם מסוף החודש .
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש