אמזון חושפת את המספרים: כמות המשלוחים לספקים ומוכרים זינקה ב-70%
הנהלת אמזון ממשיכה לפרסם את הנתונים בנוגע לעונת החגים האחרונה והמספרים מדהימים. חברת הריטייל האינטרנטי פרסמה כי לאורך שנת 2016 שלחה יותר מ-2 מיליארד פריטים למוכרים מוכרזים שמשמשים כצד שלישי לממכר. בתקופת החגים כמות המשלוחים עלו בשיעור של 50%.
המספרים מעידים כי כמות מוכרי המוצרים שמזמינים דרך אמזון עלתה בשנה האחרונה בשיעור של 70% אל מול שנה שעברה בתוך גבולות ארה"ב. מחוץ למדינה כמות ההזמנות גדלה בשיעור של 80%. הערכות הנהלת אמזון הן כי מכירת מוצרי אמזון דרך גורם שלישי יצרו 600 אלף משרות חדשות.
בנוגע לרכישות החג של האמריקנים, אמזון פרסמה בשבוע שעבר כי בעונה הנוכחית שלחה יותר ממיליארד חבילות דרך תוכניות לקוחות הפריים ותוכנית המשלוחים הרגילה שלה. גם כאן מדובר בשיאים חדשים.
אמזון גם טענה שעונת החגים הנוכחית הייתה המוצלחת ביותר בכל הנוגע למכירות המותג הפרטי של החברה שכולל, אמצעי שמע (מיליון משלוחים), טלוויזיות וטאבלטים. החברה מצביעה על המשך תהליך התחזקות הסמארטפון כאמצעי לקניות. על פי נתוניה, לא פחות מ-72% מהקניות נעשו דרך האפליקציה של החברה.
- בזוס מול מאסק: פרויקט החלל של אמזון הרחק מאחורי SpaceX
- השוק מחכה לתשובות: 3 נקודות לעונת הדוחות בוול סטריט
מניית אמזון AMAZON נסחרת היום בעליות שערים. לאורך שנת 2016 מניית החברה עלתה בשיעור של 18%.